Televíziós hírműsorok összehasonlító elemzése Az RTL Klub és a TV2 főműsoridős híradóinak összehasonlítása
Saved in:
Main Author: | Bárdy Orsolya Melinda |
---|---|
Other Authors: | Bajomi-Lázár Dr. Péter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Hírműsorok RTL Klub TV2 Összehasonlító elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20665 |
Similar Items
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Az ATV és a HírTv esti híradóinak elemző összehasonlítása
: Berecz Katalin
: Berecz Katalin
Képi és nyelvi metaforák a Duna Televízió és az RTL Klub esti híradóiban
: Bajusz Dániel
: Bajusz Dániel
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin
: Liszkai Katalin
Az RTL Klub marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata a legújabb sorozatán keresztül
: Kiss Réka Eszter
: Kiss Réka Eszter
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
Egy új vállalatirányítási rendszer bevezetése a Magyar RTL Televízió Zrt.-hez
: Simonyi Babett
: Simonyi Babett
Médiapiaci konkurenciaharc Az RTL-Klub és a TV2 harca a nézőért
: Pék Krisztián
: Pék Krisztián
Csehország, Olaszország, Magyarország; három golf klub marketing tevékenységének az összehasonlítása
: Papp Zsófia
: Papp Zsófia
A kereskedelmi televízió kettős terméke Hirdetés és műsorbrand a TV2-ben, a felzárkózás jegyében
: Bartha Krisztina
: Bartha Krisztina
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
A Római Klub múltja, jelene és jövője
: Radó Katalin
: Radó Katalin
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
A Veszprém Röplabda Klub marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Takács Olivér
: Takács Olivér
Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
: Zádori László
Published: (2014)
: Zádori László
Published: (2014)
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
Szakmai gyakorlatom a Sport TV-nél
: Dávid Gábor
: Dávid Gábor
Szakmai gyakorlatom a Zugló TV-nél
: Prokaj Ádám
: Prokaj Ádám
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
„Cseppnyi változás", a Duna Televízió arculatváltása
: Klausz Orsolya
: Klausz Orsolya
A magyar televíziós híradóműsorok statisztikai elemzése
: Boros Alex
: Boros Alex
Áfa tv alkalmazása egy autókereskedéssel foglalkozó vállalkozásban
: Karsaine Kufakisz Mária
: Karsaine Kufakisz Mária
Egy új tehetségkutató műsor létjogosultsága a magyar médiapiacon, avagy A TV2 kommunikációs stratégiájának bemutatása a The Voice című műsor kapcsán
: Kalmár Zsófia
Published: (2013)
: Kalmár Zsófia
Published: (2013)
A portugál közszolgálati televízió
: Dobos Eszter
: Dobos Eszter
Sportegyesületek marketing tevékenységének elemezése, az Óbudai Kaszások Kosárlabda Klub példáján keresztül
: Tiba János
: Tiba János
Sportvállalkozások, sportegyesületek helyzete hazánkban Két Veszprém megyei labdarúgó klub mintáján bemutatva
: Gráczer Zoltán
: Gráczer Zoltán
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
A könyvelőprogramok összehasonlító elemzése
: Busai Melinda
: Busai Melinda
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
Streamerek által használt videókártyák és processzorok elemzése a Twitch.tv-n
: Kaya Ádám
: Kaya Ádám
A Facebookon történő reklámozás összehasonlítása 2 korcsoport között
: Tereh Bianka
: Tereh Bianka
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Televíziós interjúkészítés a 21. században
: Varga Klaudia
: Varga Klaudia
A televízió értékközvetítő szerepének átalakulása
: Doleschall Petra
: Doleschall Petra
A televízió hatása a gyermekekre
: Faludi Barbara
Published: (2007)
: Faludi Barbara
Published: (2007)
A televízió hatása a sportra
: Veres Gábor
: Veres Gábor
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
Similar Items
-
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor -
Az ATV és a HírTv esti híradóinak elemző összehasonlítása
: Berecz Katalin -
Képi és nyelvi metaforák a Duna Televízió és az RTL Klub esti híradóiban
: Bajusz Dániel -
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra -
Az RTL Klub értékének alakulása a magyar média környezetben
: Liszkai Katalin