Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
Elmentve itt :
Szerző: | Bíró Gergő Tamás |
---|---|
További közreműködők: | Fodor Dr. Mónika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Kampány reklámkam hazai kis- és középvállalkozások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2101 |
Hasonló tételek
Erdei iskolák keresletének bemutatása a Vajda János Erdészeti Erdei Iskolán keresztül
: Varga Csilla
: Varga Csilla
Az ITSH munkáltatói márkájának vizsgálata.
: Bors Bence
: Bors Bence
Az Iszlám Állam propaganda kampánya
: Varga Kitti Noémi
: Varga Kitti Noémi
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás
: Kerekes Tamás
A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Process Solutions Kft. munkáltatói márkájának marketing megközelítésű elemzése
: Fehér Vanessza
: Fehér Vanessza
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
A Piszke Papír ZRT vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése
: Bődi Réka
: Bődi Réka
A Magyar Termék védjegy jelentőségének vizsgálata a Magyar Piszke Papír Kft. példáján keresztül
: Vida Flóra
: Vida Flóra
A Telekom Kraft. A Telekom fiataloknak kialakított márkájának elemzése.
: Ujhelyi Dorottya
: Ujhelyi Dorottya
Technológiai fejlődés az emberi erőforrások területén Papír aktáktól a mesterséges intelligenciáig
: Erdősi Nóra
: Erdősi Nóra
Hinora Globál Marketing Kft. marketingkommunikációja és egy konkrét kampány tervezése
: Kovács Szandra
: Kovács Szandra
A Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelem márkájának ismertsége és aktuális piaci megítélése
: Barta Csenge Bernadett
: Barta Csenge Bernadett
A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében
: Novák Zita Lilla
: Novák Zita Lilla
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Megjelent: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Megjelent: (2009)
A Budapest Bank munkáltatói márkájának hitelessége a gyakornoki program sikerességének tükrében
: Györkös Beáta Anna
: Györkös Beáta Anna
Az Ökumenikus Segélyszervezet projektmenedzsmentje és adománygyűjtési lehetőségei az adventi kampánya során
: Bihari Barnabás
: Bihari Barnabás
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében
: Korim Dorina Nikolett
: Korim Dorina Nikolett
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Piaci elemzés a magyarországi kabinházakról és a Kástu (Pajta) szállás marketingkommunikációs bevezető kampánya
: Gáspár Vera Veronika
: Gáspár Vera Veronika
A magyar Suzuki Zrt. ERP-ben készült beszerzési folyamatának előnyei a hagyományos, papír alapú folyamatokhoz képest
: Juhászné Horváth Ildikó
: Juhászné Horváth Ildikó
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése
: Molnár Krisztina
: Molnár Krisztina
A Papír & PC Kereskedelmi, Szolgáltató és Tanácsadó Bt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az éves beszámolók alapján
: Baranyai Mónika
: Baranyai Mónika
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Megjelent: (2012)
: Liska Alexandra
Megjelent: (2012)
Marketing a hálózati gazdaságban E-marketing és e-PR eszközök és megoldások Online marketing kampány kritikai bemutatása
: Géczi Zsófia
: Géczi Zsófia
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
A Mesterséges intelligencia szerepe a marketing kampány tervezésében és a fogyasztói oldallal való kommunikációban
: Bartonovszki Gergely
: Bartonovszki Gergely
Magyarország Kormányának „Maradj otthon!” nevű kampánya és annak hatása a járványügyi helyzetre és a magyar gazdaságra a Covid19-pandémia idején
: Ladjánszki Lilla Regina
: Ladjánszki Lilla Regina
Egy gyógyszercég edukáló kommunikációs kampányának bemutatása
: Takács Rebeka Kinga
: Takács Rebeka Kinga
Hasonló tételek
-
Erdei iskolák keresletének bemutatása a Vajda János Erdészeti Erdei Iskolán keresztül
: Varga Csilla -
Az ITSH munkáltatói márkájának vizsgálata.
: Bors Bence -
Az Iszlám Állam propaganda kampánya
: Varga Kitti Noémi -
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás -
A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya
: Kiss Dóra