A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Kutfej Imola Edit |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Dániel |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Magyar Telekom Nyrt. Válságkommunikáció Origo-ügy válságkezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2257 |
Hasonló tételek
A magánnyugdíjpénztárak válságkommunikációja
: Jádi Ágnes
: Jádi Ágnes
Pont úgy, mint a nagyok?
: Kázsmér Laura
: Kázsmér Laura
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn
: Thury-Bajai Adrienn
A COVID-19 válságkommunikációja és válságkezelési megoldásai Magyarországon
: Kovács Réka
: Kovács Réka
A bankok válságkommunikációja a pénzügyi krízis idején, Magyarország és Olaszország összehasonlítása
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A katasztrófavédelem válságkommunikációja elméletben és gyakorlatban – Belső és Külső válságok kezelése
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Hogyan emelkedjünk ki versenytársaink közül úgy, hogy közben tartsuk magunkat az építőipari piac elvárásaihoz?
: Kónya Evelin
: Kónya Evelin
Aranybánya - potenciális környezeti veszélyforrás? A verespataki események és az ügy érdekében környezetvédelmi síkon érvényesíthető jogi eszközök
: Hideg Edina
: Hideg Edina
Életmentő értékláncok egy kisvállalkozás bemutatásán keresztül.
: Kolossváry Márk
: Kolossváry Márk
A Magyar Telekom készletgazdálkodásának bemutatása inventory rendszeren keresztül
: Bárkányi Anita
: Bárkányi Anita
Költségszámítás, önköltségszámítás a Gépsystem Kft. bemutatásán keresztül
: Rózsás Júlia
: Rózsás Júlia
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta
: Schmidt Berta
Az agrárfejlesztési támogatások jelentősége egyes pályázatok bemutatásán keresztül
: Balogh Brigitta
: Balogh Brigitta
A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
: Kabók Katalin
: Kabók Katalin
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
A magyar síturizmus lehetőségei a Travellines Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság bemutatásán keresztül
: Holdinger Veronika
: Holdinger Veronika
Adományozás a gasztronómiában a Mosoly Alapítvány bemutatásán keresztül
: Pap Adrienn
: Pap Adrienn
Szervezeti PR munka eredménye az egyesületi folyóirat bemutatásán keresztül
: Balogh Ildikó
: Balogh Ildikó
Az egészséges termékek marketing reklámozása egy vállalat bemutatásán keresztül
: Gyarmathy Péter
: Gyarmathy Péter
Az outplacement elmélete és gyakorlata a Magyar Telekom Nyrt.-n keresztül
: Franyó Bellarmin Tamás
: Franyó Bellarmin Tamás
A Magyar Telekom Nyrt. marketingtevékenységének vizsgálata
: Ádám Éva
: Ádám Éva
A Magyar Telekom Nyrt. marketing módszerei
: Bierer Mónika
: Bierer Mónika
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
Customer Journey elemző értékelése a Magyar Telekom Nyrt. példáján keresztül
: Tamás Dorina
: Tamás Dorina
MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
: Vágvölgyi Pál
: Vágvölgyi Pál
How does CSR appear in the telecommunication industry, especially at Deutsche Telekom and its affiliate, Magyar Telekom?
: Büki Alida
: Büki Alida
A kulturális rendezvényszervezés sajátosságai a Müpa Budapest bemutatásán keresztül
: Cser Bernadett Mercédesz
: Cser Bernadett Mercédesz
A pénzügyi kommunikáció evolúciója a SWIFT-rendszer bemutatásán keresztül
: Tóth Tamás
: Tóth Tamás
Az outplacement alkalmazása és empirikus példája a Magyar Telekom Nyrt. tevékenységén keresztül
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Motivációs célú rendezvények elemzése az MVM Siker-nap bemutatásán keresztül
: Szerencsés Dóra
: Szerencsés Dóra
A szervezettség jelentősége - Egy vállalati projekt részletes bemutatásán keresztül
: Szabó Patrik
: Szabó Patrik
Céges rendezvények szervezésének általános folyamatai egy rendezvény bemutatásán keresztül
: Wachtl Fanni
: Wachtl Fanni
Egy termékvédjegy létrehozása és bevezetése, konkrét példa bemutatásán keresztül
: Totth Ádám
: Totth Ádám
Vállalati fenntarthatóság a Magyar Telekom példáján bemutatva
: Okos Gabriella
: Okos Gabriella
A Magyar Telekom Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának elemzése
: Halbrucker Anett
: Halbrucker Anett
A Magyar Telekom Nyrt. kommunikációs- és márkastratégiája
: Nikl Luca
: Nikl Luca
A bilaterális kamarák szerepe a magyar gazdaságban, a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara bemutatásán keresztül
: Sánta Dániel
: Sánta Dániel
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Megjelent: (2012)
: Liska Alexandra
Megjelent: (2012)
Mentorálás a Magyar Telekom Nyrt.-nél motiválás különböző generációknál
: Bartek Anita Csilla
: Bartek Anita Csilla
Hasonló tételek
-
A magánnyugdíjpénztárak válságkommunikációja
: Jádi Ágnes -
Pont úgy, mint a nagyok?
: Kázsmér Laura -
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn -
A COVID-19 válságkommunikációja és válságkezelési megoldásai Magyarországon
: Kovács Réka -
A bankok válságkommunikációja a pénzügyi krízis idején, Magyarország és Olaszország összehasonlítása
: Tóth Nóra