Gyűlölnek, tehát vagyok? – avagy hogyan vélekedik a XXI. század ifjúsága a reklámokról?
Saved in:
Main Author: | Faragó László Imre |
---|---|
Other Authors: | Hamburger Béla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | reklám vélemények attitűdök fiatalok marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1936 |
Similar Items
Biciklizem, tehát vagyok. A budapesti kerékpáros kultúra közösségei
: Perényi Luca
: Perényi Luca
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
Reklámhatékonyság, avagy a XXI. század kihívása
: Tóth Mariann
: Tóth Mariann
Én is szép vagyok?!
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Hogyan működhet sikeresen egy magyarországi golfklub a XXI. század hajnalán?
: Tóth János
: Tóth János
"Lehetséges világok legjobbika", avagy a XXI. század kapitalizmusának kritikája
: Belkó Brigitta
: Belkó Brigitta
Független, tehát lehetetlen? - avagy a független előadó-művészeti szervezetek stratégiatervezése a gyakorlatban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A XXI. század kihívása A klímaváltozás
: Siti Barbara
: Siti Barbara
Kriptovaluták, XXI. század ismeretlen eszköze
: Kuti Péter
: Kuti Péter
No Waste, avagy a XXI. század adta lehetőség az élelmiszerpazarlás megelőzésére.
: Lammel Kálmán
: Lammel Kálmán
Hogyan adjunk el valamit másnak, ami valójában ugyanaz, avagy A nők, a sör és a XXI. század
: Mészáros-Pintér Szilvia
Published: (2013)
: Mészáros-Pintér Szilvia
Published: (2013)
Szállodatípusok változása Magyarországon a XX. század végén, XXI. század elején
: Csernyánszky Lívia
: Csernyánszky Lívia
Nők szerepe a XXI. század terorrizmusában
: Hőhn Árnika
: Hőhn Árnika
BRIC országok a XXI. század elején
: Szilágyi Tamás
: Szilágyi Tamás
A XXI. század munkaerőpiacán szükséges készségek
: Fülöp Tilla Cintia
: Fülöp Tilla Cintia
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
A social media egyre növekvő szerepe a marketingkommunikációban avagy "Halló, itt vagyok!"
: Veres Bence
: Veres Bence
Az influencerjelenség a XXI. század közösségi médiájában
: Pintér András Csaba
: Pintér András Csaba
Az internet veszélyei a XXI. század diákéletében
: Bodor Tímea
: Bodor Tímea
XX-XXI század migrációs folyamatainak statisztikai elemzése
: Pinczési Krisztina
: Pinczési Krisztina
Identitás a XXI. század információs társadalmában, az internet hatásai
: Avornicului Mihai, et al.
Published: (2016)
: Avornicului Mihai, et al.
Published: (2016)
Mit hisznek, tudnak, vagy akarnak hinni a reklámokról a fogyasztók - Fókuszban a dezodor reklámok
: Szabados Flóra Szonja
: Szabados Flóra Szonja
A XXI. század terrortámadásainak hatása a légi közlekedésre
: Wyszoczky Nóra
: Wyszoczky Nóra
Az arany árának mozgatórugói a XXI. század elején
: Mester Péter
Published: (2007)
: Mester Péter
Published: (2007)
Statisztikai elemzések az olajár változás hatásairól Magyarországon a XXI. század elején
: Jámbor László
: Jámbor László
A XXI. század munkaerőpiacán szükséges készségek a hangtechnika világában
: Bódiss Kamilla
: Bódiss Kamilla
Női egyenjogúság a XXI. század eleji európai munkaerő-piacon
: Müller Zita
: Müller Zita
SAP ticketing rendszereinek modernizálása a XXI. század igényeihez igazodva
: Jakab Ákos
: Jakab Ákos
A multikulturalizmus Magyarországon a XXI. század első évtizedeiben különös tekintettel az oktatási vonatkozásokra
: Kasler Éva
: Kasler Éva
A Magyar fürdőkultúra kialakulása és hatása a XXI. század turizmusára
: Raáb Györgyi
: Raáb Györgyi
Vissza a természethez, a XXI. század élelmiszer-fogyasztását befolyásoló trendek
: Varga Márta
: Varga Márta
A budapesti történelmi fürdők fejlesztésének hatása a XXI. század fürdőturizmusára
: Sárosi Brigitta Emília
: Sárosi Brigitta Emília
Hollandia demográfiai és munkaerőpiaci jellemzői a XXI. század első évtizedeiben
: Haász Emma
: Haász Emma
A gazdaság élénkítését elősegítő intézkedések társadalmi aspektusai - a XXI. század Japánjában
: Kren Judit
: Kren Judit
Válasz a XXI. század munkaerőpiaci és informatikai kihívására? Avagy egy konkrét értékteremtő folyamat kiszervezése egy centralizált szolgáltatóközpontba
: Szilágyi Tamás
: Szilágyi Tamás
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség kommunikációs tevékenysége a XXI. század elején Atommal a békéért
: Dohóczki Csaba
: Dohóczki Csaba
Diplomáciai protokoll a XX-XXI. század társadalmi és politikai berendezkedésének tükrében
: Ikonga Jeanette Lívia
: Ikonga Jeanette Lívia
Észak-Afrika és Kína gazdasági kapcsolatai a XXI. század első évtizedeiben
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
"Nem érzem hátrányát, hogy nő vagyok" Kutatás a pályakezdő nők első munkaéveiről
: Jenei Zsanett
: Jenei Zsanett
A XXI. század gazdasági kihívásai a Perzsa-öbölben Az Egyesült Arab Emírségek regionális hatalmi törekvéseinek megnyilvánulása a légi közlekedésben
: Szűcs Kata Krisztina
: Szűcs Kata Krisztina
Similar Items
-
Biciklizem, tehát vagyok. A budapesti kerékpáros kultúra közösségei
: Perényi Luca -
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett -
Reklámhatékonyság, avagy a XXI. század kihívása
: Tóth Mariann -
Én is szép vagyok?!
: Horváth Viktória -
Hogyan működhet sikeresen egy magyarországi golfklub a XXI. század hajnalán?
: Tóth János