Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
Saved in:
Main Author: | Szabó Bence |
---|---|
Other Authors: | Kormány Balázs |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Rendezvényszervezés Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest Jövedelmezőség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20263 |
Similar Items
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna
: Torma Ramóna
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
: Hajtó Abigél
: Hajtó Abigél
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Published: (2015)
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Az olasz gasztronómia helyzete a Four Seasons Hotel Milánó F&B részlegén keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
A Front Office és a Four Seasons szervíz elemzése a Retreat Host pozíción keresztül, a Sensei Lanai szállodában
: Juhász Virág
: Juhász Virág
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Szállodai ingatlanbefektetések bemutatása a Novotel Budapest Danube szállodán keresztül
: Schmidt Dominik
: Schmidt Dominik
A housekeeping bemutatása az ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül.
: Rosta Petra
: Rosta Petra
A Housekeeping tevékenységének bemutatása és elemzése a Novotel Szeged Szállodán keresztül
: Tóth Melinda Éva
: Tóth Melinda Éva
Egy speciális terület kommunikációja
: Pintér Szonja
: Pintér Szonja
Seasonality in hospitality at the Lake Balaton
: Varga Dorottya
: Varga Dorottya
A housekeeping szervezeti felépítésének és tevékenységének bemutatása a Novotel Centrum Budapest szállodán keresztül
: Szlezák Csenge
: Szlezák Csenge
A turizmus szerepe a Felső-Mátrában egy szállodán keresztül bemutatva
: Ludányi Dóra
: Ludányi Dóra
A stratégiai menedzsment szerepe egy budapesti szállodánál
: Pasztuhov Renáta
: Pasztuhov Renáta
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
A közösségi médiában rejlő lehetőségek négy csillagos budapesti szállodán keresztül bemutatva
: Rapavi Zsófia
: Rapavi Zsófia
Audit folyamatok automatizálása a Big Four cégeknél
: Ser Bence
: Ser Bence
Közép és Nagy vállalati terület bemutatása az OTP Bank Nyrt példáján keresztül
: Fülöp Balázs
: Fülöp Balázs
A rendezvényszervezés bemutatása a Haris Parkon keresztül
: Molnár Péter
: Molnár Péter
A rendezvényszervezés bemutatása a Haris Parkon keresztül
: Molnár Péter
: Molnár Péter
A Covid-19 hatásának bemutatása a szállodaiparra a The Three Corners Hotel Anna*** Superior szállodán keresztül
: Dorogi Laura Hédi
: Dorogi Laura Hédi
Similar Items
-
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna -
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda -
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára -
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni -
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina