Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Tárczy Tünde Anita |
---|---|
Other Authors: | Fabula László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Új termék bevezetése Kozmetikai termék kis- és középvállalkozás - KKV |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20348 |
Similar Items
Gépi tanulás alkalmazása vásárlói vélemények szentimentjének elemzésére
: Tamásovics Zsombor
: Tamásovics Zsombor
Könyvpiaci vásárlói motiváció vizsgálata Meglévő és potenciális fogyasztói vélemények összehasonlítása egy magyar sikerszerző esetében
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
: Szabó-Filep Rita Nikoletta
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina
: Szabadszállási Regina
A márkázottság szerepe a dm szépségápolási termékei esetében
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Egy professzionális szolgáltatás kihívásai - igények és válaszlehetőségek
: Hegedüs Anita
: Hegedüs Anita
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
Az otthoni munkavégzés és az otthoni környezet kapcsolata
: Biczó Bernadett
: Biczó Bernadett
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében - befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Vevői elégedettség és bizalom vizsgálata szépségápolási termékek esetében- befolyásolnak-e a Facebook csoportok?
: Fodor Klaudia
: Fodor Klaudia
Reklám, avagy A professzionális manipuláció
: Borbély Marianna Ibolya
: Borbély Marianna Ibolya
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Egy professzionális vezető példája a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül
: Szalók Csilla
Published: (2012)
: Szalók Csilla
Published: (2012)
Internetes vendég vélemények hatása a housekeeping tevékenységére
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Kiskereskedelmi üzletek összehasonlítása a fogyasztói vélemények tükrében
: Mundrucz Ráhel
: Mundrucz Ráhel
A marketing szerepe a professzionális futballban
: Nagy Soma Miksa
: Nagy Soma Miksa
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
Professzionális adománygyűjtés a hazai civil szférában
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna
: Ternyei Georgina Anna
Kihívások és válaszok, avagy miért nehéz ma egy professzionális szolgáltatást menedzselni
: Hegedűs Anita
Published: (2019)
: Hegedűs Anita
Published: (2019)
A magyar igazságügyi könyvszakértői vélemények bírósági befogadásának vizsgálata gépi tanuló algoritmussal
: Erdélyi Katalin, et al.
Published: (2023)
: Erdélyi Katalin, et al.
Published: (2023)
A Tokaji borok imázsa napjainkban a vélemények tükrében
: Buzai Éva
Published: (2013)
: Buzai Éva
Published: (2013)
„Akasztják a hóhért” – Hallgatói vélemények a duális képzésről
: Liber Evelin Fatime
: Liber Evelin Fatime
„Akasztják a hóhért” – Hallgatói vélemények a duális képzésről
: Liber Evelin Fatime
: Liber Evelin Fatime
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
A fogyasztói vélemények jelentősége az utazási szolgáltatások piacán
: Hüse Zoltán
: Hüse Zoltán
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra
: Nagy Dorottya Nóra
A Transzatlanti Kereskedelmi és Beruházási Partnerség a vélemények tükrében
: László Zsófia
: László Zsófia
Online vélemények a konyhából a tányérig Hogyan formálják a fogyasztói döntéseket a vendéglátásban?
: Tóth Roland Olivér
: Tóth Roland Olivér
Autóvásárlási preferenciák Magyarországon, és vélemények az elektromos hajtásmóddal kapcsolatban.
: Mayer Rudolf
: Mayer Rudolf
Közösségi média használat a magán-, és professzionális életben
: Koczka-Móri Nikolett
: Koczka-Móri Nikolett
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A számvitelről alkotott hallgatói vélemények – azok hatása az eredményekre
: Kardos Barbara, et al.
Published: (2014)
: Kardos Barbara, et al.
Published: (2014)
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Fogyasztói visszajelzések szerepe a szépségápolási termékek online kereskedelemében az Oxygeni Kair kft. példája alapján
: Bugyi Ágota
: Bugyi Ágota
Az Alveola Kft. finn és svéd professzionális kozmetikai piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
: Szigeti Dzsenifer
: Szigeti Dzsenifer
Adatbiztonsági kockázatok és kezelésük otthoni hálózatoknál
: Fodor Péter
: Fodor Péter
Otthoni IoT eszközök kialakítása és üzemeltetése
: Sinkovics Rita
: Sinkovics Rita
Similar Items
-
Gépi tanulás alkalmazása vásárlói vélemények szentimentjének elemzésére
: Tamásovics Zsombor -
Könyvpiaci vásárlói motiváció vizsgálata Meglévő és potenciális fogyasztói vélemények összehasonlítása egy magyar sikerszerző esetében
: Szabó-Filep Rita Nikoletta -
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett -
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka -
A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban
: Szabadszállási Regina