A Béres Actival+Magnézium termék bevezetésének bemutatása és online kommunikációjának elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Hajdu Péter |
---|---|
További közreműködők: | Harsányi Dr. Dávid |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Termékbevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2115 |
Hasonló tételek
Magnézium, avagy az oly fontos ásványi anyag
: Kovács Stella Andrea
: Kovács Stella Andrea
A Béres Csepptől a Béres Borászatig vezető út
: Bazsó Richárd
: Bazsó Richárd
Béres Gyógyszergyár Zrt. marketingkommunikációja
: Gyökér Dóra Anett
: Gyökér Dóra Anett
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
A Béres Gyógyszergyár Zrt. CSR-tevékenységének elemző bemutatása
: Gáborik Renáta
: Gáborik Renáta
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
A Béres Gyógyszergyár Zrt. külgazdasági kapcsolatai
: Ilosvai Noémi
: Ilosvai Noémi
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Anyagszükséglet-tervezés a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Dörfler Kira
: Dörfler Kira
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Horváth Zsuzsanna
: Horváth Zsuzsanna
A Béres Gyógyszergyár Zrt. beszerzési folyamatához kapcsolódó információáramlás javítása
: Iván Dóra
: Iván Dóra
Egy új termék piaci bevezetésének bemutatása a Würth Szereléstechnika Kft. példáján keresztül
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty
: Reszegi Kitty
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita
: Bozsó Zita
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
A Béres Egészségtár Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az éves beszámolók alapján
: Szikra Zsófia
: Szikra Zsófia
Public Relation Activity
: Peng Mengyu
: Peng Mengyu
Marketing Activities of Szigliget
: Péntek Nikolett
: Péntek Nikolett
A COVID-19 világjárvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. ellátási láncára
: Dörfler Kíra Mária
: Dörfler Kíra Mária
Az Ipar 4.0 hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. disztribúciós rendszerére
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Az online társkeresők, mint médiumok kommunikációjának vizsgálata - Az online identitás torzítása
: Szeleczki Borbála
: Szeleczki Borbála
A COVID-19 járvány hatása a Béres Gyógyszergyár Zrt. export- és importtevékenységére
: Gáborik Renáta
: Gáborik Renáta
Termékvisszahívások kommunikációjának jellemzői
: Bencsics Zsuzsanna
: Bencsics Zsuzsanna
A Media Markt online kommunikációjának vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Báldogi Richárd
: Báldogi Richárd
Futizo Kft. külső és belső kommunikációjának elemzése
: Budai Dr. Eszter Katalin
: Budai Dr. Eszter Katalin
Marketing activities of Porcellino Ristorante
: Kassai Diána
: Kassai Diána
The effects of advertisement activities on children
: Geiger Mónika Andrea
: Geiger Mónika Andrea
Egy speciális termék, radiogyógyszer disztribúciója
: Hajdú Dr. Zsuzsanna
: Hajdú Dr. Zsuzsanna
Vállalati stratégia a Juhász és Bene Bioméhészetben és egy új termék bevezetésének lehetősége
: Czakó Norbert
: Czakó Norbert
A Robert Bosch Kft. belső kommunikációjának elemzése
: Jaros Janka Nikolett
: Jaros Janka Nikolett
A Garamvári Szőlőbirtok digitális marketing kommunikációjának elemzése
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése
: Engel Michaela
: Engel Michaela
Budapest Prága Bécs marketing-kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
Az Országos Vízügyi Főigazgatóság digitális kommunikációjának elemzése
: Molnár Melani
: Molnár Melani
Active tourism around Lake Balaton How the active tourism and the seasonality affect Lake Balaton
: Németh Dorottya Natália
: Németh Dorottya Natália
Hasonló tételek
-
Magnézium, avagy az oly fontos ásványi anyag
: Kovács Stella Andrea -
A Béres Csepptől a Béres Borászatig vezető út
: Bazsó Richárd -
Béres Gyógyszergyár Zrt. marketingkommunikációja
: Gyökér Dóra Anett -
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes -
A Béres Gyógyszergyár Zrt. CSR-tevékenységének elemző bemutatása
: Gáborik Renáta