A JUVENTUS FOOTBALL CLUB S.P.A. KOMPLEX ELEMZÉSE 2013/2014-2017/2018
Elmentve itt :
Szerző: | Kliment Pál Péter |
---|---|
További közreműködők: | Szekeres Bernadett |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Labdarúgás IFRS Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22504 |
Hasonló tételek
Leonardo S.p.A. Stratégiai szemléletmód egy védelmi, repülés- és biztonságtechnikai vállalatnál /
: Gubek Nóra
: Gubek Nóra
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
The Impact of Customer-Centric Digital Marketing Strategies On Brand Loyalty In Football Clubs
: Nguyen Quoc Anh
: Nguyen Quoc Anh
Global and local features of the Sport Economy A Comparison of the British Arsenal Football Club and the Hungarian Ferencvárosi Torna Club
: Faller András
: Faller András
A SA-SA Kft. komplex elemzése a 2016., 2017. és 2018. évi beszámolók alapján
: Németh Szabina Nikoletta
: Németh Szabina Nikoletta
Intermodális szállítási megoldások összehasonlítása Robert Bosch TDIT S.P.A esetében
: Jancsekity Vivien
: Jancsekity Vivien
A Danone szervezeti átalakulásao 2013-2017
: Szerencsi Borbála
: Szerencsi Borbála
Football Tourism -The Possible Use of a Successful Football Brand in Hungary
: Vitrai Tamás
: Vitrai Tamás
The Reputation of the Hungarian Football
: Bujdos Betti
: Bujdos Betti
Quels sont les indicateurs qui prédisent les performances des clubs de football? Analyse du championnat hongrois.
: Lutzer Bence György
: Lutzer Bence György
4P/7P marketingmix egy vállalkozásban
: Szkupi Réka
: Szkupi Réka
A 2017-2018-as "Zöld Szálloda" Díj pályázatainak elemzése demográfiai szempontok alapján
: Mészáros Marcell Csaba
: Mészáros Marcell Csaba
Egy gyógyszálloda komplex elemzése Danubius Health Spa Resort Sovata****
: Kerekes Orsolya Beáta
: Kerekes Orsolya Beáta
Az Ensana Thermal Margaret Island Spa területének komplex elemzése
: Dévai Rebeka
: Dévai Rebeka
Hipermarketek versenye a magyar piacon 2014-2018 között
: Schönhauer Andrea
: Schönhauer Andrea
Az Ostorosbor Zrt. éves beszámolóinak elemzése 2014-2017. évek viszonylatában
: Szabó Bettina
: Szabó Bettina
Marketingstartégiai elemzés - 4P - 7P jelentősége kivitelező kisvállalkozások vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
Az önkormányzatok finanszírozása a 2017-2018. években Cserszegtomaj Nagyközség Önkormányzata példáján
: Deli Katalin
: Deli Katalin
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
A magyar gyógyszeripar komplex pénzügyi elemzése 2018 és 2022 között
: Sándor Réka Sarolta
: Sándor Réka Sarolta
A Chemol Travel utazási iroda tevékenységének elemzése pénzügyi, gazdasági mutatószámokkal (2014-2018)
: Polai Regina
: Polai Regina
Top 500 magyarországi vállalat árbevétel és nyereség alapján 2014-2018 között elemzése.
: Hámori Olivér
: Hámori Olivér
The structure and future of Hungarian football Are academies the sole path to professional success?
: Kocsis Marcell
: Kocsis Marcell
Az Állami Számvevőszék 2013. és 2014. évi költségvetési beszámolójának elemzése
: Pálinkás Csenge
: Pálinkás Csenge
Marketingkommunikáció a National Football League nyomán
: Dernesch Dániel
: Dernesch Dániel
A Boehringer Ingelheim RCV forgóeszköz finanszírozási stratégiája 2014-2018 között
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Investment and financing of project Redel P
: Hajnal Zsófia
: Hajnal Zsófia
Komárom-Esztergom megye idegenforgalmi helyzetének és turisztikai fejlesztéseinek elemzése 2014 és 2018 között
: Mócher Eszter
: Mócher Eszter
A Club Tihany marketingtevékenységének elemzése
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Marketingstratégia kialakítása és digitális termék bevezetése a B2B felnőttképzési piacon a Juventus Language Group példáján
: Jászberényi-Király Dóra
: Jászberényi-Király Dóra
Bugyi Nagyközség Önkormányzat gazdálkodásának átfogó elemzése és értékelése a 2014-2017. évekre vonatkozóan
: Török Anita
: Török Anita
Az Intersnack Magyarország Kft. 2013/2014-es kommunikációs stratégiai tervének elemzése
: Matyóka Judit
: Matyóka Judit
Európai Uniós pályázatok Lenti Város Önkormányzatának gyakorlatában 2014-2018 közötti időszakban
: Deák Fanni
: Deák Fanni
A Balance Home elemzése a 7P alapján
: Strobl Noémi Bettina
: Strobl Noémi Bettina
Effects of the Hungarian football stadium developments on sports tourism
: Gazsó Gergely
: Gazsó Gergely
JÓL GAZDÁLKODÓ ÖNKORMÁNYZAT Doboz Nagyközség Önkormányzata gazdálkodásának átfogó elemzése 2014-2018 közötti időszakra vonatkozóan
: Balogh-Debreceni Éva
: Balogh-Debreceni Éva
Hasonló tételek
-
Leonardo S.p.A. Stratégiai szemléletmód egy védelmi, repülés- és biztonságtechnikai vállalatnál /
: Gubek Nóra -
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio -
The Impact of Customer-Centric Digital Marketing Strategies On Brand Loyalty In Football Clubs
: Nguyen Quoc Anh -
Global and local features of the Sport Economy A Comparison of the British Arsenal Football Club and the Hungarian Ferencvárosi Torna Club
: Faller András -
A SA-SA Kft. komplex elemzése a 2016., 2017. és 2018. évi beszámolók alapján
: Németh Szabina Nikoletta