Az influencer marketing térnyerése, sikerességének okai, valamint vállalati alkalmazásmódjai a közösségi médiában
Elmentve itt :
Szerző: | Grimm Erika |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Influencer Influencer marketing közösségi média fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20365 |
Hasonló tételek
Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában
: Hugyecz Erik
: Hugyecz Erik
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
A vállalati brandépítés a közösségi médiában
: Hermeczi András
: Hermeczi András
Az influencer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra
: Ficsóri Nikolett Szilvia
: Ficsóri Nikolett Szilvia
Influencer marketing a közösségi médiában és a beauty influencerek hatása a hajápolási szokásokra
: Taródi Bettina
: Taródi Bettina
A VIDEOJÁTÉK PROJEKTEK SIKERESSÉGÉNEK VIZSGÁLATA A KÖZÖSSÉGI FINANSZÍROZÁS VONATKOZÁSÁBAN
: Szűcs Krisztina
: Szűcs Krisztina
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A jutalomalapú közösségi finanszírozás keretében megvalósuló projektek sikerességének vizsgálata
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta
: Jász Jerne Sarolta
Az elhízás pszichológiai okai és megjelenése a médiában
: Hidvégi Benedek
: Hidvégi Benedek
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
GEOX Hungary Kft. vállalati stratégiái a közösségi médiában
: Likker Boglárka
: Likker Boglárka
A rendezvények sikerességének kulcsa az Abacus Business & Wellness Hotelben
: Marics Erika
: Marics Erika
Instagram marketing és influencerek a közösségi médiában
: Brandlhofer Richárd
: Brandlhofer Richárd
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Őszinteség a közösségi médiában
: Vesztróczy István Péter
: Vesztróczy István Péter
Márkaépítés a közösségi médiában
: Tóth Fruzsina
: Tóth Fruzsina
Kommunikáció a közösségi médiában
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Tartalommarketing a közösségi médiában
: Birizdó Réka
: Birizdó Réka
Szervezetek a közösségi médiában
: Gábriel Anita
: Gábriel Anita
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
Videómarketing a közösségi médiában
: Pap Dorina
: Pap Dorina
Tanulmány a közösségi médiában rejlő marketing-potenciál alakulásáról
: Hermann Dávid
: Hermann Dávid
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina
: Erdész Szabina Krisztina
A közösségi média használata napjainkban és a GEOX vállalati taktikái a közösségi médiában
: Likker Boglárka
: Likker Boglárka
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Projektek sikerességének értelmezése és megítélése az IT szektorban
: Csorba Réka
: Csorba Réka
A nemzetszocializmus kialakulása és térnyerése Németországban, valamint hatásai Magyarországra
: Dajka Levente
: Dajka Levente
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában
: Hörnyék Bianka
: Hörnyék Bianka
Hasonló tételek
-
Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában
: Hugyecz Erik -
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid -
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka -
A vállalati brandépítés a közösségi médiában
: Hermeczi András -
Az influencer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra
: Ficsóri Nikolett Szilvia