A piackutatás és a vevőorientáció meghatározása, kapcsolatának bemutatása a próbavásárláson keresztül
Saved in:
Main Author: | Varga Fanni Viktória |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Kulcsszavak: | Piackutatás Vevőorientáció Próbavásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21356 |
Similar Items
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba
: Zsigmond Csaba
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára
: Sulyan Sára
Piackutatás és marketing a közszférában
: Kasnyik Cintia
: Kasnyik Cintia
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán
: Strommer Ádám Zoltán
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
A Café Madeleine számára végzett piackutatás
: Györök Márk
: Györök Márk
Piackutatás az elöregedő társadalom anyagi helyzetében
: Mihálku Ádám
: Mihálku Ádám
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül
: Dobrádi Brigitta Edina
: Dobrádi Brigitta Edina
Piackutatás a halal termékek bevezetéséről az osztrák gyorséttermekbe
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
Egy információtecnológiai vállalat értékének meghatározása
: Zsiga Dorottya
: Zsiga Dorottya
Fejlesztési lehetőségek meghatározása minőségtechnikai eszközökkel
: Mészáros Kristóf
: Mészáros Kristóf
A transzferárazási szabályok bemutatása, és a szokásos piaci ár meghatározása
: Keszthelyi Boldizsár László
: Keszthelyi Boldizsár László
A FŐGÁZ Földgázelosztási Kft. vállalatértékének meghatározása
: Földes András
: Földes András
Vállalati értékesítési tevékenység, avagy piackutatás egy kereskedő életében
: Szabó Csenge
: Szabó Csenge
Az arculattervezés és a piackutatás összefüggései a magyar médiapiac tükrében
: Patay Kata
Published: (2009)
: Patay Kata
Published: (2009)
Irányítószám alapú kiszállítási időablakok statisztikai meghatározása
: Szentesi János Péter
: Szentesi János Péter
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
A számviteli törvény és a társasági adó kapcsolatának bemutatása a Magyar Turizmus ZRT tevékenységén keresztül
: Suhajda Viktória
: Suhajda Viktória
A belső ellenőrzés és a könyvvizsgálat kapcsolatának bemutatása hitelintézetek példáján keresztül
: Mészáros Erika
: Mészáros Erika
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Szigetszentmiklósi Polgármesteri Hivatal információs rendszerének bemutatása, fejlesztési irányok, és lehetőségek meghatározása.
: Szabadi Gyula
: Szabadi Gyula
A főbb logisztikai tevékenységek meghatározása és a Philatelia Hungarica Kft. raktározásának bemutatása
: Reitinger Mercédesz
: Reitinger Mercédesz
A Forex bemutatása és a megfelelő belépési pontok meghatározása technikai elemzés alapján
: Szilágyi Bettina
: Szilágyi Bettina
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya
: Otohal Beáta Dorottya
Nagyvállalati termékek önköltségének meghatározása informatikai módszerek segítségével
: Kramarics Áron
: Kramarics Áron
A társasági adó és a számvitel kapcsolatának bemutatása a Profitcenter Kft. tevékenységén keresztül
: Raczki Ildikó
: Raczki Ildikó
Tudatos fogyasztói magatartás és a fenntartható fejlődés kapcsolatának bemutatása a Continental vállalaton keresztül
: Domahidi Petra
: Domahidi Petra
Értékesítés és marketing kapcsolatának bemutatása a First Class 1.0. termék forgalmazásán keresztül
: Dankos Nóra
: Dankos Nóra
A magyar bankszektor válságkezelési stratégiájának bemutatása, illetve a pénzügyi szektor lehetőségeinek és kihívásainak meghatározása
: Risecskin Luca
: Risecskin Luca
Adózás és digitalizáció kapcsolatának bemutatása a KITE Zrt.-nél
: Szilágyi Tamara Katalin
: Szilágyi Tamara Katalin
Egy kiskereskedelmi UNAS webáruház létesítése és termékkínálatának meghatározása a www.kpopshop.hu példáján keresztül
: Gódor Bence
: Gódor Bence
A hozam nyomában - Egységes egészségpénztári hozammutatók meghatározása és gyakorlati alkalmazása
: Hodován György
: Hodován György
Új termék bevezetésével kapcsolatos marketingstratégia meghatározása A SpyTel piaci bevezetése a közvetlen értékesítés piacára
: Kopin Zsuzsanna
: Kopin Zsuzsanna
A Pető Intézet érdekgazda kapcsolatának bemutatása a felnőtt rehabilitáció ismertségén keresztül A megváltozott képességű munkavállalók foglalkoztatási lehetőségei
: Benő Nikolett Szandra
: Benő Nikolett Szandra
Kisboltok vonzáskörzetének meghatározása, azaz dohánybolt-telephely kiválasztása kvantitatív módszerekkel
: Kozák Tamás
Published: (2014)
: Kozák Tamás
Published: (2014)
A számvitel és az adózás kapcsolatának bemutatása a Bacsa János Dohánykereskedelmi Betéti Társaságon keresztül.
: Machlik Orsolya Eszter
: Machlik Orsolya Eszter
A turizmus és a településfejlesztés kapcsolatának vizsgálata Visegrád példáján keresztül
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára
: Farkas Patrik
: Farkas Patrik
Similar Items
-
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba -
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára -
Piackutatás és marketing a közszférában
: Kasnyik Cintia -
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán -
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt