Kapcsolattartás és elégedettségmérés az iskolaszövetkezeteknél
Elmentve itt :
Szerző: | Grecmajer Tünde |
---|---|
További közreműködők: | Réthi Dr. Gábor |
Kulcsszavak: | Kapcsolattartás Elégedettségmérés Iskolaszövetkezet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21209 |
Hasonló tételek
Kapcsolattartás a kezdetektől napjainkig
: Székely Roland
: Székely Roland
Dolgozói elégedettségmérés a Hagyományok Házában
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
Munkahelyi elégedettségmérés webes eszközök alkalmazásával
: Gáspár Bálint
: Gáspár Bálint
A viszonteladókkal való kapcsolattartás és szerződéskötés
: Csiszár Benjámin
: Csiszár Benjámin
Az elektronikus kapcsolattartás hatása az adóellenőrzés folyamatára
: Herczeg Miklós, et al.
Megjelent: (2019)
: Herczeg Miklós, et al.
Megjelent: (2019)
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben
: Minker Gréta
: Minker Gréta
A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás
: Matuschik Alexander György
: Matuschik Alexander György
A szülői kapcsolattartás nehézségei a Családsegítő Szolgálatnál
: Lados Éva
: Lados Éva
A vendéggel való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig
: Sebestyén Melinda
: Sebestyén Melinda
Dolgozói elégedettségmérés folyamata az LG Toray Kft-nél
: Kersánszki-Scheller Tímea
: Kersánszki-Scheller Tímea
Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Elégedettségmérés a HungaroControl Légiforgalmi Irányító Bál alapján
: Takács Delani Rita
: Takács Delani Rita
Digitalizáció a diplomáciában. Kapcsolattartás a Covid-19 járvány idején
: Szabó Fanni Réka
: Szabó Fanni Réka
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda
: Gáspár Izolda
Digitalizáció a számvitelben és az elektronikus kapcsolattartás kihatásai a számviteli munkakörnyezetre
: Ujvárosi Levente
: Ujvárosi Levente
BKV, mint szolgáltató és a budapesti tömegközlekedéssel való elégedettség
: Grecmajer Tünde
: Grecmajer Tünde
Objektív elégedettségmérés belső CSR tevékenységek fényében a COVID-19 előtt és után
: Rubecz Anita Katalin
: Rubecz Anita Katalin
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel
: Makovei Axel
A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
: Balog Viktória
: Balog Viktória
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár beszerzési folyamatának ismertetése, szállítókkal történő kapcsolattartás bemutatása
: Mike-Domán Edit
: Mike-Domán Edit
Társadalmi felelősségvállalás határon innen és túl, munkatársi elégedettségmérés a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Fa Kitti
: Fa Kitti
A dolgozói elégedettségmérés és hatásai a minőségirányítási folyamatban a Mercedes-Benz Hungária Kft. példáján keresztül
: Reichardt Petra
: Reichardt Petra
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül
: Nagygellér Natália
: Nagygellér Natália
Vevői elégedettségmérés a budapesti carsharing szoláltatások körében a MOL Limo és a Green Go példáján bemutatva
: Vincze Zalán Zsombor
: Vincze Zalán Zsombor
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola
: Karnis Imola
A közigazgatási eljárás alapelvei. A hatósági cselekmények legfontosabb típusai. Elektronikus ügyintézés, ügyfélkapu. Az e-eszközökkel való kapcsolattartás legfontosabb szabályai bemutatása választott területen.
: Orsós Hajnalka
: Orsós Hajnalka
A közigazgatási eljárás alapelvei. A hatósági cselekmények legfontosabb típusai. Elektronikus ügyintézés, ügyfélkapu. Az e-eszközökkel való kapcsolattartás legfontosabb szabályai bemutatása választott területen.
: Dimák Dóra
: Dimák Dóra
Az ibis Styles Budapest Airport szálloda bemutatása és működése
: Halász Tünde
: Halász Tünde
Hirdetések és kampányok az ALD Automotive Magyarország Kft. által
: Pap Tünde
: Pap Tünde
A 2008-2009-es pénzügyi és gazdasági világválságra adott válaszok az Európai Unióban
: Gergics Tünde
: Gergics Tünde
Az éves beszámoló elemzési módszereinek bemutatása az Anonymus Zrt. 2011. év és 2014. év között közzétett beszámolói alapján és a beszámolók információtartalmának hasznosítása
: Kaszai Tünde
: Kaszai Tünde
Az Arany Kaviár étterem működése általánosan és a világjárvány alatt
: Farkas Tünde
: Farkas Tünde
Az országkép változása Magyarországon az elmúlt évek alatt
: Szemerédi Tünde
: Szemerédi Tünde
Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
: Gyenes Tünde
: Gyenes Tünde
Az egészségügyi rendszer működésének sajátosságai, gazdálkodása, előnyei és hátrányai, azok nemzetközi összevetése
: Tamás Tünde
: Tamás Tünde
Változások az európai közlekedésben
: Tamás Tünde
: Tamás Tünde
Az AIESEC marketingkommunikációs politikája
: Takács Tünde
: Takács Tünde
AZ OTP BANK NYRT. MÉRLEGÉNEK ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE, A DEVIZAHITELEZÉS KÖZÉPPONTBA HELYEZÉSÉVEL
: Kovács Tünde
: Kovács Tünde
Hasonló tételek
-
Kapcsolattartás a kezdetektől napjainkig
: Székely Roland -
Dolgozói elégedettségmérés a Hagyományok Házában
: Nagy Kristóf -
Munkahelyi elégedettségmérés webes eszközök alkalmazásával
: Gáspár Bálint -
A viszonteladókkal való kapcsolattartás és szerződéskötés
: Csiszár Benjámin -
Az elektronikus kapcsolattartás hatása az adóellenőrzés folyamatára
: Herczeg Miklós, et al.
Megjelent: (2019)