A média befolyásoló ereje morális és politikai szempontból
Elmentve itt :
Szerző: | Bokor Beatrix |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Dániel |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Média Médiakampány Politikai kommunikáció Választások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2116 |
Hasonló tételek
A leendő gazdasági szakemberek adócsaláshoz való hozzáállása morális szempontból
: Lente Luca
: Lente Luca
A média befolyásoló ereje kiskorú gyermekekre
: Brganunc Diána
: Brganunc Diána
A közösségi média befolyásoló ereje az étteremválasztási döntés meghozatalában
: Paulus Adrienn
: Paulus Adrienn
-Médiabotrány és morális pánik- Donald Trump és Hillary Clinton médiabotrányai az amerikai társadalom morális pánikjainak tükrében
: Sallói Anna
: Sallói Anna
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata
: Bognár Kata
Az influencerek befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Szalay Fanni
: Szalay Fanni
A romagyilkosságok sajtóetikai vonatkozásai és a morális pánik
: Bogdán Benedek
: Bogdán Benedek
Morális és etikai elkötelezettség fontossága egy menedzser számára
: Rácz Tamás
: Rácz Tamás
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina
: Fornádi Krisztina
Az emberierőforrás-menedzsment mint morális útvesztő Etikai kérdések az emberierőforrás-menedzsment tevékenységben
: Csillag Sára
Megjelent: (2014)
: Csillag Sára
Megjelent: (2014)
A beszéd ereje
: Juhász Ábel
: Juhász Ábel
A közösség ereje
: Hajlik Katalin
: Hajlik Katalin
A közösségi média hatása a politikai kampányokra és a politikai polarizációra
: Béres Márton János
: Béres Márton János
A 2008-as és 2020-as válság összehasonlító elemzése monetáris és fiskális politikai szempontból
: Zoboki Ákos József
: Zoboki Ákos József
A munkavállalói jóllét és a közösség ereje a munkavállalók körében
: Kiss Beatrix
: Kiss Beatrix
A költségvetési csalás gazdasági és morális kérdései, valamint az állami gazdaságfehérítő intézkedések Magyarországon
: Bajtai Zoltán Péter
: Bajtai Zoltán Péter
A közösségi média hatása a politikai részvételre és szerepe a politikai kampányokban
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
A színház közösségformáló ereje
: Alaksa Dóra Mercédesz
: Alaksa Dóra Mercédesz
A színház közösségszervező ereje
: Szolnoki Alexandra
: Szolnoki Alexandra
A hatalom motivációs ereje
: Magonyi Andreas Zsolt
: Magonyi Andreas Zsolt
A tánc közösségformáló ereje
: Borsik Regina Anna
: Borsik Regina Anna
Az olvasás közösségformáló ereje
: Makai Viktória
: Makai Viktória
Interperszonális kapcsolatok motiváló ereje
: Pocsai Anna Rita
: Pocsai Anna Rita
A hagyományőrzés ereje Székelyföld örökségturizmusában
: Barabás Xénia Anita
: Barabás Xénia Anita
A latin táncok közösségépítő ereje
: Ormándi Fanni
: Ormándi Fanni
A familiness ereje polikrízis idején
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
: Németh Krisztina, et al.
Megjelent: (2024)
Az összeesküvés-elméletek közösségformáló ereje
: Hegedűs Angéla
: Hegedűs Angéla
A hit ereje a stressz és megküzdésben
: Molnár Dr. Petronella
: Molnár Dr. Petronella
Az 1990-2010 közötti politikai retorikai fordulatok a nyilvánosságban, politikai megnyilatkozások a sajtó, média és nyilvánosság tükrében
: Farkas Ádám
: Farkas Ádám
Online marketing térhódítása és közösséget megmozgató ereje
: Csabai Alexandra
: Csabai Alexandra
Családi rituálék ereje, közösségi és szocializációs hatásai
: Nemes Katalin Szilvia
: Nemes Katalin Szilvia
A szabadidősport szerepe és közösségteremtő ereje a munkahelyen
: Kalmár Mónika Rita
: Kalmár Mónika Rita
A néptánc és a néphagyományok közösségformáló ereje napjainkban
: Ivók Réka
: Ivók Réka
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi
: Terjékné Bálint Gyöngyi
A Front Office működése és imázs alakító ereje
: Koller Olívia
: Koller Olívia
A költségvetési csalás gazdasági és morális kérdései, valamint a magyar lakosság feketegazdasággal illetve az adócsalás egyes formáival szembeni attitűdje
: Bajtai Zoltán Péter
: Bajtai Zoltán Péter
Tartalomgyártók rábeszélő és meggyőző ereje bőrápolási termékek esetében
: Biró Zsófia Emese
: Biró Zsófia Emese
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
A szavak ereje, avagy a hatékony reklámszöveg titka
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
A kulturális kapcsolatok ereje A kulturális diplomácia interdiszciplináris megközelítése a 21. században, különös tekintettel a magyar-kínai kapcsolatokra
: Barabás Richárd
: Barabás Richárd
Hasonló tételek
-
A leendő gazdasági szakemberek adócsaláshoz való hozzáállása morális szempontból
: Lente Luca -
A média befolyásoló ereje kiskorú gyermekekre
: Brganunc Diána -
A közösségi média befolyásoló ereje az étteremválasztási döntés meghozatalában
: Paulus Adrienn -
-Médiabotrány és morális pánik- Donald Trump és Hillary Clinton médiabotrányai az amerikai társadalom morális pánikjainak tükrében
: Sallói Anna -
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata