A 3 éven aluli gyermekeknek szánt termékek értékesítési csatornájának kiválasztása és annak stratégiai jelentősége
Saved in:
Main Author: | Nyakó Anita |
---|---|
Other Authors: | Eszes Dr. István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Értékesítési csatornák Marketingstratégia Termékértékesítés Célpiac Gyermekek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/20964 |
Similar Items
Házisweets Kft értékesítési csatornájának elemzése
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának elemzése
: Andriska Ákos
: Andriska Ákos
A Házisweets Kft értékesítési csatornájának az elemzése
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. értékesítési csatornájának elemzése
: Jaross Marcell
: Jaross Marcell
A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata
: Bokorné Rauscher Julianna
: Bokorné Rauscher Julianna
Erőszak és agresszió a képernyőn a gyermekeknek szóló műsorokban
: Dömök Diána
: Dömök Diána
Az 50 éven felüli hátrányos helyzetű munkavállalók lehetőségeiről
: Pápai Nikolett
: Pápai Nikolett
A gyermekeknek szóló televíziós reklámok hatása a szülők vásárlási szokásaira
: Erdei Szilvia
: Erdei Szilvia
A gyermekeknek szóló reklámok befolyása szüleik vásárlási szokásaira a 21. században
: Hajdu Szabina
: Hajdu Szabina
Egy speciális- gyógyászati célra szánt- tápszer tervezett marketingkommunikációjának fejlesztése, különös tekintettel az online betegkommunikációra
: Szőke Csilla
: Szőke Csilla
Az IBUSZ értékesítési stratégiái
: Mikola Lilla
: Mikola Lilla
Banki termékek értékesítési lehetőségei telemarketinggel
: Fa Viktor
: Fa Viktor
Efficiency expansion in favour of more even work flows before the closing procedure at XY LLC.
: Gávris Gerda
: Gávris Gerda
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
More than a mode of transportation – vehicles having attraction or even destination function in the world and in Hungary
: Légrádi Beatrix
: Légrádi Beatrix
www.csakatolnamegyei.hu - Tolna megyei helyi termékek, kézműves termékek online értékesítési lehetőségének vizsgálata
: Dorn Ernő
: Dorn Ernő
Az utazási irodát befolyásoló tényezők a légitársaság kiválasztása során
: Németh Viktória
: Németh Viktória
Kisboltok vonzáskörzetének meghatározása, azaz dohánybolt-telephely kiválasztása kvantitatív módszerekkel
: Kozák Tamás
Published: (2014)
: Kozák Tamás
Published: (2014)
Beszállítók kiválasztása, értékelése és fejlesztése a Schaeffler Savaria Kft.-nél
: Csizmadia Anikó
: Csizmadia Anikó
Logisztikai szolgáltató kiválasztása pályáztatás útján a Robert Bosch Kft.-ben
: Kovács Domonkos
: Kovács Domonkos
A munkaerő toborzása és kiválasztása a CRH Magyarország Kft. szervezetnél.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A megfelelő adózási forma kiválasztása a "Munkagép forgalmazó kft" esetében
: Keszthelyi Boldizsár László
: Keszthelyi Boldizsár László
A Magyar Selyemipari Vállalat Szentgotthárdi Szövőgyárának története, avagy milyen volt a munkásélet a Selyemgyárban közel 40 éven át?
: Dancsecs Ábel
: Dancsecs Ábel
A natúrkozmetikai termékek értékesítési sajátosságainak elemzése, a Manna cégcsoport tevékenysége tükrében
: Friedreich Sára Kinga
: Friedreich Sára Kinga
A klórmentes termékek értékesítési és marketingstratégiája egy konkrét vállalat keretein belül
: Stefankovics Noémi
: Stefankovics Noémi
Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során
: Pidl Laura
: Pidl Laura
TERMÉKEK ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATÁNAK A BEMUTATÁSA AZ IBUSZ UTAZÁSI IRODÁK KFT. BELFÖLDI OSZTÁLYÁN
: Bene Réka
: Bene Réka
A Kínából származó termékek beszerzésének és ezek Magyarországon történő tovább értékesítési lehetőségei
: Klopfer Áron
: Klopfer Áron
Környezetbarát termékek értékesítési sajátosságai egy ökobolt tevékenysége és fogyasztói szokások elemzése alapján
: Forgony Anna
: Forgony Anna
Case 3 Magnet Hungarian Community Bank
: Szegedi Krisztina, et al.
Published: (2021)
: Szegedi Krisztina, et al.
Published: (2021)
Hogyan választják meg beszállítóikat a "nagyok"? A beszállítók kiválasztása a T-Systems gyakorlatában
: Cábóczky Orsolya
: Cábóczky Orsolya
A légiforgalmi irányítók toborzása és kiválasztása a HungaroControl Zrt. példáján keresztül
: Fekete Kinga
: Fekete Kinga
MOL NYRT. humán-erőforrás pályáztatási rendszere töltőállomások üzemeltetésére. Partnerek toborzása, kiválasztása, oktatása.
: Adonyi Péter
: Adonyi Péter
Stratégiai gondolkodás (stratégiai tervezés) szerepe a Hevestherm csoport működésében
: Hanyecz Anita
: Hanyecz Anita
A CIB Bank részére hosszú távú gépjármű bérlet és flottakezelési szolgáltatások biztosításának kiválasztása
: Diószegi Anna
: Diószegi Anna
Foglalkoztatási formák kiválasztása, az atipikus foglalkoztatási formák működtetése általánosságban és a Generali Biztosítónál
: Pantó Nikolett
: Pantó Nikolett
Harmadik országbeli munkavállalók toborzása, kiválasztása és integrálása a Menton Jobs Kft. példáján keresztül
: Galló Janka
: Galló Janka
Optimális ERP megoldás kiválasztása és adaptálása egy korszerű AV rendszerekkel foglalkozó cég számára
: Váraljai Liza
: Váraljai Liza
Nyugat-Dunántúl és Burgenland egészségturisztikai elemzése és összehasonlítása 3-3 gyógyfürdő példáján keresztül
: Edvi Rebeka
: Edvi Rebeka
Similar Items
-
Házisweets Kft értékesítési csatornájának elemzése
: Kovács Bence -
Egy konkrét vállalat értékesítési csatornájának elemzése
: Andriska Ákos -
A Házisweets Kft értékesítési csatornájának az elemzése
: Kovács Bence -
Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. értékesítési csatornájának elemzése
: Jaross Marcell -
A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata
: Bokorné Rauscher Julianna