Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
Saved in:
| Main Author: | Magdus Andrea |
|---|---|
| Other Authors: | Oravecz Titanilla |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Szeretetmárka Milka Márkahűség |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20572 |
Similar Items
"Meglepően gyengéd párosítás" A Milka&LU és Milka&TUC csokolédé bevezetőkampánya
: Szarka Viktória
: Szarka Viktória
Márkavarázs, avagy az érzelmek szerepe a fogyasztói döntéshozásban
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili
: Kardos Lili
A szeretetmárkák és az emocionális márkázás jelentőségének bemutatása a Harry Potter franchise példáján keresztül
: Krima Viktória
: Krima Viktória
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer
: Telbisz Dzsenifer
A Milka marketingstratégiája és magyarországi fogyasztása
: Dani Patrik
: Dani Patrik
Érzelmek vagy tények? Érzelmek jelentősége a Vinteden található felhasználói visszajelzésekben
: Vetró Bernadett Lilla
: Vetró Bernadett Lilla
A Milka csokoládé marketingkommunikációs tevékenysége és annak elemzése
: Juhász Nóra
: Juhász Nóra
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz
: Takács Mercédesz
A Milka Dark Milk bevezetésének körülményei és sikerességének elemzése
: Szele Réka Erzsébet
: Szele Réka Erzsébet
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra
: Simon Nóra
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében
: Koroknai Kíra
: Koroknai Kíra
Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
: Baán Nikoletta Erzsébet
: Baán Nikoletta Erzsébet
A pénzügyi döntéshozatal pszichológiája – érzelmek és befektetések
: Borbás Dániel
: Borbás Dániel
Az internet szerepe a marketingben ingatlanirodákon keresztül
: Által Vivien
: Által Vivien
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
A technikai fejlesztések szerepe a marketingben a SPAR Magyarország példáján keresztül
: Banka Csaba Emánuel
: Banka Csaba Emánuel
A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban
: Pethő Rebeka
: Pethő Rebeka
Mennyit érnek az érzelmek? – Érzelmi munka a pénzügyi szolgáltatásban
: Sztranyánszki László
: Sztranyánszki László
Kulturális értékek, érzelmek és motivált gondolkodás CULTURAL VALUES, EMOTION AND MOTIVATED COGNITION
: Thuma Orsolya
Published: (2023)
: Thuma Orsolya
Published: (2023)
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Könyvborítók szerepe a marketingben
: Majoros Laura
: Majoros Laura
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon, különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül
: Oláh Kitti Vivien
: Oláh Kitti Vivien
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
A kreatív írás szerepe a marketingben a Soter-Line Oktatási Központ példáján keresztül bemutatva
: Boros Kitti Viktória
: Boros Kitti Viktória
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Horváth Martin
: Horváth Martin
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
Az influencer marketingben rejlő lehetőségek feltárása a budapesti boutique hotelek példáján keresztül
: Filipszki Dorottya
: Filipszki Dorottya
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
A keresőmarketing szerepe és megítélése az online marketingben
: Becz Éva
: Becz Éva
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A generatív mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Csóka Ádám József
: Csóka Ádám József
A gamifikáció jelenléte és szerepe a marketingben
: Török Emese
: Török Emese
Emberi erőforrás menedzsment a multilevel marketingben a Forever Living Products példáján keresztül
: Végh Csaba
: Végh Csaba
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”
: Nagy Sándor Bence
: Nagy Sándor Bence
Similar Items
-
"Meglepően gyengéd párosítás" A Milka&LU és Milka&TUC csokolédé bevezetőkampánya
: Szarka Viktória -
Márkavarázs, avagy az érzelmek szerepe a fogyasztói döntéshozásban
: Fellner Fanni -
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili -
A szeretetmárkák és az emocionális márkázás jelentőségének bemutatása a Harry Potter franchise példáján keresztül
: Krima Viktória -
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer