A humánerőforrás kezelése a Residence Hotel Balatonban
Elmentve itt :
Szerző: | Birgés Tamara |
---|---|
További közreműködők: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Kulcsszavak: | Humánerőforrás Humánerőforrás-kezelés Szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22864 |
Hasonló tételek
Humánerőforrás kezelése a szállodaiparban
: Hajba-Birgés Tamara
: Hajba-Birgés Tamara
Humánerőforrás-kezelés a Danubius hotel Gellértben
: Varsányi Márk
: Varsányi Márk
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
Resident Sentiment on Overtourism Assessing Resident Attitudes and Developing Sustainable Tourism Management in Fenghuang Ancient Town
: Wang Hua yun
: Wang Hua yun
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna
: Kenderfi Anna
Ecotourism in Hungary and the attitude of domestic residents towards this
: Hegyi Franciska Irén
: Hegyi Franciska Irén
St. George Residence Hotel tevékenységének bemutatása, vizsgálata és értékelése a gazdasági mutatók alapján
: Juhász Renáta
: Juhász Renáta
Takarító cég váltás a Boscolo Residence-ben
: Dévényi Dorottya
: Dévényi Dorottya
Marketingkommunikáció és humánerőforrás menedzsment kapcsolata
: Krajcsi Anna
: Krajcsi Anna
Study on Factors Affecting Gangneung Workcation Satisfaction and Intention to Reside.
: SHIN YERANG
: SHIN YERANG
Resident Perceptions of overtourism and Sustainable Tourism Management in Hangzhou, China
: Shu Yan Xin
: Shu Yan Xin
A humánerőforrás-gazdálkodás sajátosságai a közszférában
: Komjáti Rita
: Komjáti Rita
A humánerőforrás elemző bemutatása egy középvállalkozásnál
: Illés Kevin
: Illés Kevin
Humánerőforrás-kezelés a Novotel Budapest Centrumban
: Furján Kristóf
: Furján Kristóf
Humánerőforrás-kezelés a Botanico Hotelben, Spanyolországban
: Tilli Mariann
: Tilli Mariann
Humánerőforrás-kezelés a VakVarjú étteremben
: Sáska Szilvia
: Sáska Szilvia
Measuring Resident Acceptance of Smart Tourism Destinations and Technologies A Case Study of Budapest
: Szalma Klaudia
: Szalma Klaudia
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
Vállalati kultúra és humánerőforrás-menedzsment egy multinacionális környezet
: Bencze Liza
: Bencze Liza
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Humánerőforrás a versenyszféra és a közigazgatás területén
: Bükk Adrián
: Bükk Adrián
A coaching alkalmazásának lehetőségei a humánerőforrás fejlesztésében
: Gregorné Práth Szilvia
: Gregorné Práth Szilvia
Humánerőforrás a versenyszféra és a közigazgatás területén
: Bükk Bükk Adriá Adrián
: Bükk Bükk Adriá Adrián
A mesterséges intelligencia hatása a humánerőforrás területeire
: Matos Lili
: Matos Lili
A humánerőforrás szerepe és munkavállalás az Accornál
: Lendvai Margaréta
: Lendvai Margaréta
Humánerőforrás menedzsment a kis-és középvállalkozások szektorában
: Brückl Viktor
: Brückl Viktor
A humánerőforrás-menedzsment feladatai fókuszban a képzési igények és az euJobs HR-Group
: Bitó Kitti
: Bitó Kitti
Participation Of Local Residents In Community-Based Tourism The Case At Bao La Bamboo And Rattan Craft Village, Thua Thien Hue Province, Vietnam.
: Nguyen Anh Tuan
: Nguyen Anh Tuan
A Mamaison Residence Izabella Budapest piaci helyzete a budapesti apartmanszállodák között
: Gaál Bence
: Gaál Bence
A Front Office tevékenységek elemzése a Mamaison Residence Izabella keretein belül
: Molnár Petra
: Molnár Petra
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Real estate investment in district IX. Analysis of the Allure Residence Budapest’s marketing activity
: Nagy Bendegúz
: Nagy Bendegúz
Humánerőforrás modulok az ERP rendszereknél - Időgazdálkodás SAP-ban
: Szilágyi Sándor
: Szilágyi Sándor
Egy speciális profilú vállalkozás humánerőforrás gazdálkodásának elemző bemutatása
: Fridez Olivia
: Fridez Olivia
Egy Humánerőforrás fejlesztéssel és felnőttképzéssel foglalkozó vállalkozás marketingstratégiája
: Peuker Gabriella
: Peuker Gabriella
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra
: Petruska Judit Petra
A szezonalitás kihívásainak elemzése Szántódon, a BalaLand Residence Apartmanhotel példáján keresztül
: Solti Fruzsina Rebeka
: Solti Fruzsina Rebeka
A humánerőforrás-fejlesztés rendszere a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál
: Csábi Anita Janka
: Csábi Anita Janka
A humánerőforrás gazdálkodás működésének elemző bemutatása a Magyar Telekomnál
: Chikán Zsombor
: Chikán Zsombor
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Hasonló tételek
-
Humánerőforrás kezelése a szállodaiparban
: Hajba-Birgés Tamara -
Humánerőforrás-kezelés a Danubius hotel Gellértben
: Varsányi Márk -
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka -
Resident Sentiment on Overtourism Assessing Resident Attitudes and Developing Sustainable Tourism Management in Fenghuang Ancient Town
: Wang Hua yun -
Versenyképesség, versenytárselemzés a Boscolo Residence gyakorlatában
: Kenderfi Anna