A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Alexandra Bianka |
---|---|
További közreműködők: | Németh Patrícia |
Dokumentumtípus: | Projektmunka |
Kulcsszavak: | Értékesítés Stratégia CRM H&M Személyes eladás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22605 |
Hasonló tételek
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória
: Samu Viktória
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években
: Csima Viktor
: Csima Viktor
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter
: Dombi Eszter
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a H&M esettanulmánya
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Fenntarthatósági szempontok a H&M üzleti stratégiájában
: Gyurcsánszki Adrienn
: Gyurcsánszki Adrienn
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
Az M Car Solutions Kft. beszállítói és partneri kapcsolati menedzsmentje
: Mihók Réka
: Mihók Réka
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája
: Orosz Ádám Krisztián
: Orosz Ádám Krisztián
Kávé kereskedés értékesítési stratégiája
: Magyarics Bence
: Magyarics Bence
Az ALDI értékesítési stratégiája
: Bencze Balázs Imre
: Bencze Balázs Imre
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Megjelent: (2019)
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
Fast fashion vásárlási szokások a H&M-en keresztül bemutatva
: Jankovics Anna Katalin
: Jankovics Anna Katalin
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Skandináv kommunikációs kampányok A H&M kampányai és PR munkássága alapján
: Marrosán Lívia
: Marrosán Lívia
H&M, mint fast fashion márka online marketingkommunikációja a fenntarthatóság jegyében
: Góczán Tamara
: Góczán Tamara
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
A SIAD Hungary Kft. értékesítési stratégiája
: Sándor Barbara
Megjelent: (2007)
: Sándor Barbara
Megjelent: (2007)
A Hotel Vision Budapest értékesítési stratégiája
: Drienyovszki Dóra
: Drienyovszki Dóra
A margitszigeti szállodák árképzési és értékesítési stratégiája
: Miklós Norbert
: Miklós Norbert
A D. Kft cégfilozófiája és értékesítési stratégiája
: Baráth Beatrix
: Baráth Beatrix
A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
A lízing eladásmenedzsmentje és értékesítési stratégiája a Merkantil Bankon keresztül
: Gálos Fruzsina Alexandra
: Gálos Fruzsina Alexandra
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
A Rex-San Kft. külpiaci értékesítési stratégiája
: Hanák Lilla
: Hanák Lilla
Tartalom-marketing bemutatása Facebookon, Instagramon és YouTube-on a H&M vállalat példáján keresztül
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Az utazás- és rendezvényszervezés működési sajátosságai egy kereskedelmi nagyvállalatnál (H&M Hennes & Mauritz Kft.)
: Pintér Dorottya Barbara
: Pintér Dorottya Barbara
A Raiffeisen Bank International létrejötte stratégiája, CAMELS elemzése, M&A ügyletei általános bemutatása
: Nguyen Hung Anh
: Nguyen Hung Anh
M-learning
: Bódi Nikolett Ágnes
: Bódi Nikolett Ágnes
A Brands & More Hungary Kft. értékesítési- és marketing stratégiája
: Lipták Márton
: Lipták Márton
A Grape-Vine Bortermelő és Kereskedelmi Kft. értékesítési stratégiája
: Mangold Isabel
: Mangold Isabel
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
A Chat GPT hatása az értékesítési folyamatokra; Tartalomgenerálás és Marketing az M.I. korában.
: Mulvai Celesztina
: Mulvai Celesztina
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
Hasonló tételek
-
A H&M fenntarthatósági stratégiája és ennek megjelenése a marketing munkájában
: Samu Viktória -
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra -
A Lynx márka térhódítása, értékesítési stratégiája, elosztás menedzsmentje 2019-2020-as években
: Csima Viktor -
H&M, mint felelős vállalat
: Dombi Eszter -
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán