Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
Saved in:
Main Author: | Kalauz Ingrid |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Közösségi média Influencer marketing Szponzoráció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/19725 |
Similar Items
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili
: Kelemen Lili
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A közösségi média, mint turisztikai marketing eszköz használata a belföldi utazások népszerűsítésére a fogyasztók új generációja, azaz a digitális bennszülöttek körében
: Túri Emese
: Túri Emese
A környezetvédelem mint politikai kommunikációs eszköz
: Maradi Gergő
: Maradi Gergő
A magyar divatipar, mint kommunikációs eszköz
: Koszecz Janka
: Koszecz Janka
Az e-kommunikáció, mint társadalmi kapcsolat eszköze
: Hugyecz István Péter
: Hugyecz István Péter
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
A művészi plakát, mint kommunikációs eszköz Benetton esettanulmány
: Hegedüs Zsuzsa
: Hegedüs Zsuzsa
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
Budapesti attrakciók ismertsége a helyiek és a fővárosba látogatók körében
: Csorba Lili
: Csorba Lili
Creaweb Online Rendeléskezelő felület, mint kommunikációs eszköz
: Toplak Tícia
: Toplak Tícia
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
Monitoring és kommunikáció, mint a sikeres projektmegvalósítás eszköze az „Egymásra hangolva” és az „Új esély” című projektekben
: Salamonné Süle Marianna
: Salamonné Süle Marianna
A rendvédelmi szervek új életpálya modellje, mint az ösztönzés eszköze
: Urszuly Zsuzsanna
: Urszuly Zsuzsanna
A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében
: Pesti Botond
: Pesti Botond
A bakancsos turizmus népszerűsége és az Országos Kéktúra ismertsége a hazai lakosság körében
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Balaton turisztikai térségben fejlődő kerékpáros turizmus és annak ismertsége az egyetemisták körében
: Kovács Boglárka Hajnalka
: Kovács Boglárka Hajnalka
A kommunikáció, mint szervezetfejlesztési eszköz módszertani elemzése empirikus kutatás alapján
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
A karibi gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Lobenwein Klaudia Enikő
: Lobenwein Klaudia Enikő
A portugál gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Takács Kíra
: Takács Kíra
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
Az alapjövedelem mint válságkezelő eszköz
: Fehér Petra Regina
: Fehér Petra Regina
Similar Items
-
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna -
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka -
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili -
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda -
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána