Globális reklámok napjainkban, és azok fordítási nehézségei az audiovizuális médiumok használata során

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Barna Henrik
További közreműködők: Lakatos-Báldy Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Fordítás
Globális reklám
Reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/2010
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom a reklámok fordításának nyelvi nehézségeit taglalja az online és offline marketing szemszögéből. Hogyan lehet egy reklámot átültetni egy másik nyelvre, miként fordíthatóak le a speciális (szleng stb.) kifejezések, és milyen ezeknek a megítélése a magyar közönség körében. A téma érdekessége mellett választásom indokolja az is, hogy szívesen foglalkozom az angol nyelv fordítási nehézségeivel. Online világban magam is próbálkozom a munkám során hasonló kérdésekben megfelelő megoldást találni. Saját tapasztalataim alapján kijelenthetem, nagyon nehéz jó fordítást készíteni. Sok nehézség merülhet fel a reklámok fordítása során, főleg ha az sajátos nyelvváltozatban készült.