Feeling home away from home, the perspective of Airbnb
Elmentve itt :
Szerző: | Lőrincz Gréta |
---|---|
További közreműködők: | Hübner Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | AirBnB Sharing Economy Peer to peer accommodation |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23045 |
Hasonló tételek
The Marketing Possibilities Of The Transdanubian Equestrian Tourism From The Mary Trail Perspective
: Lőrincz Kata
: Lőrincz Kata
From High Streets to Home Screens A Study of Digitalization’s Impact on Consumer Behaviour in the European Fashion Retail Sector During the Pandemic of COVID-19
: Buzoianu Claudia Narcisa
: Buzoianu Claudia Narcisa
British national feelings and European identity, British Europeanness
: Mészáros Barbara Brigitta
: Mészáros Barbara Brigitta
"Taste the feeling" - A Coca-Cola új reklámkampánya
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
Software Test Automation from a Management Perspective
: Kovács Evelin
: Kovács Evelin
The english premier league analysed from marketing perspective
: Szarvasi Péter Bence
: Szarvasi Péter Bence
The reconsideration of sustainable mobility in Budapest perspective from the students
: Tran Anh Tuan, et al.
Megjelent: (2023)
: Tran Anh Tuan, et al.
Megjelent: (2023)
Home Banking szolgáltatások
: Németh Beáta
: Németh Beáta
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
Analysist of Hungarian Thoroughbred Racing from a Marketing Perspective
: Stircula Kinga
: Stircula Kinga
New human capital theory from the perspective of time allocation Evolution and prospects
: Tian Xueying, et al.
Megjelent: (2024)
: Tian Xueying, et al.
Megjelent: (2024)
Fehérgallérosok home office-ban
: Bódi Cintia
: Bódi Cintia
Home Officeba zárt jövő
: Pujcsev Stefán
: Pujcsev Stefán
Fashion industry sustainability rating systems from the perspective of fashion SMEs
: Szabó Tamara, et al.
Megjelent: (2022)
: Szabó Tamara, et al.
Megjelent: (2022)
Effect of AirbnB as a Rising Competitor on The Hotel Industry (Deviance From Jordan)
: Alsalameen Mr Motasem
: Alsalameen Mr Motasem
The Star Wars and Marvel Film Franchises Analysed From a Marketing Perspective
: Fejes Marcell
: Fejes Marcell
Analysis of the national wine marketing strategy from the perspective of Nyakas Winery Ltd
: Nyul Bendegúz Márk
: Nyul Bendegúz Márk
The impact of gastro blogs on home cooking
: Haraszti Eszter
: Haraszti Eszter
Employee retention in the era of home-office
: Káposztás Mónika Piroska
: Káposztás Mónika Piroska
A Danubio Homes Kft marketingkommunikációja
: Tor Katalin
: Tor Katalin
Home office hatásai a munkavállalókra
: Dőry Kamilla
: Dőry Kamilla
The ImPact of Tourism on Destination from Social-cultural Perspective (on the example of XIanju County)
: GUO SHUANGQI
: GUO SHUANGQI
Analysis of the management and execution of Youth Speak Forum from the perspective of participants, partners and organisers
: Boda Boglárka
: Boda Boglárka
Human success factors in the field of hospitality and tourism from the perspective of professionals and BGE students
: Kiss Virág Anna
: Kiss Virág Anna
Pain at home U.S. mortgage crisis rivals S&L, tech-stock meltdowns ; Veszélyes mobilitás című cikkek fordítása
: Szerencsi Andrea
: Szerencsi Andrea
Prospects of Creative Industries and Digital Economy. Perspectives from Southeast Asia and Central Europe
: Fehér Katalin
Megjelent: (2017)
: Fehér Katalin
Megjelent: (2017)
Home office egy multinacionális vállalat életében
: Járomi Márk
: Járomi Márk
Home Office nyilvántartó rendszer agilis fejlesztése
: Vida Márton Zsolt
: Vida Márton Zsolt
An analysis of the impact of Sino US trade conflict on China's economy and the countermeasures from the perspective of economic independence
: Hedi Yao
: Hedi Yao
Távmunka és home office Az eltérő munkakörnyezetek előnyei, kihívásai és hatásai munkavállalói szempontból
: Repka Orsolya
: Repka Orsolya
A home office csábításában – érvek és ellenérvek
: Magyar Edina
: Magyar Edina
Magnolia Home Kft. üzleti tervének az elkészítése
: Szakály Ibolya
: Szakály Ibolya
Hasonló tételek
-
The Marketing Possibilities Of The Transdanubian Equestrian Tourism From The Mary Trail Perspective
: Lőrincz Kata -
From High Streets to Home Screens A Study of Digitalization’s Impact on Consumer Behaviour in the European Fashion Retail Sector During the Pandemic of COVID-19
: Buzoianu Claudia Narcisa -
British national feelings and European identity, British Europeanness
: Mészáros Barbara Brigitta -
"Taste the feeling" - A Coca-Cola új reklámkampánya
: Trbovics Zóra -
Software Test Automation from a Management Perspective
: Kovács Evelin