A No Comment Hip Hop reklámozási, és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Kocsis Brigitta |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Kulcsszavak: | Online Marketing Reklám Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/22919 |
Hasonló tételek
Magyarországi hip-hop tánciskolák marketingkommunikációja
: Csibra Aletta
: Csibra Aletta
A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája
: Domboróczki Lili Seila
: Domboróczki Lili Seila
Reklámozási tevékenységek bemutatása; Marco Polo Top Hostel
: Orosz Diána
: Orosz Diána
Az Újpesti Polgármesteri Hivatal reklámozási és kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése a rendezvényszervezésen keresztül
: Oroszi Alexandra
: Oroszi Alexandra
Reklámozási különbségek Spanyolország és Magyarország között Spanyol vonatkozású reklámok megjelenése hazánkban
: Szállási Johanna
: Szállási Johanna
Comment la pandemie a affecte l'economie
: Mohsni Ahmed
: Mohsni Ahmed
A Facebook ás az Instagram reklámozási hatásai az FMCG szektorban
: Kormányos Péter Dávid
: Kormányos Péter Dávid
Mutassa be és elemezze a gyakorlati képzést nyújtó vállalat által végzett reklámozási tevékenységet
: Zoványi Zita
: Zoványi Zita
A sörgyártási technológia változásának bemutatása a XIX. századtól napjainkig, a HopTop Brewery Kft. példáján keresztül
: Jándi Ferenc
: Jándi Ferenc
Comment le magasin survit aux crises successives, analyse d'une chaine de distribution
: Patonai Kitti
: Patonai Kitti
A Shiseido magyarországi marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Mayercsin Zsófia
Megjelent: (2013)
: Mayercsin Zsófia
Megjelent: (2013)
Comment introduire les objectifs climatiques dans la politique monétaire des banques centrales le cas de la MNB
: Phanthavong Phonethida
: Phanthavong Phonethida
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
A Douglas üzletlánc hazai marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
A Marco Mobili Bútoráruház marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Vincze Jázmin Anna
: Vincze Jázmin Anna
GLOBAL LEADING CONFERENCES KFT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Az EGIS Gyógyszergyár Rt. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Volk Balázs
: Volk Balázs
Az Ivanics Csoport marketing és marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Lévai Márton
: Lévai Márton
Az Együtt az Autistákért Alapítvány marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Németh Ágota
: Németh Ágota
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
La comparaison entre le marketing traditionnel et le marketing digital. Pourquoi et comment travailler avec les influenceurs/ influencueses?
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
A Kulcs-Soft marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Sztanó Karolina
: Sztanó Karolina
A magyar kézilabdacsapatok marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Kiss Anna
: Kiss Anna
A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vödrös Zsófia
: Vödrös Zsófia
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
A Hotel Clark és a Hotel Silvanus**** Visegrád marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Szűcs Boglárka
: Szűcs Boglárka
Myeko marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása, fogyasztói kontra viszonteladói piac specifikumainak tükrében
: Molnár Zita
: Molnár Zita
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
A Hays Hungary Kft. marketingkommunikációs tevékenységének alakulása
: Hábl Nikolett
: Hábl Nikolett
A Starkey Laboratórium Kft. Marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
A Faurecia Clarion Electronics marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
A HUPX Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének átfogó elemzése
: Mayer Viktória Dóra
: Mayer Viktória Dóra
Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán
: Fleischmann Anna
: Fleischmann Anna
Az Iramko Kft. jelenlegi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Mónika
: Tóth Mónika
Hasonló tételek
-
Magyarországi hip-hop tánciskolák marketingkommunikációja
: Csibra Aletta -
A hip-hop, mint szubkultúra, zenei irányzat és annak társadalmi artikulációi
: Kovács Dániel -
A Dance Lit Hip-Hop Tánciskola félévzáró gálaeseményének üzleti modellje és marketingstratégiája
: Domboróczki Lili Seila -
Reklámozási tevékenységek bemutatása; Marco Polo Top Hostel
: Orosz Diána -
Az Újpesti Polgármesteri Hivatal reklámozási és kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése a rendezvényszervezésen keresztül
: Oroszi Alexandra