Aspects of Mobile Phone Purchase
Saved in:
Main Author: | Fenyves Ádám Kristóf |
---|---|
Other Authors: | Hübner Andrea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Mobile phone purchases |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20368 |
Similar Items
The reasons leading to strategy switch of mobile phone brands Case of Nokia
: Bayramov Ramil
: Bayramov Ramil
Research on marketing risks and strategies of Huawei mobile phones in the European market during Covid-19
: Tian Miye
: Tian Miye
What factors lead to the successful marketing of iPhone applications?
: Bajor Dávid
: Bajor Dávid
Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata
: Óvári Viktória Katalin
: Óvári Viktória Katalin
Ethical Aspects of Dark Tourism
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Cultural Aspects in Business Negotiations
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2005)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2005)
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
Health Tourism and its Cultural Aspects
: Fok Nóra
: Fok Nóra
Various Aspects of Corporate Social Responsibility
: Várnai Dominik
: Várnai Dominik
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
The cultural aspects of working at a multinational company
: Nagy Zsófia
: Nagy Zsófia
The Communication Of Immigration from Four Different Aspects
: Sharabi Maya
: Sharabi Maya
The impact of advertising on the purchasing habits of families.
: Sipos Farkas
: Sipos Farkas
What is the Effect of Music on Purchasing Behavior?
: FAKHREDDINE YOUSSEF
: FAKHREDDINE YOUSSEF
Geo-economic aspects of transport-network potential of Azerbaijan
: Huseynzade Nigar
: Huseynzade Nigar
Geo-economic aspects of transport-network potential of Azerbaijan
: Huseynzade Nigar
: Huseynzade Nigar
Financial and return aspects of solar power stations in Hungary
: Michaletzky-Csikós Emese, et al.
Published: (2021)
: Michaletzky-Csikós Emese, et al.
Published: (2021)
New aspects for financing of Small and Medium-sized enterprises
: Kovácsné Antal Anita
Published: (2008)
: Kovácsné Antal Anita
Published: (2008)
Sikerül-e Steve Jobsnak elérni a 10 milliós iPhone eladást? szüksége van-e célja elérésében a magyar piacra
: Pajor Levente
: Pajor Levente
From Posts to Purchases The Effect of L'Oréal's Social Media Marketing on Consumer Behaviour
: Tasnádi Lili Eszter
: Tasnádi Lili Eszter
Mobil eszközök bevonása IT szolgáltatásokba
: Sólyom Ádám
: Sólyom Ádám
The mobile tourism
: Attaya Blibech Mariem
: Attaya Blibech Mariem
PRACTICES OF ISLAMIC BANKING AND WEALTH PLANNING ASPECT THROUGH ISLAM
: Huseynzade Orkhan
: Huseynzade Orkhan
The relationship between transportation and tourism from many different aspects
: Huseynzade Kamal
: Huseynzade Kamal
Healthy eating and consumer food purchasing habits
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
The importance of emotions in the purchase decision making process
: Kátai Luca
: Kátai Luca
MobilKincstár
: Miloszrdni Nikolett
: Miloszrdni Nikolett
Purchasing és egyéb részlegek közötti kapcsolatok
: Szűcs Zsófia
: Szűcs Zsófia
The aspects of health tourism in Hungary through the view of Oxygen Wellness Naphegy
: Sáfrány Dóra
: Sáfrány Dóra
The examination of the purchasing process of the catering equipment in hotels and restaurants.
: Kapitány Claudia
: Kapitány Claudia
Factors that Influence the Purchasing Behavior of Cosmetics Products in Yemen
: Taher Buthina Abdulghani
: Taher Buthina Abdulghani
Chinese consumer behavior toward luxury brands purchasing.
: Sayaseng Sandy
: Sayaseng Sandy
BBS Students' Mobility
: Molnár Krisztina Kata
: Molnár Krisztina Kata
Mobil alkalmazás fejlesztése kisebb vállalkozás számára
: Gyurasits Ádám
: Gyurasits Ádám
The analysis of Zwack Unicum's strategic planning activity from product portfolio aspect
: Joó Roland
: Joó Roland
Mobil alkalmazások szerepe
: Laczkó Ervin
: Laczkó Ervin
Mobil Alkalmazás Fejlesztése
: Ferenczi Zsolt
: Ferenczi Zsolt
Mobil alkalmazások fejlesztése
: Szabó Bernát
: Szabó Bernát
Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?
: Bencsik Zita
: Bencsik Zita
The Impact of Corporate Social Responsibility (CSR) on Purchasing Behavior in Hungary
: Csendes Krisztián Balázs
: Csendes Krisztián Balázs
Similar Items
-
The reasons leading to strategy switch of mobile phone brands Case of Nokia
: Bayramov Ramil -
Research on marketing risks and strategies of Huawei mobile phones in the European market during Covid-19
: Tian Miye -
What factors lead to the successful marketing of iPhone applications?
: Bajor Dávid -
Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata
: Óvári Viktória Katalin -
Ethical Aspects of Dark Tourism
: Szabó Dóra