Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Szakács Brigitta |
---|---|
További közreműködők: | Sóvári Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Unicum Zwack Unicum Nyrt. Alkohol fogyasztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20737 |
Hasonló tételek
Az Airport Service Budapest Zrt. a versenytársi környezetében
: Csikó Lili Laura
: Csikó Lili Laura
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
Potential re-branding strategies for the Unicum bitter in the Hungarian market
: Kajdon Dorottya
: Kajdon Dorottya
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes
: Geiger Ágnes
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint
: Lőrincz Bálint
Az Unicum Ház szerepe a magyar turizmusban
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése
: Tóth Luca
: Tóth Luca
A Zwack Unicum Nyrt. vállalat és márkaértékelése
: Kirchner Edina
: Kirchner Edina
Múzeumok digitális fejlesztése a látogatói élmény szempontjai szerint az Unicum Ház példája alapján
: Sváb Auguszta Veronika
: Sváb Auguszta Veronika
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének bemutatása több éb beszámolója alapján
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolója alapján
: Nammou Ramón Ádám
: Nammou Ramón Ádám
A „Z” generáció fogyasztói magatartásának elemzése utazási szokások alapján
: Brieska Flóra
: Brieska Flóra
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
Fogyasztói szokások az FMCG szektorban
: Balogh Bence
Megjelent: (2014)
: Balogh Bence
Megjelent: (2014)
Fogyasztói szokások a szállodaiparban.
: Hulényi Gergő
: Hulényi Gergő
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A Zwack Unicum Nyrt vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Gyumity Katalin
: Gyumity Katalin
VÁLLALATÉRTÉKELÉS, VÁLLALATÉRTÉKELÉSI MODELLEK ALKALMAZÁSA, FELVÁSÁRLÁS ÉS EGYESÜLÉS – ZWACK UNICUM NYRT.
: Vörös Gábor András
: Vörös Gábor András
The analysis of Zwack Unicum's strategic planning activity from product portfolio aspect
: Joó Roland
: Joó Roland
A Nyíregyházi Állatpark, mint turisztikai brand
: Gajdos Eszter
: Gajdos Eszter
Az IFRS hazai bevezetése hatásának bemutatása a Zwack Unicum Nyrt. beszámolóin keresztül
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
Férfidezodor fogyasztói szokások és piacelemzés
: Igaz Ferenc
: Igaz Ferenc
Borfogyasztási szokások és fogyasztói szempontok
: Fecser Tamara Vivien
: Fecser Tamara Vivien
A Lean menedzsment eszközeinek alkalmazása a Zwack Unicum Nyrt. akciós projektjében
: Pintér Soma Zoltán
: Pintér Soma Zoltán
Az éttermi vendéglátás marketing stratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a fogyasztói szokások alapján.
: Zéman Maximilián Győző
: Zéman Maximilián Győző
Budapest, mint brand - Budapest turizmus stratégiája, márkaépítése és kommunikációja az elmúlt évek szempontjai alapján
: Földvári Tímea Ajna
: Földvári Tímea Ajna
A Hotel Tagore marketing szempontok alapján történő elemzése a fogyasztói szokások tükrében
: Wittner Vivien
: Wittner Vivien
Hilton, mint brand vizsgálata a különböző régiókban
: Borics Klaudia
: Borics Klaudia
A borértékesítés fellendítése a boros rendezvények segítségével a Zwack Unicum Nyrt.-nél
: Piller Dorottya
: Piller Dorottya
A Zwack Unicum Nyrt. készletgazdálkodásának módszertani áttekintése, a készletérték változások okainak feltárása
: Balázs Bertold
: Balázs Bertold
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
A Kötelező Visszaváltási Rendszer és bevezetésének előkészítése a Zwack Unicum Nyrt-nél
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
Környezetbarát termékek értékesítési sajátosságai egy ökobolt tevékenysége és fogyasztói szokások elemzése alapján
: Forgony Anna
: Forgony Anna
Az NFL brand helyzete az Egyesült Államok és Magyarország piacán
: Fekete Máté
: Fekete Máté
Fogyasztói szokások vizsgálata videóstreaming-szolgáltatások kapcsán
: Diarra Safiatou
: Diarra Safiatou
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Makk Szilárd
: Makk Szilárd
Környezettudatossággal kapcsolatos fogyasztói szokások összehasonlító elemzés a magyar és német piacon
: Bertók Anita
Megjelent: (2008)
: Bertók Anita
Megjelent: (2008)
Hasonló tételek
-
Az Airport Service Budapest Zrt. a versenytársi környezetében
: Csikó Lili Laura -
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke -
Potential re-branding strategies for the Unicum bitter in the Hungarian market
: Kajdon Dorottya -
A Zwack Unicum vállalatértékelése
: Geiger Ágnes -
Marketing Communication of Zwack Unicum Plc. Comparison of Unicum and Kalumba
: Lőrincz Bálint