A marketingkommunikáció eszközei az Alfréd Panzió gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Balogh Tamás |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció közösségi média Alfréd Panzió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21392 |
Similar Items
Borzavár Panzió
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
Panzió nyitás feltételei, működése a No Stress panzió példáján keresztül
: Füzes Dorina
: Füzes Dorina
A Panoráma panzió****komplex elemzése
: Puskás Katalin
: Puskás Katalin
Rehabilitációs vidéki panzió alapítása Bánoson
: Huszics Katalin
: Huszics Katalin
Egy panzió marketingprogramjának összeállítása a bevezetési szakaszban
: Molnár Hanna
: Molnár Hanna
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
Megvalósíthatósági tanulmány egy virtuális panzió példáján keresztül
: Illés Anita
: Illés Anita
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty
: Kövesdi Kitty
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
A Tengerszem Panzió étlapjának elemzése különböző szempontok szerint
: Gombár Emese
: Gombár Emese
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
ABÁDSZALÓK SZÁLLÁSHELY PIACÁNAK ELEMZÉSE, EGY ÚJ PANZIÓ LÉTESÍTÉSÉNEK LEHETŐSÉGE
: Som Gábor Dániel
: Som Gábor Dániel
A Helios Panzió 2020-2021. évi időszakára vonatkozó üzleti terve
: Kovács Gergely Martin
: Kovács Gergely Martin
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
Induló kis- és középvállalkozások forrásszerzési lehetőségei a Váralja Panzió példáján keresztül
: Fodor Judit
Published: (2009)
: Fodor Judit
Published: (2009)
A marketingkommunikáció új eszközei és módszerei a hazai marketinggyakorlatban
: Nyilánszky Hedvig
: Nyilánszky Hedvig
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
Egy vállalat jelentős marketingkommunikációs eszközei a brand és imázsépítésében
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága
: Győri Olga
: Győri Olga
Hogyan adjunk el videójátékot? A videójáték-ipar marketingkommunikációs eszközei, alkalmazásuk és hatásuk
: Szaszák Tamás János
: Szaszák Tamás János
Az Almásy Kastély Panzió és Rendezvényház és a Hercegasszony Birtok összehasonlító turisztikai elemzése
: Slezák Barbara
: Slezák Barbara
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
Az online marketing eszközeinek hatékony alkalmazása a turizmus területén a kőszegi Alpokalja panzió példáján bemutatva
: Vass Edit
: Vass Edit
A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
: Száraz András István
: Száraz András István
Az online megjelenés eszközei és lehetőségei vállalkozások számára
: Balogh Nikolett
: Balogh Nikolett
Az online turizmus marketingkommunikációs eszközei és azok változásai a megváltozott utazási szokások tükrében.
: Juhász Réka Kata
: Juhász Réka Kata
A Nokia Lumia okostelefon-termékportfólió marketingkommunikációs konstrukciója és eszközei a célcsoport aspektusából
: Balla Dóra
Published: (2014)
: Balla Dóra
Published: (2014)
A Bluesberry Panzió és Étterem Megvalósíthatósági Tanulmánya A Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program Pályázati Kritériumai Felhasználásával
: Kormos Kitti
: Kormos Kitti
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei a B2Sky utazási iroda példája kapcsán
: Mészáros Péter Pál
: Mészáros Péter Pál
Oázis Wellness Park Élményfürdő, Sportközpont és Panzió Hidraulika Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Üzleti Terv 2015
: Gáspár Cynthia
: Gáspár Cynthia
Az árfolyamveszteség kivédésének eszközei
: Léránt Krisztián
: Léránt Krisztián
Végrehajtás eszközei, lehetőségei
: Oláh Emese
: Oláh Emese
Similar Items
-
Borzavár Panzió
: Bödő Kinga Viktória -
Panzió nyitás feltételei, működése a No Stress panzió példáján keresztül
: Füzes Dorina -
A Panoráma panzió****komplex elemzése
: Puskás Katalin -
Rehabilitációs vidéki panzió alapítása Bánoson
: Huszics Katalin -
Egy panzió marketingprogramjának összeállítása a bevezetési szakaszban
: Molnár Hanna