A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
Saved in:
Main Author: | Samu Viktória |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketing H&M fenntarthatóság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22224 |
Similar Items
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Sziget Fesztivál online marketing stratégiája, ennek hatása a látogatottságra és jegyeladásra
: Kocsis Réka Viktória
: Kocsis Réka Viktória
A kiégés, annak megjelenése a gyakorlati oktatók és a szakoktatók munkájában, hatásai a diákok pályakezdésére, sikerességére
: Varga Pál
: Varga Pál
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Fenntarthatósági jelentés elemzése a K&H Bank gyakorlatában
: Szücsy Sarolt Johanna
: Szücsy Sarolt Johanna
A humán erőforrás menedzsment szerepe az értékesítő csapatok munkájában
: Ladányi Gabriella
: Ladányi Gabriella
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
Fenntarthatósági szempontok megjelenése a turisták döntéseiben
: Gyöngyösi Márton Zsolt
: Gyöngyösi Márton Zsolt
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
A mesterséges intelligencia alkalmazása a magyar polgári joggal foglalkozó ügyvédi irodák munkájában
: Mucsi Krisztián
: Mucsi Krisztián
A biztosítási szektor marketingkommunikációjának vizsgálata, az értékesítés támogatás szerepe a tanácsadók munkájában
: Somogyi Csege Zolta
: Somogyi Csege Zolta
A Leoni Bordnetz-Systeme GmbH ellátási lánc stratégiájának vizsgálata fenntarthatósági szempontból
: Fózer Tímea Rozália
: Fózer Tímea Rozália
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
A Raiffeisen Bank International létrejötte stratégiája, CAMELS elemzése, M&A ügyletei általános bemutatása
: Nguyen Hung Anh
: Nguyen Hung Anh
Fenntarthatósági bemutatkozás Az IKEA környezetvédelmi stratégiája és gyakorlatai
: Kálmán Diána
: Kálmán Diána
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
A társadalmi felelősségvállalás megjelenése a K&H Bank gyakorlatában
: Licskai Anikó
: Licskai Anikó
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
M-learning alapú vállalatirányítási segédanyag
: Füzes Viktória
: Füzes Viktória
A sváb kultúra és ennek megjelenése Soroksáron és a helyi rendezvényeken
: Horváth Nóra
: Horváth Nóra
CO-OP Hungary Zrt. beszerzési stratégiája és ennek hatása a Coop csoport működésére
: Pálföldi Szilvia
: Pálföldi Szilvia
Luxusmárka marketing stratégiája
: Juhászová Lívia
: Juhászová Lívia
Rákosmente marketing stratégiája
: Ténai Tamás
: Ténai Tamás
A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre
: Klich Bálint
: Klich Bálint
A minőségi pezsgőkészítés bemutatása, valamint ennek megjelenése az Etyek-Budai borvidéken
: Király Evelin Ágnes
: Király Evelin Ágnes
Fenntarthatósági megoldások a vendéglátásban
: Molnár Viktória Alíz
: Molnár Viktória Alíz
A digitalizáció hatása a pénzügyi tudatosságra, és ennek megjelenése a generációk között
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
A Konyhatízezercikk marketing stratégiája
: Kiss Anett Natália
: Kiss Anett Natália
A vegán és nyers vegán konyha desszertkultúrája és ennek megjelenése a budapesti vendéglátásban
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
M-commerce purchases in Hungary
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Similar Items
-
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn -
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka -
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia -
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra