ÚJ IRÁNYZATOK MEGJELENÉSE ÉS HATÁSA A SZÉPSÉGIPAR PIACÁN, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A NÖVÉNYI ALAPÚ KOZMETIKAI TERMÉKEKRE
Saved in:
Main Author: | Farkas Bernadett |
---|---|
Other Authors: | Gulyásné dr. Csekő Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | natúrkozmetikum Szépségipar cruelty free |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21014 |
Similar Items
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza
: Horváth Aliza
Az új, egészségtudatos táplálkozási irányzatok megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Varga-Haszonits Krisztina
: Varga-Haszonits Krisztina
Növényi alapú étrend, veganizmus
: Szarvas Bianka
: Szarvas Bianka
Új irányzatok vizsgálata a vendéglátásban - különös tekintettel az éttermekre és kávézókra
: Szabó Gerda
: Szabó Gerda
A magyar-orosz külkereskedelem, különös tekintettel az agrár-és élelmiszeripari termékekre
: Mink Bernadett
: Mink Bernadett
A magyarországi kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei, különös tekintettel a banki termékekre
: Hanyecz Bernadett
: Hanyecz Bernadett
A fenntarthatóság és a zöldre mosás megjelenése a kozmetikai termékek piacán
: Fenyősi Fruzsina Éva
: Fenyősi Fruzsina Éva
Fenntarthatóság és a szépségipar
: Gémesi Evelin
: Gémesi Evelin
A növényi alapú étrend egészségre gyakorolt hatása és a növényi fehérjék ismerete a felnőtt magyar lakosság körében
: Horváth Gabriella Nikolett
: Horváth Gabriella Nikolett
Növényi alapú húspótló termékek és azok felhasználása a vendéglátásban
: Gyephár Aliz
: Gyephár Aliz
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Modern, technológia alapú termékek és szolgáltatások megjelenése az egyéni turizmus piacán
: Erdélyi Barbara
: Erdélyi Barbara
Közvetlen értékesítés a kozmetikai iparban, különös tekintettel az Avonra
: Rákosi Beáta
: Rákosi Beáta
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
A növényi alapú táplálkozás és a vegán élelmiszeripari termékek iránti fogyasztói attitűdök vizsgálata
: Papp Dalma Fruzsina
: Papp Dalma Fruzsina
A növényi alapú tejtermék helyettesítők szektorának fogyasztói döntései, és a márkaidentitás szerepe a szektorban
: Bárdfalvy Lili
: Bárdfalvy Lili
Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által
: Verebi Zsuzsanna
: Verebi Zsuzsanna
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
Gasztronómiai irányzatok múltja,jelene és jövője a magyar vendéglátásban
: Takaró Márk
: Takaró Márk
A változó Bakony Művek Részvénytársaság belső környezetének és vevői elégedettségének vizsgálata termékcsoportjain keresztül, különös tekintettel az evaporátor termékekre
: Szabados Éva
: Szabados Éva
Növényi tejek magyar piaci helyzete
: Kocsis Balázs Zoltán
: Kocsis Balázs Zoltán
Arckrémek vásárlási szokásai, kitérve a patikákban értékesített termékekre is
: Szentpétery Hajnalka
: Szentpétery Hajnalka
A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
Az Y generáció étkezési szokásai, avagy a modern táplálkozási irányzatok térhódítása
: Kocsy Alexandra
: Kocsy Alexandra
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
A kávéfogyasztás jellemzői, vizsgálata, kiemelt figyelemmel a kapszulás termékekre
: Bagó Szimóna
: Bagó Szimóna
Növényi fehérjék szerepe és jelentősége a vendéglátásban
: Ványi Enikő Marianna
: Ványi Enikő Marianna
A helyi termékekre épülő vendéglátás jó példája, a Nagylaposi Birkacsárda
: Bárdi Dominika Beáta
: Bárdi Dominika Beáta
Egyetemi hallgatók fogyasztási szokásai az ökológiai termékekre vonatkozóan HABITS OF UNIVERSITY STUDENTS ABOUT THE CONSUMPTION OF ORGANIC PRODUCTS
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A kozmetikai ipar elemzése
: Sajtos Marianna
: Sajtos Marianna
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Növényi tejitalok sikere, avagy a mandula lekörözi a tehenet
: Török Lilla
: Török Lilla
Növényi tejitalok sikere, avagy a mandula lekörözi a tehenet
: Török Lilla
: Török Lilla
A tehéntej és a növényi italok fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Czere Liza
: Czere Liza
Az inverz logisztikai folyamat elemzése, gyakorlati megvalósítása, különös tekintettel az elektronikai hulladékok piacán
: Héja Antal Dániel
Published: (2013)
: Héja Antal Dániel
Published: (2013)
Similar Items
-
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza -
Az új, egészségtudatos táplálkozási irányzatok megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Varga-Haszonits Krisztina -
Növényi alapú étrend, veganizmus
: Szarvas Bianka -
Új irányzatok vizsgálata a vendéglátásban - különös tekintettel az éttermekre és kávézókra
: Szabó Gerda -
A magyar-orosz külkereskedelem, különös tekintettel az agrár-és élelmiszeripari termékekre
: Mink Bernadett