Riportfunkció bevezetése a MOL értékesítési folyamatába
Saved in:
Main Author: | Pomázi Mátyás |
---|---|
Other Authors: |
Rádi György
Zilahy Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Riportfunkció Java MOL |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21390 |
Similar Items
Streaming órák bevonásának lehetősége az oktatás folyamatába
: Barsai Zsolt
: Barsai Zsolt
Telemetria rendszer bevezetése a kiskereskedelmi MOL töltőállmásokra
: Erdélyi Dániel
: Erdélyi Dániel
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina
: Lévai Krisztina
Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál
: Bérczes Anna
: Bérczes Anna
Üzleti folyamatmenedzsment rendszerek bevezetése értékesítési területen
: Kiss Ádám
: Kiss Ádám
A lean bevezetése a MOL százhalombattai finomítójába és értékfolyamat-térképezés bitumengyártó üzemben
: Bolla Ádám
: Bolla Ádám
Az e-beszerzés térnyerése, e-Bidding rendszer bevezetése a MOL Nyrt.-ben
: Laczi Gábor Demeter
: Laczi Gábor Demeter
A MOL innovációja
: Nagy Andor György
: Nagy Andor György
MOL CSOPORT VÁLLALATÉRTÉKELÉSE
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
MOL Bitumen strategy
: Béres Réka
: Béres Réka
A MOL tudásmenedzsment programja
: Sárdi Bernadett
: Sárdi Bernadett
MOL Upstream infrastruktúra migráció
: Kovács Máté Bence
: Kovács Máté Bence
A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése.
: Csordás Noémi
: Csordás Noémi
A MOL Nyrt. kommunikációs stratégiája
: Ecker Roland
: Ecker Roland
Mol Petrolkémia Zrt. társadalmi szerepvállalása
: Bencze Donát
: Bencze Donát
MOL Nyrt. Gumiőrlő projektje ötlettől egészen a költségtervig
: Kiss Zsuzsanna
: Kiss Zsuzsanna
Digitalizáció és automatizáció a MOL-csoport életében a MOL IT & Digital GBS Kft. munkatársainak szemüvegén keresztül
: Török Bettina Melinda
: Török Bettina Melinda
Beszerzés szervezete a MOL-Nyrt-ben
: Sárközi Szilárd
: Sárközi Szilárd
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása
: Fehérvári Anna
: Fehérvári Anna
A MOL-csoport üzleti környezetének elemzése
: Domokos Bálint
: Domokos Bálint
Értékesítési folyamatokat támogató számítógépes rendszerek bevezetése a This Point Informatikai Kft gyakorlata és tapasztalatai alapján
: Gyurkovics József
: Gyurkovics József
MOL regionális és globális stratégiájának elemzése
: Mester Emőke
: Mester Emőke
The Supply Chains of MOL and PKN Orlen and their Comparison
: Herpay Péter Gábor
: Herpay Péter Gábor
A COVID-19 hatása a MOL-csoportra
: Juhász Dóra
: Juhász Dóra
A MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalása a kismamák foglalkoztatási helyzetének tükrében, a MOL-ban érvényes Esélyegyenlőségi Terv alapján
: Kisvári Henriett
: Kisvári Henriett
Vállalati tevékenység értéklánc szemléletű vizsgálata A MOL Austria Handels GmbH illeszkedése a MOL-csoport vállalati értékláncába
: Majoros Enikő
: Majoros Enikő
A költség- és teljesítmény kontrolling bemutatása, értékelése és továbbfejlesztési lehetőségei a MOL Nyrt. DS Termelés MOL szervezetnél
: Mészáros-Babos Katalin
: Mészáros-Babos Katalin
Számvitel és adózás kapcsolata a MOL Csoportnál
: Schmid Alexandra
: Schmid Alexandra
Ügyfélpanaszok és kezelési módszereik a MOL Limonál
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
Betekintés a MOL Nyrt. társadalmi felelősségvállalási tevékenységébe
: Pribék Henriett
: Pribék Henriett
A MOL Nyrt. beszerzési folyamatainak elemző bemutatása
: Tóth Tünde Viktória
: Tóth Tünde Viktória
Vezetői számviteli tevékenység a MOL Nyrt. vállalatnál
: Hegedűs Kitti
: Hegedűs Kitti
A MOL LIMO informatikai és logisztikai kibővítése
: Répás Zoltán Roland
: Répás Zoltán Roland
A MOL Rt. növekedésének és terjeszkedésének elemzése
: Fodor Sándor
: Fodor Sándor
Humán erőforrás kontrolling a MOL Nyrt. gyakorlatában
: Csizmadia Levente
: Csizmadia Levente
A nyílt forráskódú szoftverek értékesítési problémái A Würth Phoenix Neteye piaci bevezetése
: Draskovits Tímea
: Draskovits Tímea
MOL Campus papírmentes irodaház megvalósulása, dokumentumok digitalizációja
: Szabó Viktor Attila
: Szabó Viktor Attila
MOL New Downstream Program Hatékonyságjavítás és változásmenedzsment
: Borbély Katalin
: Borbély Katalin
A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra /
: Simoncsics Bianka
: Simoncsics Bianka
Similar Items
-
Streaming órák bevonásának lehetősége az oktatás folyamatába
: Barsai Zsolt -
Telemetria rendszer bevezetése a kiskereskedelmi MOL töltőállmásokra
: Erdélyi Dániel -
A MOL Nyrt. értékesítési stratégiája az üzemanyag hatósági áras korlátozását követően
: Lévai Krisztina -
Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál
: Bérczes Anna -
Üzleti folyamatmenedzsment rendszerek bevezetése értékesítési területen
: Kiss Ádám