Webáruház indítás saját márkás termékkel
Elmentve itt :
Szerző: | Varga Zoltán Péter |
---|---|
További közreműködők: | Lipák Mária |
Kulcsszavak: | Webáruház, webshop Marketing Shopify Shoprenter Dropshipping Csomagszállítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/21663 |
Hasonló tételek
Egyéni vállalkozás indítás
: Balázs Helga
: Balázs Helga
Webshop indítás lépései egy konkrét webshop példáján keresztül
: Varga Balázs
: Varga Balázs
Fogyasztói, vásárlói szokások vizsgálata konkrét termékkel, piaccal kapcsolatban Nyomdaipari segédanyagok nagykereskedelmi értékesítése ipari végfelhasználók vásárlási szokásai, fogyasztói magatartása
: Horváth Gábor
Megjelent: (2013)
: Horváth Gábor
Megjelent: (2013)
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A táskavásárlási szokások felmérése vállalkozás indítás céljából
: Molnár Bernadett
: Molnár Bernadett
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán
: Kollár Zoltán
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Az önfejlesztő könyvekhez kapcsolódó vásárlási szokások felmérése vállalkozás indítás céljából
: Molnár Bernadett
: Molnár Bernadett
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
Webáruház működtetése a gyakorlatban
: Kovács Lídia Éva
: Kovács Lídia Éva
Egy reszponzív webáruház készítése
: Gergics Milán
: Gergics Milán
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
Vállalkozás indítás kezdeti lépései, a vállalkozás felfuttatása; avagy hogyan váljunk egy sikeres vállalkozás tulajdonosává
: Wendler Pál
: Wendler Pál
Webáruház fejlesztése agilis módszertanok szerint
: Riczu Ádám
: Riczu Ádám
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A webáruház marketing területei és módszerei
: Szoljár Dzsenifer Vivien
: Szoljár Dzsenifer Vivien
Marketingstratégiai koncepció és marketingterv kidolgozása egy újonnan induló webáruház részére
: Kenyér Zoltán
: Kenyér Zoltán
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva
: Pente Patrik
: Pente Patrik
Egy kézműves termékeket forgalmazó webáruház indításának terve
: Káplárné Molnár Anna
: Káplárné Molnár Anna
Webáruház készítés az Equi-Time Kft.-nek
: Ábrahám László
: Ábrahám László
Adatbázistervezés - Táplálékkiegészítő webáruház adatbázisának felépítése és üzemeltetése
: Gulyás Előd
: Gulyás Előd
Az Alutech Kft. saját fejlesztésű termelési adatgyűjtő rendszere
: Eperjesi Zoltán
: Eperjesi Zoltán
Marketing terv a Quick24 divatáru webáruház számára
: Nagy Tímea Andrea
: Nagy Tímea Andrea
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Egy startup webáruház kereskedelmi, marketing és logisztikai folyamatai
: Fekete Roland
: Fekete Roland
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
Saját vállalkozás alapítása és bevezetése
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
Saját vállalkozás létrehozásának üzleti terve
: Takács Dorina
: Takács Dorina
A reklámszakma saját sírját ássa...
: Hamburger Béla
Megjelent: (2007)
: Hamburger Béla
Megjelent: (2007)
Hasonló tételek
-
Egyéni vállalkozás indítás
: Balázs Helga -
Webshop indítás lépései egy konkrét webshop példáján keresztül
: Varga Balázs -
Fogyasztói, vásárlói szokások vizsgálata konkrét termékkel, piaccal kapcsolatban Nyomdaipari segédanyagok nagykereskedelmi értékesítése ipari végfelhasználók vásárlási szokásai, fogyasztói magatartása
: Horváth Gábor
Megjelent: (2013) -
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia -
A táskavásárlási szokások felmérése vállalkozás indítás céljából
: Molnár Bernadett