A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kapunics Gréta
Other Authors: Debreceni János
Format: Thesis
Kulcsszavak:közösségi média
cukrászat
újhullámos
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23048

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23048
005 20200225131802.0
008 191122suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kapunics Gréta 
245 1 2 |a A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében  |c Kapunics Gréta  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a közösségi média 
695 |a cukrászat 
695 |a újhullámos 
700 1 |a Debreceni János  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23048/1/Kapunics_Greta_BAE7OK.pdf  |z Dokumentum-elérés