The image of Tiszakécske járás
Saved in:
Main Author: | Kurucz Anna |
---|---|
Other Authors: | Remenyik Bulcsú |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Tiszakécske járás Magyarország Tisza-parti Termálfürdő Családi vállalkozások Ökoturismus Gyógyturizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23060 |
Similar Items
Tiszakécske idegenforgalmi fejlesztései
: Damásdi Edit
: Damásdi Edit
A Rétsági járás regionális elemzése
: Bánár Ákos
: Bánár Ákos
A Bajai járás turizmusfejlesztési lehetőségei
: Markó Kitti Dorina
: Markó Kitti Dorina
A Tapolcai járás idegenforgalmi célú fejlesztései
: Molnár Brigitta
: Molnár Brigitta
Felzárkózás vagy leszakadás? Berettyóújfalui járás EU csatlakozása tükrében
: Papp Etelka
: Papp Etelka
A Szobi járás idegenforgalma és turisztikai fejlesztési lehetőségei
: Nagy Katalin Éva
: Nagy Katalin Éva
The Korean Image of Hungary
: Osváth Gábor
Published: (1995)
: Osváth Gábor
Published: (1995)
A Gödöllői járás gasztronómiai rendezvényei és lehetséges fejlesztési irányvonalai
: Cseh Dóra
: Cseh Dóra
A Jánoshalmi Kistérség (Járás) fejlesztése Európai Uniós támogatások segítségével
: Mészáros Bettina
: Mészáros Bettina
Szigetszentmiklósi járás turizmusának fejlesztési lehetőségei társadalmi és gazdasági vonatkozásban
: Studer Bence
: Studer Bence
A Kalocsai járás fejlesztési lehetőségei a településmarketing eszközeinek segítségével
: Koch Annabella
: Koch Annabella
Image of the Central-European Countries
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
Analysis of the tourism image of Szeged
: Pasztuhov Renáta
: Pasztuhov Renáta
A Szentendrei járás turizmusának fejlődése és javaslatok a turizmus továbbfejlesztésére
: Andrik Alexa Enikő
: Andrik Alexa Enikő
The Impact of City Branding on the Image of Budapest
: Tóth Melitta
: Tóth Melitta
The Image of Moscow as a tourist destination
: Sazonova Diana
: Sazonova Diana
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
Multifaceted Hungary - Developing and rebranding the country image based on segmentation
: Kerti Anna
: Kerti Anna
Fadd Nagyközség helyi adóinak bemutatása a Tolnai járás települései adórendszerének összehasonlításával
: Nagyné Bálint Krisztina
: Nagyné Bálint Krisztina
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Szükség van-e image kommunikációra?
: Koltai Krisztina
: Koltai Krisztina
Az Ibrányi járás romáinak ételei, étkezési szokásai a hétköznapokban és az ünnepeken
: Varga Andrea
: Varga Andrea
The Branding efforts and Brand Image of Budapest and Prague A Comparison
: Nagy Dániel Oszkár
: Nagy Dániel Oszkár
Az Egri járás wellness- és gyógyturizmusának bemutatása és annak alakulása az elmúlt években
: Ocskó-Sós Krisztina
: Ocskó-Sós Krisztina
Az érzelmi intelligencia szerepe az álláskeresés eredményességében a gyomaendrődi járás regisztrált álláskeresői körében
: Szilágyi Zsuzsanna
: Szilágyi Zsuzsanna
The effect of Zwack brand museum on forming the brand image
: Kemenesi Dóra
: Kemenesi Dóra
Supply Chain Management and its effect on the brand's image
: Jurkinya Petra
: Jurkinya Petra
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett
: Magyari Odett
Cultural differences in brand image perception Luxury brands in Hungary,France and the United States
: Kraszkó Döníz
: Kraszkó Döníz
Az idegenvezető szerepe az ország image kialakításában
: Uferbach Renáta
: Uferbach Renáta
A Karcagi járás fejlettségi pozíciója, különös tekintettel a munnkaerő-piaci helyzetre és a foglalkoztatottságra
: Mikes Evelin
: Mikes Evelin
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
Felelős marketing szerepe a BP image-nek építésében
: Lambert Dóra
: Lambert Dóra
An Endless Summer Paradise - The Hungarian Image of the Canary Islands as a Destination
: Vajda Péter
: Vajda Péter
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
The personality of brands and the significance of brand image on consumers’ own behaviour and personality.
: Sarkadi Márk László
: Sarkadi Márk László
A MÁV Zrt. image-építése a Kommunikációs Igazgatóság szervezésében
: Udvari Tamás
: Udvari Tamás
A profitnövelés image lehetőségei a söriparban - Dreher Sörgyárak Rt.
: Tőzsér Edit
: Tőzsér Edit
Similar Items
-
Tiszakécske idegenforgalmi fejlesztései
: Damásdi Edit -
A Rétsági járás regionális elemzése
: Bánár Ákos -
A Bajai járás turizmusfejlesztési lehetőségei
: Markó Kitti Dorina -
A Tapolcai járás idegenforgalmi célú fejlesztései
: Molnár Brigitta -
Felzárkózás vagy leszakadás? Berettyóújfalui járás EU csatlakozása tükrében
: Papp Etelka