A recepció tevékenysége a szállodában
Saved in:
Main Author: | Farkas Levente |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | recepció szálloda front office front desk |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22158 |
Similar Items
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen
: Kapitány Kármen
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka
: Otoltics Judit Katinka
Recepciós gyakornokként a Hotel Moments-ben
: Fitt Máté
: Fitt Máté
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn
: Pribelszki Dorka Adrienn
A wellness és gyógyászati recepció működése és felépítése
: Koller Alexa
: Koller Alexa
Housekeeping tevékenység bemutatása a Budapest Castle Hill szállodában
: Podobni Jázmin
: Podobni Jázmin
Mosoly a Front Office pult mögött, avagy egy recepciós mindennapjai
: Takács Stefánia Mária
: Takács Stefánia Mária
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
A recepciós munkakör helye a humánerőforrás-menedzsmentben és a forradalmi technológiai fejlesztések térhódítása a szálllodaiparban
: Budavári Brigitta Antónia
: Budavári Brigitta Antónia
A szállodai költség optimalizáció lehetőségeinek elemzése az Intercontinental Budapest szállodában
: Ványa Levente
: Ványa Levente
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Kapás Katalin
: Kapás Katalin
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
Recepciós pozíció elemzése a Marriott Hotel Budapest Fitness & Health Club részlegén és a szervezett kirándulások bevezetésének ötlete
: Török Hanna
: Török Hanna
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara
: Blázek Tamara
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában
: Sárközi Dániel Zoltán
: Sárközi Dániel Zoltán
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Rendezvényszervezés a Hotel Stáció Wellness & Conference Szállodában
: Vicze Fanni Patrícia
: Vicze Fanni Patrícia
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
A housekeeping kapcsolattartása a Danubius Hotel Astoria Szállodában
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
A Broadmoor szállodában üzemelő vendéglátó egység gazdálkodásának elemzése
: Nagy Bertalan
: Nagy Bertalan
Az egészségturizmus fejlesztése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
Emeleti üzletrész fluktuációjának vizsgálata a Novotel Danube szállodában
: Németh Noémi
: Németh Noémi
Az élelmiszer-pazarlás problémakörének vizsgálata egy spanyol szállodában
: Csáti Réka Rebeka
: Csáti Réka Rebeka
A Broadmoor történelme, jelen nemzetközi munkaerő szerepe a szállodában
: Huszár Alexandra
: Huszár Alexandra
Munkaerőhiány a Novotel Budapest Centrum szállodában a Housekeeping részlegen
: Filep Nóra
: Filep Nóra
Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Mervai Nóra
Published: (2013)
: Mervai Nóra
Published: (2013)
A wellness és konferencia specializáció bemutatása egy budapesti szállodában
: Szakály Andrea
: Szakály Andrea
Szegmentációs politika 2014-2019-ig a Novotel Danube szállodában
: Kaczor Adél
: Kaczor Adél
A spa koncepció realizálása három felső kategóriás fővárosi szállodában
: Kedves Ida
: Kedves Ida
Similar Items
-
A kommunikáció, attitűd és a recepciós tevékenység a Thermal Hotel Visegrád**** Superior szállodában
: Kapitány Kármen -
A recepció szerepe a szállodai értékesítésben
: Otoltics Judit Katinka -
Recepciós gyakornokként a Hotel Moments-ben
: Fitt Máté -
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő -
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn