Egy képzeletbeli vállalkozás, egy Beerpong Pub marketingstratégiájának bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Dorner Bálint |
---|---|
További közreműködők: | Szántó dr Szilvia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | beerpong marketingstratégia szórakozóhely marketingmix STEEP Versenytárs elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2129 |
Hasonló tételek
Egy képzeletbeli online párkapcsolati és nőiességfejlesztési vállalkozás piacra lépési stratégiája Magyarországon
: Molnár Emese Zsuzsanna
: Molnár Emese Zsuzsanna
A Gyűrű Pub tevékenységének elemzése
: Kiss András
: Kiss András
A Sugár Bowling & Pub által ellátott feladatok bemutatása, elemzése
: Varga Franciska
: Varga Franciska
RENDEZVÉNYSZERVEZÉS JELENTŐSÉGE A CACTUS JUICE GASTRO PUB MŰKÖDÉSÉBEN
: Schaller Zsófia
: Schaller Zsófia
Az „extrém” sörök helyzete a hazai kisüzemi piacon egy budapesti pub példáján keresztül
: Giczi Laura
: Giczi Laura
Cadran Pub & Pizzéria kínálatának elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Halász Andrea
: Halász Andrea
„Bigo-ra fel!” Egy startup vállalkozás marketingstratégiájának bemutatása a Bigo Branden keresztül
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
Kiskereskedelmi vállalkozás marketingstratégiájának fejlesztése
: Sass Ádám Szabolcs
: Sass Ádám Szabolcs
A METRO Cash & Carry célcsoport menedzsmentje és az I love Pub program lehetőségei
: Kis Dávid Sándor
: Kis Dávid Sándor
Egy szálloda teljeskörű marketingstratégiájának kialakítása
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
Egy megye I.-es labdarúgócsapat üzleti- és marketingstratégiájának optimalizálása
: Nagy Bálint
: Nagy Bálint
Induló szolgáltatás alapú vállalkozás marketingstratégiájának kiépítése
: Kovács Emese
: Kovács Emese
Egy játékfejlesztő cég marketingstratégiájának az elemzése
: Szabó Kata
: Szabó Kata
Libertine könyvesbolt marketingstratégiájának bemutatása
: Mihalovics Katalin
: Mihalovics Katalin
Jász-Plasztik Kft. marketingstratégiájának bemutatása
: Nagy Laura
Megjelent: (2014)
: Nagy Laura
Megjelent: (2014)
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon
: Takács Dániel Patrik
: Takács Dániel Patrik
Az Amplifon Kft. Marketingstratégiájának bemutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
A Mamolart Gallery kezdő vállalkozás marketingstratégiájának a kidolgozása
: Gojdár András
: Gojdár András
Egy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó kisvállalkozás digitális marketingstratégiájának kialakítása
: Major Zita
: Major Zita
Új lakossági hitelkártya-konstrukció marketingstratégiájának bemutatása
: Turnai Dániel
: Turnai Dániel
A Moped91 Kft. marketingstratégiájának bemutatása
: Dudás Dóra
: Dudás Dóra
A Zero vállalat marketingstratégiájának, arculatának bemutatása
: Póké Beáta Dóra
: Póké Beáta Dóra
A Thermotechnika Kereskedelmi Kft. marketingstratégiájának bemutatása
: Túri Enikő
Megjelent: (2012)
: Túri Enikő
Megjelent: (2012)
Egy vállalkozás környezetének elemző bemutatása
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
Egy vállalkozás tevékenységének átfogó bemutatása
: Tóth Tünde
: Tóth Tünde
Egy vállalkozás értékesítésének elemző bemutatása
: Barsi Szabina
: Barsi Szabina
Egy sikeres rendezvényszervező vállalkozás bemutatása
: Faragó Flóra
: Faragó Flóra
Egy mezőgazdasági vállalkozás könyvvizsgálatának bemutatása
: Fazekas Anna
: Fazekas Anna
A Kingspan Kft. marketingstratégiájának bemutatása és elemzése
: Bencze Benjámin
: Bencze Benjámin
Opel marketingstratégiájának bemutatása, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Plander Benedek
: Plander Benedek
A Color Kft. marketingstratégiájának bemutatása és elemzése
: Bakó László
: Bakó László
GeoMag Water Kft. marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
: Nagy-Kékesi Katinka Veronika
A Négy Muskétás SE marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Balogh Borbála
: Balogh Borbála
Kistelepülés marketingstratégiájának a bemutatása Andocs példáján keresztül
: Huszár Péter Vendel
: Huszár Péter Vendel
A Frittmann Borászat marketingstratégiájának és tevékenységének bemutatása-egy éves programjavaslat a járvány utáni időszakra
: Sándor Vanda Brigitta
: Sándor Vanda Brigitta
Hasonló tételek
-
Egy képzeletbeli online párkapcsolati és nőiességfejlesztési vállalkozás piacra lépési stratégiája Magyarországon
: Molnár Emese Zsuzsanna -
A Gyűrű Pub tevékenységének elemzése
: Kiss András -
A Sugár Bowling & Pub által ellátott feladatok bemutatása, elemzése
: Varga Franciska -
RENDEZVÉNYSZERVEZÉS JELENTŐSÉGE A CACTUS JUICE GASTRO PUB MŰKÖDÉSÉBEN
: Schaller Zsófia -
Az „extrém” sörök helyzete a hazai kisüzemi piacon egy budapesti pub példáján keresztül
: Giczi Laura