Bonduelle "A mi zöldségesünk" hűségprogram - Avagy a lojalitásprogramok hatékonysága zöldségkonzerv kategóriában
Saved in:
Main Author: | Ihász Diána Dóra |
---|---|
Other Authors: | Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | hűségprogram fogyasztói lojalitás FMCG |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2091 |
Similar Items
Bolti vásárlásösztönzés jégkrém kategóriában
: Blesz Viktória
: Blesz Viktória
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit
: Felek Edit
A Bonduelle Magyarországon végzett fuvarozás teljesítménymérése
: Kálmán Krisztina
: Kálmán Krisztina
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf
: Szirbek Kristóf
A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira
: Kiss Anna
: Kiss Anna
Ügyviteli tevékenység a Bonduelle Central Europe Kft-nél
: Gulyás Éva
: Gulyás Éva
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
Rendelések feldolgozása és informatikai háttere a Bonduelle Central Europe Kft.-nél
: Faragó Frigyes
: Faragó Frigyes
Energiakörkép avagy mi lesz a jövő energiája
: Koskocsák Éva
: Koskocsák Éva
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
Elektronikus fizetési megoldások, avagy mi lesz veled készpénz?
: Sági Balázs László
: Sági Balázs László
A MI korunk, avagy a posztmodern robotizáció hatásának vizsgálata
: Gömböcz Zoltán
: Gömböcz Zoltán
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül
: Szántó Krisztina Eszter
: Szántó Krisztina Eszter
Fogyasztói magatartás a 21. században, avagy mi a fontos a Z generációnak
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
MiFID alapjai
: Tujner Zoltán
: Tujner Zoltán
A Harry Potter matrica alapú hűségprogram bemutatása az Auchan Retail Magyarország Kft.-nél
: Bokor Eszter
: Bokor Eszter
Gasztronómia és vallás, avagy mi kerül egy keresztény család asztalára
: Mojzes Gergő
: Mojzes Gergő
Mi a sikeres SSC titka Magyarországon?
: Petkó Dóra
: Petkó Dóra
A korlátolt felelősségű társaságok jövője- avagy mi lesz veletek kft.-ék?
: Szanati Eszter
: Szanati Eszter
Merre tovább? – avagy a BKK Zrt. munkavállalóinak fejlődési hatékonysága
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Le plan de développement de la communication interne dans la zone Europe Centrale du groupe Bonduelle
: Kovács Dorottya Lilla
: Kovács Dorottya Lilla
Marketing az építőiparban - Avagy mi teszi hatékonnyá az ágazat vállalatainak kommunikációját
: Gyöngyösi Klaudia
: Gyöngyösi Klaudia
Családtámogatások hatékonysága
: Király Sára Daniella
: Király Sára Daniella
Cora Magyarországon, azaz mi vezetett a kivonuláshoz és mi történt a felvásárlás után
: Mezősi Rita
Published: (2013)
: Mezősi Rita
Published: (2013)
Mi fán terem a CSR?
: Major Beáta
: Major Beáta
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
Mi a jövő zenéje? Rúzsa Magdi online karrierépítése
: Perger Péter György
Published: (2013)
: Perger Péter György
Published: (2013)
Mi lett veletek, önkormányzati vállalatok?
: Molnár Petronella
Published: (2023)
: Molnár Petronella
Published: (2023)
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra
: File Flóra
A női cigarettamárkák vizsgálata avagy Mi befolyásolja a fiatal nők vékony cigaretta márkaválasztási szokásait
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Mi a Nexon Kft. sikerének kulcsa, avagy Milyen érvek szólnak a bérszámfejtés outsourcing mellett?
: Sóti Annabella
: Sóti Annabella
A PPC hirdetések hatékonysága különböző iparágakban
: Dóra Boglárka Ocskó
: Dóra Boglárka Ocskó
Bruttó Nemzeti Boldogság a mi jövőnk?
: Mézesné Lenti Gabriella
: Mézesné Lenti Gabriella
Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban
: Amin Nadin Anna
: Amin Nadin Anna
A modern szállodai hűségprogram megjelenése a kecskeméti szállodai környezetben, és annak bemutatása a Four Points by Sheraton hotelen keresztül
: Beke Kitti Beatrix
: Beke Kitti Beatrix
Mi kell a külföldi befektetőnek? A telephely választás szempontjai
: Nagy Anikó
: Nagy Anikó
A Fétis Kft. eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata – avagy mi lenne az eredmény növelésének legjobb
: Bőczén Adrienn
: Bőczén Adrienn
Similar Items
-
Bolti vásárlásösztönzés jégkrém kategóriában
: Blesz Viktória -
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka -
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit -
A Bonduelle Magyarországon végzett fuvarozás teljesítménymérése
: Kálmán Krisztina -
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf