A We Love Kreatív Kft. online marketing tevékenysége
Elmentve itt :
Szerző: | Petri Csenge |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | Online marketing eszközök Marketing kommunikáció Marketing mix |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22508 |
Hasonló tételek
Egy kisvállalkozás hatása az üzleti turizmusra a We Love Kreatív Kft. példáján keresztül
: Varjasi Martina Mirtill
: Varjasi Martina Mirtill
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
Mobile Marketing Perspective based on WeChat in China
: Dilihumaer Reheman
: Dilihumaer Reheman
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Kreatív tervezés egy reklámügynökségnél
: Tóth Imola Csenge
: Tóth Imola Csenge
How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary
: Sun Ming
: Sun Ming
Can we and should we stop fast fashion? Is shopping at small-medium sized enterprises a better option? Fast fashion from an economic, social, and ecologic perspective
: Kaiser Donna Donatella
: Kaiser Donna Donatella
Debreceni Andrea kreatív fodrász online PR stratégiája
: Erdélyi Laura Mária
: Erdélyi Laura Mária
A Beach Büfé és a Waffle & Love vendéglátó egységek kínálatának elemzése és összehasonlítása
: Lehőcz Roland
: Lehőcz Roland
A METRO Cash & Carry célcsoport menedzsmentje és az I love Pub program lehetőségei
: Kis Dávid Sándor
: Kis Dávid Sándor
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
Az elveszett kontinens ; The bank may help if we cannot pay our mortgage
: Hunor Dóra
: Hunor Dóra
Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
: Bálint Emese Magdolna
: Bálint Emese Magdolna
Kreatív Alpro Reklámok
: Péntek Izabella
: Péntek Izabella
Kreatív turizmus Esztergomban
: Dietze Yvonne
: Dietze Yvonne
Kreatív tervezés, kreativitás
: Küzmös Eszter
: Küzmös Eszter
A cégcsoport online marketing tevékenysége
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
Pécs, mint kreatív város
: Kovács Daniella Fanni
: Kovács Daniella Fanni
Online marketing, illetve a Tree Houses marketing tevékenysége
: Jónás Dóra Éva
: Jónás Dóra Éva
A Kreatív Express Ruhaklinika marketingstratégiája
: Bakos Bernadett Gabriella
: Bakos Bernadett Gabriella
Kreatív turizmus a fiatalok körében
: Jámbor Nikoletta
: Jámbor Nikoletta
Menedzsmentkontroll módszerek a kreatív szektorban
: Németh Krisztina
Megjelent: (2020)
: Németh Krisztina
Megjelent: (2020)
Kreatív város – a jövőorientált zsákutca?
: Egedy Tamás
Megjelent: (2022)
: Egedy Tamás
Megjelent: (2022)
Első lépéseim egy kreatív ügynökségnél
: Duska Borbála
: Duska Borbála
A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
Nyelvi modellek kreatív felpörgetése Hatékony promptok gyakorlati megközelítésben
: Farkas Dávid
: Farkas Dávid
A vállalkozási tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése egy kreatív, és egy média reklámügynökség beszámolója alapján
: Romanoczki Nikolett
: Romanoczki Nikolett
A kreatív gazdasági ökoszisztéma vizsgálata Budapesten
: Kraiyim Yousef
: Kraiyim Yousef
Kreatív munka a Pesti Portré reklámműhelyben
: Pintér Lajos
: Pintér Lajos
Kreatív szövegalkotás az ALD Automotive Magyarország Kft. példáján keresztül
: Nagy Júlia
: Nagy Júlia
Magyarország új kreatív régiója A Veszprém-Balaton 2023 EKF-év hatásai
: Dancs Balázs
: Dancs Balázs
Szabadulószobák Budapesten – kreatív szolgáltatók a városi turizmusban
: Nagy Adrienne, et al.
Megjelent: (2023)
: Nagy Adrienne, et al.
Megjelent: (2023)
Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra
: Nagy Nóra, et al.
: Nagy Nóra, et al.
Koreai kreatív- és kulturális ipar Az e-sport jelentősége gazdasági és turisztikai szempontból
: Járvás Boglárka Anna
: Járvás Boglárka Anna
A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában
: Fehér Dániel
: Fehér Dániel
Kiállítástól a kreatív városig s-Hertogenbosch és Madrid példáján
: Kelemen Dorottya
: Kelemen Dorottya
Az intelligens szakosodás és a kreatív iparágak kapcsolata
: Szilágyi Anna
Megjelent: (2015)
: Szilágyi Anna
Megjelent: (2015)
Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében
: Körmendi Mátyás
: Körmendi Mátyás
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
Marketingtervezeti, stratégiai elemzés egy induló kreatív ügynökség létrehozásánál
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
Hasonló tételek
-
Egy kisvállalkozás hatása az üzleti turizmusra a We Love Kreatív Kft. példáján keresztül
: Varjasi Martina Mirtill -
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter -
Mobile Marketing Perspective based on WeChat in China
: Dilihumaer Reheman -
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett -
Kreatív tervezés egy reklámügynökségnél
: Tóth Imola Csenge