Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
Saved in:
Main Author: | Borka Zsófia Zsuzsanna |
---|---|
Other Authors: | Fábián Tamás |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | értékesítési csatornák szálloda turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21108 |
Similar Items
Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Bödör Vivien
: Bödör Vivien
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Published: (2018)
: Polyák Adrienn
Published: (2018)
Munkaszervezés a vendéglátásban a Mercure Budapest Korona Hotelben és Winestone Éttermében
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Hikisch Réka
: Hikisch Réka
Vendégtípusok összehasonlítása és a szálloda által nyújtott szolgáltatások a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Pozsik Dorottya
: Pozsik Dorottya
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Értékesítői tevékenységek a Mercure Budapest Korona Hotelen belül
: Kovács Adrienn
: Kovács Adrienn
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
A Mercure Budapest Korona által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Slam Patrik
: Slam Patrik
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A Mercure Budapest Korona által ellátott food and beverage tevékenység bemutatása, elemzése
: Kéri Helga
: Kéri Helga
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A Mercure Budapest Korona hotel minősítése a meglévő osztályba sorolási követelmények alapján
: Gendur Nikolett
: Gendur Nikolett
F&B ÉRTÉKESÍTÉS A MERCURE BUDA HOTELBEN
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül
: Csősz Renáta
: Csősz Renáta
Mercure Hotel Korona kínálatának, WineStone étterem étlapjának elemzése
: Kertész Nikolett
: Kertész Nikolett
Az Accor szállodacsoporthoz tartozó Mercure Budapest Castle Hill és Mercure Budapest Korona szállodák összehasonlító elemzése általános adottságaik és gazdasági mutatóik alapján.
: Megyeri Csanád Gábor
: Megyeri Csanád Gábor
A szervezeti felépítés hatása a rendezvényszervezésre a Sofitel Budapest és a Mercure Korona szállodákban
: Szilágyi Kitti Tünde
: Szilágyi Kitti Tünde
Az értékesítési tevékenység bemutatása az ibis Budapest Citysouth Hotelben
: Bogyó Edvin
: Bogyó Edvin
AZ ACCOR SZÁLLODALÁNC TÖRZSVENDÉG PROGRAMJÁNAK BEMUTATÁSA ÉS VIZSGÁLATA A MERCURE BUDAPEST KORONA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Molnár Vivien Lilla
: Molnár Vivien Lilla
Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában
: Karászi Emese
: Karászi Emese
A Mercure Korona Hotel Housekeeping részlegének bemutatása és munkaerő-piacának vizsgálata
: Balás Kitti
: Balás Kitti
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
Hotel Mercure Buda éttermi értékesítési folyamatai
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
Értékesítési stratégia, az értékesítési csatornák működése, gazdálkodás és hatékonyság kérdéseinek vizsgálata a Wáberer Hungária Biztosító Zrt.-nél
: Gál Zsófia
: Gál Zsófia
Ausztriába irányuló síturizmus elemzése az értékesítési csatornák és a programkínálat tükrében
: Gubacsi Zsanett
: Gubacsi Zsanett
Analyse der gastgewerblichen Tätigkeit im Hotel Korona Budapest
: Németh Luca
: Németh Luca
Beszerzési és értékesítési csatornák, valamint módszerek bemutatása a GE Healthcare disztribútorán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
Értékesítési módok és formák a Novotel Budapest Danube Hotelben, hatásuk az üzemeltetési színvonalra és a jövedelmezőségre
: Zólyomi Benjámin
: Zólyomi Benjámin
Omnichannel - Értékesítési csatornák összehangolt irányításának vizsgálata és ahhoz szükséges informatikai rendszer tervezése egy piacvezető biztosító számára
: Kiss Viktória Zsuzsanna
: Kiss Viktória Zsuzsanna
Banki elektronikus csatornák
: Illés Dóra
: Illés Dóra
Belső konfliktusok kezelése az NH Budapest Hotelben
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Similar Items
-
Leisure és MICE szegmensek összehasonlítása a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Bödör Vivien -
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Published: (2018) -
Munkaszervezés a vendéglátásban a Mercure Budapest Korona Hotelben és Winestone Éttermében
: Szabó Laura -
A nemzetközi és magyar konyha ételeinek aránya, elemzése a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Hikisch Réka -
Vendégtípusok összehasonlítása és a szálloda által nyújtott szolgáltatások a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Pozsik Dorottya