A közterületi marketing új eszközei a Led falak - A Rabó Plusz Kft. aspektusában
Saved in:
Main Author: | Pajtók Marina |
---|---|
Other Authors: | Eszes István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Reklám Marketing Óriásplakát Rabó Plusz Kft. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1898 |
Similar Items
Kisvállalati digitális marketing a pozicionálás aspektusában
: Gyurján-Maczali Jenifer
: Gyurján-Maczali Jenifer
A LED filament lámpa piaci bevezetése
: Csapó Roland
: Csapó Roland
Az Interfood Plusz Kft. piaci helyzetelemzése
: Rácz Petra
: Rácz Petra
A közterületi média átalakulása Kihívások és lehetőségek a digitális korszakban.
: Bata Viktor András
: Bata Viktor András
A HVG Karrier Plusz bemutatása és marketing stratégiájának elemzése
: Molnár Attila Péter
: Molnár Attila Péter
A kontrolling aktuális problémájának vizsgálata kkv-ok aspektusában
: Hegymegi Kinga
: Hegymegi Kinga
Termékmenedzser, mint a termékek CEO-ja a LED világítástechnika területén
: Véghelyi Jenő
: Véghelyi Jenő
A Fair Play Plusz Divatáruház marketingstratégiájának kidolgozása
: Forgács Márton
: Forgács Márton
Élelmiszernagykereskedő kisvállalkozások komplex elemzése a Fallós- Plusz Kft. példáján keresztül
: Sztricsek Loretta
: Sztricsek Loretta
A közterületi reklámeszközök bemutatása a világvezető outdoor médiavállalatának szemszögéből
: Puskás Krisztina
: Puskás Krisztina
A közterületi reklámok sajátos vonatkozásai a hagyományos médiumok világában
: Bernát Richárd Norbert
: Bernát Richárd Norbert
Az Új Selyemút és a 17 plusz 1 Kezdeményezés Kapcsolata a Kelet-Közép-Európai Régióval
: Kőmezei Dániel
: Kőmezei Dániel
A Flanker Plusz Kft. költség - és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: László Tamás
: László Tamás
Stratégiai tervezés a közterületi reklámpiacon a Portland optimalizáló ügynökségen keresztül
: Szász Balázs
: Szász Balázs
A közterületi reklám sajátos helyzete Magyarországon, különös tekintettel az óriásplakátra
: Trembeczki Péter
: Trembeczki Péter
A STARFOL PLUSZ KFT. Komposztálható, 100%-ban lebomló csomagolóanyagainak piaci bevezetése Magyarországon
: Balázs Gabriella
: Balázs Gabriella
Erasmus plusz turizmus? (A hallgatói mobilitások és a turizmus kapcsolata)
: Répászky Márk Tamás
: Répászky Márk Tamás
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
A termékfejlesztési tevékenység értékelése, tovább fejlesztési lehetőségei- LED Kültéri lámpacsalád fejlesztési/ költség optimalizálási (TCO) projekt példáján keresztül.
: Babanyecz Balázs
: Babanyecz Balázs
A forintosítás marketing eszközei
: Iharos Mónika
: Iharos Mónika
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A nemzeti kultúra és a szervezeti kultúra egymáshoz való viszonyulása a nemek közti egyenlőség aspektusában A női vezetők egyenlőségét vizsgáló 9 országra kiterjedő összehasonlító tanulmány
: Tatár-Kiss Klára
Published: (2020)
: Tatár-Kiss Klára
Published: (2020)
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
Egy művészeti filmfesztivál marketing eszközei
: Orova Csanád
: Orova Csanád
Budapesti közterületi játszóterek eszközeinek, illetve azok telepítésének vizsgálata az MSZ EN 1176 2008 és MSZ EN 1177:2008 magyar szabvány alapján: A Fővám téri játszótér
: Kőrössy Tamás
: Kőrössy Tamás
A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei
: Balázs Renáta Klára
: Balázs Renáta Klára
Personal branding és online marketing eszközei
: Fábi Krisztina
: Fábi Krisztina
Hazai húsipari KKV-k marketing eszközei
: Zöld Ádám Gyula
: Zöld Ádám Gyula
Az edukatív alkoholmarketing eszközei, avagy a tudatos alkoholfogyasztás hirdetésének új dimenziói
: Kubinyi Dóra
: Kubinyi Dóra
Az új számviteli törvény hatása Letenye Város Önkormányzatának példáján keresztül
: Bagladi Marina
: Bagladi Marina
Különböző szállítási módok vizsgálata Távol-keleti import esetén a Panalpina Magyarország Kft. gyakorlatában
: Pajtók Eszter
: Pajtók Eszter
A Consumer Generated Marketing előretörésének új csatornái A bevonódás digitális eszközei
: Klagyivik Zsolt
Published: (2013)
: Klagyivik Zsolt
Published: (2013)
Similar Items
-
Kisvállalati digitális marketing a pozicionálás aspektusában
: Gyurján-Maczali Jenifer -
A LED filament lámpa piaci bevezetése
: Csapó Roland -
Az Interfood Plusz Kft. piaci helyzetelemzése
: Rácz Petra -
A közterületi média átalakulása Kihívások és lehetőségek a digitális korszakban.
: Bata Viktor András -
A HVG Karrier Plusz bemutatása és marketing stratégiájának elemzése
: Molnár Attila Péter