A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
Saved in:
Main Author: | Szauer Johanna |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Front Office D8 Hotel Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23080 |
Similar Items
A D8 Hotel Budapest üzemeltetésének és tevékenységének elemzése
: Balogh Fruzsina Veronika
: Balogh Fruzsina Veronika
Az Aquincum Hotel Budapest Back Office részlegének komplex elemzése
: Beke Dóra Boglárka
: Beke Dóra Boglárka
A Senator Apartments Front Office és Back Office részlegének elemzése és komplex értékelése
: Fölker Patrícia
: Fölker Patrícia
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
A Housekeeping részlegének, bemutatása, elemzése a Mystery Hotel Budapest mintájára
: Hegedűs Roxána
: Hegedűs Roxána
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Comparison of the workflow in the Front Office department, through the example of a hotel in Budapest and Berlin
: Dégi János
: Dégi János
A Danubius Hotel Gellért housekeeping részlegének komplex elemzése
: Mészáros Rita
: Mészáros Rita
Thermál Hotel Visegrád housekeping részlegének bemutatása és elemzése
: Vukics Lilla
: Vukics Lilla
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Maritim Hotel Köln bemutatása, housekeeping részlegének komplex elemzése
: Szőke Krisztina
: Szőke Krisztina
A 8D Problémamegoldó módszer hatékonyságának vizsgálata a Robert Bosch Elektronikai Kft.-nél
: Mátrai Péter Zsolt
: Mátrai Péter Zsolt
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
A Front Office működése a Boscolo Budapest Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Similar Items
-
A D8 Hotel Budapest üzemeltetésének és tevékenységének elemzése
: Balogh Fruzsina Veronika -
Az Aquincum Hotel Budapest Back Office részlegének komplex elemzése
: Beke Dóra Boglárka -
A Senator Apartments Front Office és Back Office részlegének elemzése és komplex értékelése
: Fölker Patrícia -
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia -
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta