Online média újratöltve, vagyis az influencer marketing
Saved in:
Main Author: | Giczey Petra |
---|---|
Other Authors: | Mezőné Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Influencer marketing Online média Online Marketing Piackutatás Közösségi média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19675 |
Similar Items
Sörpiac újratöltve
: Molnár Csilla
: Molnár Csilla
Pálinka újratöltve A Panyolai Szilvórium Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Végh Zsuzsanna Végh Zsuzsanna
: Végh Zsuzsanna Végh Zsuzsanna
Bankmentés újratöltve – Fókuszban az első hazai bankszanálás, az MKB Bank Zrt. esete
: Bagoly Noémi
: Bagoly Noémi
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al.
: Sári Orsolya, et al.
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Az Ucca bár kínálatának elemzése, vagyis a Street Food világa
: Plander Ágnes
: Plander Ágnes
A fitness szektor tárháza, vagyis a sportszolgáltatások piacképességének elemzése
: Pallagi Renáta
: Pallagi Renáta
A sharing economy, vagyis a közösségi gazdaság szabályozási nehézségei
: Csorba Zoltán
: Csorba Zoltán
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Influence of Online marketing to the Hungarian wine tourism
: Novák Lilla
: Novák Lilla
A közösségi média influencer marketing napjainkban különös tekintettel az autentikus influencer-termék kapcsolatra
: Putz Olivér
: Putz Olivér
A közösségi média és az influencer marketing befolyásoló hatása
: Lovácsi Fanni
: Lovácsi Fanni
Tanulási nehézségekkel és zavarokkal küzdő fiatalok felsőoktatási lehetőségei, vagyis az esélyegyenlőség megvalósulása
: Harmath Linda
Published: (2007)
: Harmath Linda
Published: (2007)
Permakultúra a nagyvállalati CSR-okban, vagyis zárt rendszer a nyitott világban
: Kunics Bence
: Kunics Bence
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea
: Oláh Dorothea
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
The impact of influencer marketing on Lining – as Chinese social media Douyin as an example
: Ye Jingmei
: Ye Jingmei
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Közösségi média szerepe az értékesítésben - Mobilredfox Kft. és az influencer marketing
: Orbán Dorottya
: Orbán Dorottya
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
The Influence of Social Media on Consumer Behavior
: ElHamory Fares Anouar Midhat
: ElHamory Fares Anouar Midhat
Influencer marketing egy influencer szermszögéből
: Pálinkás Szilvia Klaudia
: Pálinkás Szilvia Klaudia
Influencer Marketing
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
Influencer Marketing
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
Examining The Impact of Social Media Influencers' Credibility on Consumer Behaviour
: Králik Petra Laura
: Králik Petra Laura
Brand awareness through social media and influencer marketing - Case study Kincsem Hungary
: Kovács Anna
: Kovács Anna
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta
: Jász Jerne Sarolta
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
The Influence of Social Media Marketing on Attracting Budapest Business University Student Enrollment
: Pham Ha Phuong
: Pham Ha Phuong
Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra
: Petrányi Boglárka
: Petrányi Boglárka
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Similar Items
-
Sörpiac újratöltve
: Molnár Csilla -
Pálinka újratöltve A Panyolai Szilvórium Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Végh Zsuzsanna Végh Zsuzsanna -
Bankmentés újratöltve – Fókuszban az első hazai bankszanálás, az MKB Bank Zrt. esete
: Bagoly Noémi -
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al. -
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni