A Kecskés Szilárd és Fia Pincészet marketingmix elemzése
Saved in:
Main Author: | Fátyol Ferenc |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Kulcsszavak: | Bormarketing Marketingmix Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19073 |
Similar Items
A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében
: Gáti Stefánia
: Gáti Stefánia
Marketingmix - specifikumok a gimnáziumi oktatásban
: Péter Veronika
: Péter Veronika
A Gyuricza és Fia Bútoripari Kft. marketingkommunikációja és versenytárselemzése
: Gyuricza Dominik
: Gyuricza Dominik
4P/7P marketingmix egy vállalkozásban
: Szkupi Réka
: Szkupi Réka
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence
: Bokor Bence
Települési szilárd hulladékgazdálkodás Magyarországon és Egerben, különös tekintettel a szelektív hulladékgyűjtésre
: Kovács Erika
: Kovács Erika
Az Éléskamra Étterem marketing tevékenységeinek vizsgálata a marketingmix elemeivel
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
A Kökény és Fia Családi Borászat, valamint a Kunsági borvidék ismertetése és népszerűsítése
: Bakos Csenge
: Bakos Csenge
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet
: Krajcserik Szilvia
: Krajcserik Szilvia
Egyes környezetre nem veszélyes, szilárd hulladékok kezelésének fontossága az Európai Unióban a fenntarthatóság tükrében
: Pisztel Dániel
: Pisztel Dániel
Vylyan szőlőbirtok és pincészet marketingstratégiája
: Ötvös Veronika
: Ötvös Veronika
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból
: Faluközi Tímea
: Faluközi Tímea
Az Istvándy Pincészet és borainak bemutatása
: Varga Gabriella Boglárka
: Varga Gabriella Boglárka
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Published: (2014)
: Böröczky Katalin
Published: (2014)
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka
: Palágyi Réka
A biomassza jelentősége az Európai Unióban a fenntartható fejlődés jegyében, valamint a szilárd biomassza felhasználásának jellemzői Magyarországon
: Kállai Eszter
: Kállai Eszter
A Lenkey Pincészet hazai és export stratégiája
: Lenkey Zalán
: Lenkey Zalán
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet és borainak bemutatása
: Steczina Zsófia
: Steczina Zsófia
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia
: Tot Stefánia
Az önköltség-számítás bemutatása és elemzése a Csányi Pincészet ZRt.-nél
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
A dörgicsei Pántlika Pincészet MSZ EN ISO 9001 2001 szerinti minőségirányítási rendszerének elemzése
: Liebhauser Nóra
: Liebhauser Nóra
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
A Bezerics és az Istvándy pincészet bemutatása, szőlőinek, borainak összehasonlítása
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
A Dobosi pincészet és az Auchan-retail ellátási láncainak a vizsgálata
: Krasznai Bálint Levente
: Krasznai Bálint Levente
A Villányi borvidék fejlesztési stratégiájának elemzése a Bock és a Günzer Pincészet összehasonlító elemzésén keresztül
: Draxler Viktória
: Draxler Viktória
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
A Napa-völgy piaci helyzetének bemutatása, kiemelten a Robert Mondavi pincészet üzleti stratégiájával
: Schramek Marianna
: Schramek Marianna
A Varga Pincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Lakatosné Mészáros Nóra
: Lakatosné Mészáros Nóra
A Havas és Tímár pincészet bemutatása, alkalmazható marketing eszközei és a borászatoknak járó uniós támogatások Magyarországon
: Marsa Pelágia
: Marsa Pelágia
A világjárvány hatása a villányi és az egri borturizmusra a Blázsovics és a Böjt pincészet példáján keresztül
: Sági Petra
: Sági Petra
A divatipar és az e-kereskedelem kapcsolatrendszere elemzés a marketingmix tükrében
: Magyar Bálint
: Magyar Bálint
A fenntartható fejlődés a települési szilárd hulladékkezelés az Európai Unióban, Magyarországon és a budapesti Erzsébetvárosban
: Janklovics Ildikó
: Janklovics Ildikó
Similar Items
-
A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében
: Gáti Stefánia -
Marketingmix - specifikumok a gimnáziumi oktatásban
: Péter Veronika -
A Gyuricza és Fia Bútoripari Kft. marketingkommunikációja és versenytárselemzése
: Gyuricza Dominik -
4P/7P marketingmix egy vállalkozásban
: Szkupi Réka -
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence