Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
Elmentve itt :
Szerző: | Török Géza |
---|---|
További közreműködők: | Békési Gábor |
Kulcsszavak: | Ügyfélszolgálat Kommunikáció CRM - Customer Relationship Management CRM Ügyfélkezelés ügyintézés Ügyfélelégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22881 |
Hasonló tételek
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István
: Petrovic István
Logisztikai outsourcing à la Diageo avagy A kiszervezett logisztikai folyamatok működése egy multinacionális vállalatnál
: Rácz Anita
: Rácz Anita
Talent Management rendszer működése egy multinacionális vállalatnál Magyarországon
: Révész Réka
: Révész Réka
A logisztikai kontroller szerepe egy multinacionális vállalatnál
: Györkis Dániel
: Györkis Dániel
Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
: Lelik Levente Pál
: Lelik Levente Pál
Integrált válallatirányítási rendszer bevezetése és működése egy multinacionális vállalatnál
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Integrált válallatirányítási rendszer bevezetése és működése egy multinacionális vállalatnál
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
Interkulturális kommunikáció multinacionális vállalatnál, logisztikai aspektusból
: Oroszkiné Tóth Gabriella
: Oroszkiné Tóth Gabriella
Logisztikai szolgáltató választása egy multinacionális vállalatnál tendereztetés útján
: Nebehaj Petra
Megjelent: (2013)
: Nebehaj Petra
Megjelent: (2013)
Az ügyfélkezelés és rendszerei
: Fodor Nóra
: Fodor Nóra
Ügyfélkezelés fejlesztése a hibabejelentés menetének és támogató rendszereinek fejlesztésével egy magyarországi vállalatnál
: Szegi Ákos
: Szegi Ákos
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Beszállítóértékelés egy multinacionális vállalatnál
: Szenes Bence
: Szenes Bence
Teljesítményértékelés egy multinacionális vállalatnál
: Czachesz Lili
: Czachesz Lili
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Az ügyfélkezelés folyamatának ismertetése egy online marketing ügynökségnél
: Nemes Bettina
: Nemes Bettina
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
Transzferár nyilvántartás egy multinacionális vállalatnál
: Orosz Ádám Dávid
: Orosz Ádám Dávid
Versenytárgyalás folyamata egy multinacionális vállalatnál
: Ceglédi Adél
Megjelent: (2013)
: Ceglédi Adél
Megjelent: (2013)
Göngyöleg kezelés egy multinacionális vállalatnál
: Bodzási Patrik Krisztián
: Bodzási Patrik Krisztián
IT biztonsági alapelvek egy multinacionális vállalatnál
: Vámos Attila Miklós
: Vámos Attila Miklós
Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Rekonsziliáció multinacionális vállalatnál
: Kovács Ildikó
: Kovács Ildikó
Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál
: Nagyistók Rebeka
: Nagyistók Rebeka
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili
: Barkóczi Lili
Egy multinacionális logisztikai vállalat és leányvállalatai közötti kapcsolatrendszer vizsgálata
: Török Enikő
: Török Enikő
SAP Ariba implementációja egy multinacionális vállalatnál
: Szemjanyinov Sándor
: Szemjanyinov Sándor
Megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása egy multinacionális vállalatnál
: Parnaki Réka Tímea
: Parnaki Réka Tímea
A változásmenedzsment megvalósulása egy multinacionális vállalatnál
: Kurdi Eszter
: Kurdi Eszter
Beszerzési tendenciák vizsgálata egy multinacionális vállalatnál
: Kutasi Szandra
: Kutasi Szandra
A GDPR alkalmazása egy multinacionális vállalatnál
: Lengyel-Szekeres Szilvia Zsófia
: Lengyel-Szekeres Szilvia Zsófia
Emberi erőforrás tervezése egy multinacionális vállalatnál
: Farkas Zsófia
: Farkas Zsófia
Forecasting gyakorlata egy multinacionális termelő vállalatnál
: Plankó Dániel József
: Plankó Dániel József
Teljesítményértékelés egy kereskedelmi vállalatnál multinacionális környezetben
: Bakos Bianka Paulina
: Bakos Bianka Paulina
Teljesítményértékelés és személyzetfejlesztés összefüggései egy multinacionális vállalatnál
: Füstös Tamás
: Füstös Tamás
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
Ügyfélkezelés a Med-Hom Bt-nél
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
Raktárgazdálkodási rendszer bevezetése és működése egy építőipari vállalatnál
: Szűcs Olívia
: Szűcs Olívia
Adatvédelem és adatbiztonság multinacionális vállalatnál
: Huczka Gergely
: Huczka Gergely
Hasonló tételek
-
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István -
Logisztikai outsourcing à la Diageo avagy A kiszervezett logisztikai folyamatok működése egy multinacionális vállalatnál
: Rácz Anita -
Talent Management rendszer működése egy multinacionális vállalatnál Magyarországon
: Révész Réka -
A logisztikai kontroller szerepe egy multinacionális vállalatnál
: Györkis Dániel -
Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
: Lelik Levente Pál