A tudatos fogyasztó nyomában, avagy trend vagy trendi-e a Fair Trade, a Cruelty Free és a Vegán
Elmentve itt :
Szerző: | Wahr Berta |
---|---|
További közreműködők: | Kovács András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fair Trade Cruelty Free Vegán |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20140 |
Hasonló tételek
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka
: Rózsavölgyi Rebeka
Growing Economy of Cruelty-Free Cosmetics, with an emphasis on Central/Eastern and Western European National Cosmetics Industry Comparison
: Papp Boglárka Edit
: Papp Boglárka Edit
Felelősségvállalás társadalmi szemszögből – a tudatos fogyasztó
: Takács Kinga Zsófia
: Takács Kinga Zsófia
The situation of Fair Trade in Hungary
: Karsai Bence
: Karsai Bence
Etikus kozmetikumok és a "tudatos" magyar fogyasztó magatartásának vizsgálata
: Pólya Brigitta
: Pólya Brigitta
Analyzing platewaste of a trendy bistro in the heart of Buda
: Pató Márk
: Pató Márk
Fair trade - Magyarország és a méltányos kereskedelem
: Márton Zsuzsanna
: Márton Zsuzsanna
Fair trade bemutatása egy konkrét vállalkozáson keresztül
: Müller Orsolya
: Müller Orsolya
A kávépiac és a Fair Trade magyarországi helyzete
: Németh Regina
: Németh Regina
A fair trade hatásai a fejlődő országok termelőire
: Csontos Evelin
: Csontos Evelin
A Fair Trade, mint a kereskedelem perszonalizációjának bemutatása
: Papp Orsolya
: Papp Orsolya
A Fair Trade elvek alkalmazása és a WFTO tagság minőségének feltárása az osztrák Zotter Csokoládégyár egyedi Fair Trade gyakorlatain keresztül
: Kovács Fruzsina Erzsébet
: Kovács Fruzsina Erzsébet
Veganizmus a cukrászatban – Divat, vagy tudomány a vegán étrend?
: Szontagh Eszter Klára
: Szontagh Eszter Klára
An overview of the trade telations between the Republic of Korea and the European Union in the light of the KOREU Free Trade Agreement
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2018)
: Neszmélyi György Iván
Megjelent: (2018)
Hogyan lehetne népszerűbb a fair trade? A hazai lehetőségek vizsgálata
: Fazakas Szimonetta
: Fazakas Szimonetta
Aktív közösségek és trendi sportmozgalmak a 21. század elején Magyarországon
: Kacskovics Dóra
: Kacskovics Dóra
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba
: Laczkó Csaba
Japan’s integration eforts, with particular attention to the Japan-EU Free Trade Agreement
: Majoros Pál
Megjelent: (2019)
: Majoros Pál
Megjelent: (2019)
A Fair Trade mozgalom Európában és Magyarországon, a civil szervezetek szerepe
: Lányi Karina
: Lányi Karina
Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája
: Prémus Viktória
: Prémus Viktória
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
The relationship of the European Union and the Republic of Korea with special focus on the impacts of the KOREU free trade agreement
: Temleitner Balázs
: Temleitner Balázs
Economic relations between Vietnam and the European Union by the European Union - Vietnam Free Trade Agreement
: Hoang Dinh Phu
: Hoang Dinh Phu
A vegán életmód, a budapesti vegán éttermek vizsgálatának tükrében
: Czigány Bianka
: Czigány Bianka
Can the Future be Vegan?
: Szarka Dorottya
: Szarka Dorottya
Hungarians' vegan tourism
: Sipos Víta
: Sipos Víta
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Ügyfélélmény, mint növekvő trend, vagy a lendkerék modell megjelenése
: Mezei Bálint
: Mezei Bálint
Analysis of the impact of the European Union - Vietnam free trade agreement (EVFTA) on Vietnam's steel import the application of SMART model
: Phan Thanh Anh Quoc
: Phan Thanh Anh Quoc
A pályaválasztás nyomában
: Mátyus Csaba
: Mátyus Csaba
A Z generációs fogyasztó
: Benli Bettina
: Benli Bettina
Vegán gasztronómiával a fenntarthatóságért
: Györe Laura
: Györe Laura
Assessing impacts of EU-Vietnam free trade agreement (EVFTA) on Vietnam’s iron and steel import from EU
: Phan Thanh Anh Quoc
: Phan Thanh Anh Quoc
A Fair Trade és kávézási szokások Magyarországon A téma bemutatása a budapesti kávézóház láncokon keresztül
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Felelős vállalat - Felelős fogyasztó
: Jakob Martin Márió
: Jakob Martin Márió
Fogyasztó kognitív kompetenciájának vizsgálata
: Misák Tamás
: Misák Tamás
Brand vagy trend?- Szállodaláncok és boutique szállodák összehasonlítása vendégmotiváció tekintetében
: Mukli Zsófia
: Mukli Zsófia
A viking hagyaték nyomában
: Koltai Efraim
: Koltai Efraim
A fenntartható rendezvényszervezés nyomában
: Gábor Kitti
: Gábor Kitti
A vegán és nyers vegán konyha desszertkultúrája és ennek megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
Hasonló tételek
-
Fogyasztói attitűdök a Cruelty Free mozgalom tekintetében a The Body Shop példáján keresztül
: Rózsavölgyi Rebeka -
Growing Economy of Cruelty-Free Cosmetics, with an emphasis on Central/Eastern and Western European National Cosmetics Industry Comparison
: Papp Boglárka Edit -
Felelősségvállalás társadalmi szemszögből – a tudatos fogyasztó
: Takács Kinga Zsófia -
The situation of Fair Trade in Hungary
: Karsai Bence -
Etikus kozmetikumok és a "tudatos" magyar fogyasztó magatartásának vizsgálata
: Pólya Brigitta