A székesfehérvári Királyi Napok Nemzetközi Néptáncfesztivál, mint kulturális termék
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Lívia |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Néptánc Népzene Fesztivál |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21097 |
Hasonló tételek
Királyi protokoll Hogyan változott a modern brit monarchiában?
: Schatz Abigél
: Schatz Abigél
Egyedi fejlesztésű termék sorozatgyártásának előkészítése és megvalósítása egy székesfehérvári KKV-nál
: Lőrincz Alexandra
: Lőrincz Alexandra
Európa Napok 2016
: Kaszás Alexandra
: Kaszás Alexandra
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A Csabai Garabonciás Napok értékelemzése
: Eperjesi Dávid
: Eperjesi Dávid
A székesfehérvári Árpád Fürdő marketingstratégiája
: Ács Bence
: Ács Bence
A KLM Holland Királyi Légitársaság controlling rendszerének bemutatása, hatékonyságának elemzése
: Veres Anna
: Veres Anna
A múzeum, mint újragondolt kulturális turisztikai termék, fókuszban a fiatalok
: Tihanyi Petra
: Tihanyi Petra
A székesfehérvári Auchan hipermarket értékesítésének elemzése
: Sipos László
: Sipos László
A Székesfehérvári Hűrőipari Rt. marketing auditja
: Nepusz Norbert
: Nepusz Norbert
A rendezvényszervezés világa– Céges rendezvények, családi napok
: Vojka Martina
: Vojka Martina
Környezettudatosság vizsgálata a Székesfehérvári Szakképzési Centrum Intézményeiben
: Hercz Csilla
: Hercz Csilla
A COVID-19 világjárvány hatása a kastélyturizmusra, a Gödöllői Királyi Kastély példáján keresztül
: Boros Izabella
: Boros Izabella
A Székesfehérvári Metál Fék- és Köszörűgépgyár Zrt. önköltségszámítási módszereinek bemutatása
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Kuponőrület, avagy a Glamour-napok fogyasztói magatartás vizsgálata
: Gál Boglárka
: Gál Boglárka
Housekeeping mint turisztikai termék
: Csizmadia Angéla
: Csizmadia Angéla
Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok
: Pataky Viktória
: Pataky Viktória
A Szegedi Ifjúsági Napok fejlesztési lehetőségei és lehetséges újrapozicionálása
: Annus Dóra
: Annus Dóra
A székesfehérvári Köfém Művelődési Ház működésének és munkásságának bemutatása
: Benkovics Dóra
: Benkovics Dóra
A szénszál, mint szenzitív termék
: Pósa Ildikó
: Pósa Ildikó
A Szegedi Ifjúsági Napok sajátosságai, hatása a város turisztikai vonzerejére.
: Rubinfalvi Petra
: Rubinfalvi Petra
Alkohol, mint jövedéki termék disztribúciója
: Bánkuti Csaba
: Bánkuti Csaba
Személyi higiéniai feltételek kialakítása és betartása a Novotel székesfehérvári szállodájában
: Plattner Adrian
: Plattner Adrian
Kulturális különbségek, mint a nemzetközi lehetőségeket meghatározó tényezők a logisztikában
: Kis Tamás
: Kis Tamás
A cirkuszművészet, mint turisztikai termék népszerűsítése
: Demeter Anna Kinga
: Demeter Anna Kinga
Az etnoturizmus, mint turisztikai termék megjelenése a piacon és a nemzetközi trendek között
: Pete Zsófia
: Pete Zsófia
A Székesfehérvári Épületfenntartó és Hőszolgáltató Zrt. gazdálkodásának komplex átvilágítása és minősítése
: Pájerné Burda Zsuzsanna
: Pájerné Burda Zsuzsanna
Közép-kelet európai direkt kiszállítások logisztikai rendszere a Philips székesfehérvári elosztóközpontjában
: Csernák Veronika
: Csernák Veronika
A mikro vállalati hitelezés bemutatása a Sberbank Magyarország Zrt székesfehérvári bankfiókjának gyakorlatában
: Konta Fanni Ágota
: Konta Fanni Ágota
Kis- és középvállalkozások gazdálkodásának bemutatása a Székesfehérvári Logisztikai Központ gazdálkodásának elemzésén keresztül
: Komlósiné Jenei Melinda
: Komlósiné Jenei Melinda
Helyi termékek jelentősége a falusi turizmusban a Bicskei és a Székesfehérvári kistérség vizsgálatában
: Engelhardt Éva
: Engelhardt Éva
A sült tea, mint különleges termék a vendéglátásban
: Dabis Debóra
: Dabis Debóra
Én, mint termék azaz személyes márkaépítés a munkaerőpiacon
: Nácán Gitta
: Nácán Gitta
A pelenka, mint kereskedelmi termék vásárlási szokásinak vizsgálata
: Rácz Erika
: Rácz Erika
A közterületeken lebonyolított rendezvények eredményességének vizsgálata a Decathlon Nyugati téri áruháznyitó napok bemutatásának segítségével
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
Vác, mint potenciális kulturális desztináció
: Ménich Alexandra
: Ménich Alexandra
A bank hitelezési folyamat egyes lépéseinek bemutatása a Sberbank Magyarország Zrt. székesfehérvári bankfiókjának gyakorlatában
: Simon Brigitta
: Simon Brigitta
Egy település intézményeinek elemző bemutatása - A székesfehérvári Hetedhét Játékmúzeum és a Malom utcai Táncház
: Kneifel Andrea
: Kneifel Andrea
Az élmény, mint turisztikai termék megjelenése a social médiában
: Domahidi Noreen
: Domahidi Noreen
Hazánk bor- és szüreti fesztiváljainak vizsgálata a fenntarthatóság szempontjából / Tokaj-hegyaljai Szüreti Napok és Bornapok
: Erdő Anna
: Erdő Anna
Hasonló tételek
-
Királyi protokoll Hogyan változott a modern brit monarchiában?
: Schatz Abigél -
Egyedi fejlesztésű termék sorozatgyártásának előkészítése és megvalósítása egy székesfehérvári KKV-nál
: Lőrincz Alexandra -
Európa Napok 2016
: Kaszás Alexandra -
A tánc, mint kulturális turisztikai termék. Budapest táncszínházainak vonzereje
: Nagy Fruzsina -
A Csabai Garabonciás Napok értékelemzése
: Eperjesi Dávid