Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Evelin |
---|---|
További közreműködők: |
Brávácz Ibolya
Rácz Adél |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Ruházati cikkek piaca Inditex vállalat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19616 |
Hasonló tételek
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Megjelent: (2014)
: Czine Viktória
Megjelent: (2014)
Az Inditex cégcsoport piaci jelenléte, és a hazai Zara üzletek munkájával való elégedettség vizsgálata
: Sebestyén Vivien
: Sebestyén Vivien
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Befektetési alapok helyzetének és ismertségének vizsgálata
: Bakó Franciska
: Bakó Franciska
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével
: Geiger Klaudia
: Geiger Klaudia
Az Inditex vállalat tevékenységének és a fogyasztói szokások vizsgálata a divat szempontjából
: Felföldi Fanni
: Felföldi Fanni
A DKMT Eurorégió tevékenységének bemutatása ismertségének tükrében
: Tamaskó Anett
: Tamaskó Anett
A klímasemleges szálláshelyek ismertségének és működésének vizsgálata Magyarországon
: Csánki Nóra
: Csánki Nóra
A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata
: Nagy Illés
: Nagy Illés
A Zara vállalati arculatának bemutatása
: Simon Bernadett
: Simon Bernadett
A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
: Kertész Márton
: Kertész Márton
A Zara szolgáltatásmarketig tevékenységének vizsgálata
: Prekli Dalma
: Prekli Dalma
Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva
: Tóth Martina
: Tóth Martina
Az Inditex tevékenységének bemutatása a Fast Fashion-on keresztül
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
The Spanish Textile Industry The Success of Inditex
: Szöllősi Judit
: Szöllősi Judit
The Spanish Textile Industry, The Success of Inditex
: Szöllősi Judit
: Szöllősi Judit
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
Közösségi finanszírozás lehetőségeinek és ismertségének bemutatása a hazai vállalkozások körében
: Péter Csilla Noémi
: Péter Csilla Noémi
Az Etyek-Budai borvidék ismertségének vizsgálata az Etyeki Piknik tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
Számvitel és adózás kapcsolata az éves zárás tekintetében
: Tóth Imola
: Tóth Imola
A logisztika szerepe az Inditex cégcsoporton belül
: Varga Ilona Henrietta
: Varga Ilona Henrietta
Fogyasztói szokások és szokásváltozások vizsgálata a ruházkodás és az Inditex tekintetében
: Parajdi Emese
: Parajdi Emese
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői. Elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői - elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
A fast fashion fenntarthatósága az Inditex üzletpolitikáján keresztül
: Ágoston Tamás
: Ágoston Tamás
A fast fashion és a fenntarthatóság kapcsolatának vizsgálata az Inditex cégcsoport esetében
: Kiss Afrodité
: Kiss Afrodité
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix
: Kőrösi Beatrix
Kulturális különbségek menedzsmentje a Zara vállalatnál
: Saláta Márton László
: Saláta Márton László
Zara Magyarország Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Barbarics Kata Klára
: Barbarics Kata Klára
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta
: Sáfrán Gréta
Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
A CCUSA és a Camp Leaders cégek ismertségének felmérése, marketingtevékenységük elemzésével
: Bajcsev Brigitta
: Bajcsev Brigitta
A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai
: Kovács Réka
: Kovács Réka
AkusTone fülspray piacának,ismertségének és a termékhez kapcsolódó fogyasztói szokásoknak elemzése
: Fekete - Varga Georgina
: Fekete - Varga Georgina
Hasonló tételek
-
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Megjelent: (2014) -
Az Inditex cégcsoport piaci jelenléte, és a hazai Zara üzletek munkájával való elégedettség vizsgálata
: Sebestyén Vivien -
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka -
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra -
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita