Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
Saved in:
Main Author: | Südi Sára Éva |
---|---|
Other Authors: | Murányiné Radvány Éva |
Format: | Thesis |
Published: |
2019-05-10
|
Kulcsszavak: | Diverzifikáció Kozmetikai ipar L'Oréal |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21011 |
Similar Items
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007)
: Jónás Dóra
Published: (2007)
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
: Kovács Balázs Ignác
: Kovács Balázs Ignác
Diversification of the European Union's gas supply Alternatives and related challenges
: Mironova Kseniia
: Mironova Kseniia
Growing Economy of Cruelty-Free Cosmetics, with an emphasis on Central/Eastern and Western European National Cosmetics Industry Comparison
: Papp Boglárka Edit
: Papp Boglárka Edit
L'Occitane en Provence, an international natural cosmetics brand's position on the Hungarian market
: Korcsik Anna
: Korcsik Anna
Greenwashing and its effect on brand image and consumers' purchase decisions in the cosmetic industry
: Jargalsaikhan Dulguun
: Jargalsaikhan Dulguun
Introducing supply chain through C&L Group
: Bak Milán
: Bak Milán
Intruduction of a new agricultural company through the elements of a business plan
: Tóth Sára
: Tóth Sára
The influence of Kols on the belief and purchasing decision in the Cosmetic field of Young Vietnamese Women in Generation Z through TikTok platform in Vietnam
: Nguyen Linh Chi
: Nguyen Linh Chi
SUSTAINABILITY OF SMALL TOURISTIC FIRMS IN HUNGARY THROUGH THE PRESENTATION OF APARTMENTS IN BUDAPEST COMPANY.
: Csatlós Kármen Anna
: Csatlós Kármen Anna
A Phi Cosmetics cég tevékenységének elemzése
: Balogh Katalin
: Balogh Katalin
Factors that Influence the Purchasing Behavior of Cosmetics Products in Yemen
: Taher Buthina Abdulghani
: Taher Buthina Abdulghani
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra
: Csecsődi Vanessza Petra
Consumption of Eco-Cosmetics in the Perspective of Environmental Protection and Sustainability
: Polgár Lechner Olga
: Polgár Lechner Olga
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Popularity of cruise holidays and major threats to the industry Presented through the Hungarian market
: Tasi Tamara
: Tasi Tamara
L’impact de la présence digitale et de l’auto-marketing sur le succès dans l’industrie musicale analyse des stratégies marketing dans le secteur musical moderne
: Bányai Eszter
: Bányai Eszter
From Posts to Purchases The Effect of L'Oréal's Social Media Marketing on Consumer Behaviour
: Tasnádi Lili Eszter
: Tasnádi Lili Eszter
Quelle est l’avenir de l’industrie automobile en Hongrie avec le changement vers les voitures électrique ?
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
Effect of storytelling marketing on Brand Image of a company in the food and beverage industry.
: Kozhabayeva Madina
: Kozhabayeva Madina
The impact of technological development in the hotel industry and its representation through the Grand Hotel Royal in Budapest
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
Presentation of the annual audit procedure and financial duties of Atlantic Books Ltd through the introduction of the publishing industry
: Baranyai Csilla
: Baranyai Csilla
Presentation of the annual audit procedure and financial duties of Atlantic Books Ltd through the introduction of the publishing industry
: Baranyai Csilla
: Baranyai Csilla
The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts
: Tamási Evelin
: Tamási Evelin
Similar Items
-
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina -
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő -
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007) -
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula