A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
Saved in:
Main Author: | Balázs Réka |
---|---|
Other Authors: | Harsányi Dr. Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Influencer Marketing Fogyasztói magatartás Online média Offline média Digitális tér Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21344 |
Similar Items
A fenntartható divat szerepe a fogyasztók döntéshozatalában
: Sulok Rashid
: Sulok Rashid
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta
: Jász Jerne Sarolta
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Az influencer marketing térnyerése, sikerességének okai, valamint vállalati alkalmazásmódjai a közösségi médiában
: Grimm Erika
: Grimm Erika
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea
: Oláh Dorothea
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Közösségi média szerepe az értékesítésben - Mobilredfox Kft. és az influencer marketing
: Orbán Dorottya
: Orbán Dorottya
A közösségi média és az influencer marketing befolyásoló hatása
: Lovácsi Fanni
: Lovácsi Fanni
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média influencer marketing napjainkban különös tekintettel az autentikus influencer-termék kapcsolatra
: Putz Olivér
: Putz Olivér
A vezetői számvitel szerepe a BorsodChem Zrt. döntéshozatalában
: Szűcs Beáta
: Szűcs Beáta
A közösségi média szerepe és a hazai fogyasztók könyvvásárlási szokásai - Bookstagram
: Valentin Réka
: Valentin Réka
A közösségi média szerepe és a hazai fogyasztók könyvvásárlási szokásai - Bookstagram
: Valentin Réka
: Valentin Réka
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése
: Harkányi Brigitta
: Harkányi Brigitta
Az üzleti intelligencia használatának szerepe és annak jelentősége a vállalatok döntéshozatalában
: Ábele Nóra
: Ábele Nóra
Influencer Marketing as a marketing tool in the Hungarian Social Media
: Albert Richárd Tibor
: Albert Richárd Tibor
Influencer marketing jelentősége a közösségi médiában
: Hugyecz Erik
: Hugyecz Erik
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
Online média újratöltve, vagyis az influencer marketing
: Giczey Petra
: Giczey Petra
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina
: Erdész Szabina Krisztina
A közösségi média és a generációk szerepe a fogyasztók étteremválasztási folyamataiban
: Steckel Noémi
: Steckel Noémi
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
A felelős vállalati attitűd szerepe a potenciális és alkalmazásban lévő munkavállalók döntéshozatalában
: Telek Szilvia
: Telek Szilvia
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei
: Kara Kitti
: Kara Kitti
Influencer marketing - Empirikus kutatás az influencer marketing területén
: Szőke Boglárka
: Szőke Boglárka
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
Influencer Marketing
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
: Tömösközi Adél Zsuzsanna
Influencer Marketing
: Majkuth Bálint Rudolf
: Majkuth Bálint Rudolf
A közösségi média marketing lehetőségei utazási blogok elterjedtsége és szerepe az utazók döntéseiben
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Az influencer marketing szerepe a közösségi médiában és annak hatása a magyar társadalomra
: Ficsóri Nikolett Szilvia
: Ficsóri Nikolett Szilvia
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
Similar Items
-
A fenntartható divat szerepe a fogyasztók döntéshozatalában
: Sulok Rashid -
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni -
A social media és az influencer marketing térnyerése a pandémia idején
: Jász Jerne Sarolta -
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória -
Az influencer marketing térnyerése, sikerességének okai, valamint vállalati alkalmazásmódjai a közösségi médiában
: Grimm Erika