VÁLLALATOK ÁLTAL ALKALMAZOTT TERVEZÉSI MÓDSZEREK, VALAMINT AZ ÁLTALUK ELÉRT NÖVEKEDÉS KÖZÖTTI ÖSSZEFÜGGÉSEK VIZSGÁLATA
Elmentve itt :
Szerző: | Németh Áron |
---|---|
További közreműködők: | Szekeres Dr. Bernadett |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | stratégiai tervezés növekedés KKV tervezési gyakorlat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21612 |
Hasonló tételek
A budapesti három- és négycsillagos szállodák gazdasági környezetének, valamint az általuk alkalmazott értékesítési politika összefüggéseinek felmérése és elemzése
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
A sportkommentátori és az interperszonális kommunikáció közötti összefüggések
: Bíró Ákos
: Bíró Ákos
A fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi felelősségvállalás és ennek kommunikációja a vállalatok részéről, valamint a fogyasztóknál elért hatása
: Balogh Barbara
: Balogh Barbara
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
Bizalmi vagyonkezelők és az általuk elérhető szolgáltatások
: Bogár Karina Adél
: Bogár Karina Adél
Győr turizmusa, annak fejlesztési lehetőségei, valamint gazdasági összefüggések
: Wennesz Gyula Márton
: Wennesz Gyula Márton
A fiatal felnőttek szakképzése és a kapunyitási pánik közötti összefüggések
: Bohatiné Herczeg Gabriella
: Bohatiné Herczeg Gabriella
A képes illusztráció és a vendégek étlapról történő választása közötti összefüggések vizsgálata
: Nagy Vanessza
: Nagy Vanessza
A munkahelyi elkötelezettség és munka-magánélet egyensúly közötti összefüggések vizsgálata az IT szektorban.
: Ángyánné Szekeres Benedikta
: Ángyánné Szekeres Benedikta
Magyarországi vállalkozók által használt stratégiai tervezési módszerek a vállalkozás indítása előtt
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A vállalkozás számviteli információs rendjének és az alkalmazott tervezési - elemzési módszerek értékelése és továbbfejlesztése
: Marton Ádám Béla
: Marton Ádám Béla
Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.
: Czakó Friderika
: Czakó Friderika
A vállalkozás számviteli információs rendje és az alkalmazott tervezési és elemzési módszerek értékelése és továbbfejlesztése
: Budaházi Renáta
: Budaházi Renáta
Hagyomány és hatékonyság - növekedés három generáción át
: Szennay Áron
Megjelent: (2024)
: Szennay Áron
Megjelent: (2024)
A borravaló és a szolgáltatás minősége közötti összefüggések, a borravaló adásának fogyasztói motivációi
: Hoóz Krisztina
: Hoóz Krisztina
A turizmus és a gazdasági növekedés közötti kapcsolat elemzése Magyarországon a 2000 és 2016 közötti időszakban
: Bodó Pál Bence
: Bodó Pál Bence
Az operatív és a stratégiai tervezés elméleti módszertana és a két terv közötti összefüggések vizsgálata
: Demeter Kitti
: Demeter Kitti
Tehetséggondozás és a szakmai versenyeken elért sikerek összefüggései
: Baginé Örsi Orsolya
: Baginé Örsi Orsolya
Vidékfejlesztés és falusi turizmus összefüggések
: Lukács Erika
: Lukács Erika
Értékrend, élelmiszerfogyasztói preferencia és a szolgáltatás-választás indítékai közötti összefüggések a hazai munkahelyi étkezés piacán
: Fodor Mónika
Megjelent: (2010)
: Fodor Mónika
Megjelent: (2010)
A szervezet felépítése és kommunikációs rendszere közötti összefüggések bemutatása a Pliva Hungária Kft.-n keresztül
: Halász Judit
Megjelent: (2007)
: Halász Judit
Megjelent: (2007)
Alkalmazott autóipari termelésmenedzsment módszerek jövője az elektromosautó-iparban
: Obrenovity Katarina
: Obrenovity Katarina
Vezetési stílusok és szervezeti kultúra közötti összefüggések vizsgálata a hazai kereskedelmi KKV-k és nemzetközi nagyvállalatok esetében
: Aladics Blanka
: Aladics Blanka
A logisztikai szolgáltatók által alkalmazott azonosítások Zala megyében
: Szabó Gyula, et al.
Megjelent: (2019)
: Szabó Gyula, et al.
Megjelent: (2019)
A hazai szenior korosztály utazási szokásai, motivációi és az általuk preferált desztináció jellemzői
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül
: Andó Benedek
: Andó Benedek
A vállalati növekedés mérésének problematikája
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2010)
Hotel*** Landgasthof zum Raben értékesítési részlegében dolgozók munkakörei, és az általuk használt felszolgálási mód.
: Bódi Alexandra
: Bódi Alexandra
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
Minőségirányítás a Danubius Hotels Group Szállodáiban, alkalmazott eszközök és módszerek, valamint a 2015. év tapasztalatainak bemutatása és elemzése.
: Börczi Anna
: Börczi Anna
Megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásának elősegítése a költségvetési támogatási rendszeren keresztül, elért eredmények
: Telek Ágnes
: Telek Ágnes
A kínai gazdasági növekedés lassulásának okai
: Jónás Endre
: Jónás Endre
Stratégiai növekedés a Setex Bt-ben
: Székely Dóra
Megjelent: (2019)
: Székely Dóra
Megjelent: (2019)
A Whiskas által alkalmazott kommunikációs eszközök elemzése Mivel és hogyan hat a Whiskas a macskatulajdonosokra
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
Vállalatok adózási formák közötti választási lehetősége
: Holló Ádám
: Holló Ádám
A kínai gazdasági növekedés tényezői Fellendülőben a belső piac?
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Összefüggések az utazási tradíciók és az egészségturizmus között
: Vincze Péter
: Vincze Péter
A MAGYARORSZÁGI ÉLELMISZERIPARI VÁLLALKOZÁSOK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA A SZÁMVITELI ÖSSZEFÜGGÉSEK TÜKRÉBEN
: Agárdy Tamás
: Agárdy Tamás
A fenntartható növekedés makrogazdasági és vállalati szinten
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005)
: Zsupanekné Palányi Ildikó
Megjelent: (2005)
Életciklus-alapú finanszírozási lehetőségek a növekedés finanszírozására
: Ruck Ella
: Ruck Ella
Hasonló tételek
-
A budapesti három- és négycsillagos szállodák gazdasági környezetének, valamint az általuk alkalmazott értékesítési politika összefüggéseinek felmérése és elemzése
: Kovács Barbara -
A sportkommentátori és az interperszonális kommunikáció közötti összefüggések
: Bíró Ákos -
A fenntarthatósággal kapcsolatos társadalmi felelősségvállalás és ennek kommunikációja a vállalatok részéről, valamint a fogyasztóknál elért hatása
: Balogh Barbara -
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita -
Bizalmi vagyonkezelők és az általuk elérhető szolgáltatások
: Bogár Karina Adél