A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
Saved in:
Main Author: | Kapitány Kármen |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Thermal Hotel Visegrád Kommunikáció Attitűd Front Office |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21446 |
Similar Items
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente
: Farkas Levente
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
A környezetvédelem szükségessége és beépülése a Thermal Hotel Visegrád mindennapi működésébe.
: Mohácsi Anna
: Mohácsi Anna
A zöld szállodák környezettudatos tevékenységének bemutatása a Silvanus Hotel Visegrád **** és a Royal Club Hotel Visegrád **** superior szállodák példája alapján
: Ember Andrea
: Ember Andrea
Die Rolle der Veranstaltungsorganisation im Falle von Spirit Hotel Thermal Spa ***** superior in Sárvár
: Horváth Barbara Fanni
: Horváth Barbara Fanni
Recepciós gyakornokként a Hotel Moments-ben
: Fitt Máté
: Fitt Máté
Thermál Hotel felújításának folyamatai
: Balogh Klaudia Laura
: Balogh Klaudia Laura
A büki Danubius Health Spa Resort **** és a visegrádi Thermal Hotel **** superior wellness-szállodák vendégkörének, mutatóinak összehasonlító elemzése
: Horváth Cintia
: Horváth Cintia
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Szálláshelyek bevételgazdálkodása - T62 Hotel *** Superior
: Dénes Eszter
: Dénes Eszter
Visegrád venerunt, viderunt, vincere
: Tory Eszter
: Tory Eszter
Marketing tevékenység a Barack Thermal Resort működésében
: Baranyi Nikolett
: Baranyi Nikolett
A Hotel Clark és a Hotel Silvanus**** Visegrád marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Szűcs Boglárka
: Szűcs Boglárka
A Hotel Silver **** superior szolgáltatásainak bemutatása és elemzése
: Fejes Vivien
: Fejes Vivien
A Harmónia Termál Hotel ***superior 2017-es marketingterve
: Esztergályos Bence
: Esztergályos Bence
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka
: Otoltics Judit Katinka
Az Aquincum Thermal Hotel SWOT- és PEST-elemzése
: Varga Georgina Margit
: Varga Georgina Margit
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Examination of the quaility of the services at Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness ****
: Kiss Kinga
: Kiss Kinga
Appearance of the Hungarian thermal water culture in the hotel supply of Budapest
: Horváth Máté
: Horváth Máté
Az ökoturizmus hatékonyságának mérése zöld szállodákban Összehasonlító elemzés, Silvanus Hotel - Visegrád, Thermal Hotel Visegrád ****superior
: Vándor Szilvia
: Vándor Szilvia
A Royal Club Hotel Visegrád **** fenntarthatóságának bemutatása és elemzése Az ételpazarlás kihívásai és megoldásai.
: Domak Dávid Péter
: Domak Dávid Péter
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn
: Pribelszki Dorka Adrienn
Eger Castle Spa, Wein & Wellness Hotel ****superior Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Kuli Szimonetta
: Kuli Szimonetta
A wellness és gyógyászati recepció működése és felépítése
: Koller Alexa
: Koller Alexa
Az Avalon Resort & SPA*****Superior és a Hotel Ózon & Luxury Villas****superior bemutatása a covid időszakra való reagálásuk fényében
: Eppel Márton
: Eppel Márton
A versenyelőnyt biztosító szolgáltatások megjelenése a Danubius Thermal Hotel Margitszigetnél
: Reisz Brigitta
: Reisz Brigitta
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában
: Sárközi Dániel Zoltán
: Sárközi Dániel Zoltán
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
Rendezvények és a gasztronómia kapcsolata a Donautica Étterem & Hotel****Superior szemszögéből
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Introducing the health benefits of thermal baths in Hungary, using Gellért Thermal Bath as an example
: Porkoláb Szonja Boglárka
: Porkoláb Szonja Boglárka
A gyulai Elizatbeth Hotel ****superior tevékenységének bemutatása, gazdálkodásának és adóterheinek elemzése
: Németh Bálint
: Németh Bálint
A Thermal Hotel Aquincum Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata
: Pap Bíborka
: Pap Bíborka
Visegrád, a történelmi város és környékének turizmusa
: Szigeti-Benedek Marcell Sándor
: Szigeti-Benedek Marcell Sándor
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Három hetes gyógykúra szervezése Hévízre, a Hotel Europa Fit**** superior szállodába
: Mocsai Bianka
: Mocsai Bianka
Similar Items
-
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente -
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla -
A környezetvédelem szükségessége és beépülése a Thermal Hotel Visegrád mindennapi működésébe.
: Mohácsi Anna -
A zöld szállodák környezettudatos tevékenységének bemutatása a Silvanus Hotel Visegrád **** és a Royal Club Hotel Visegrád **** superior szállodák példája alapján
: Ember Andrea -
Die Rolle der Veranstaltungsorganisation im Falle von Spirit Hotel Thermal Spa ***** superior in Sárvár
: Horváth Barbara Fanni