A Pannonhalmi Apátsági Pincészet
Saved in:
Main Author: | Krajcserik Szilvia |
---|---|
Other Authors: | Lenkovics Beatrix |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Pannonhalmi Apátsági Pincészet Borászat Pannonhalmi Borvidék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23129 |
Similar Items
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Published: (2014)
: Böröczky Katalin
Published: (2014)
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet és borainak bemutatása
: Steczina Zsófia
: Steczina Zsófia
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
Az európai uniós támogatásból megvalósult pannonhalmi beruházás tanulságai
: Jutasi Fanni
: Jutasi Fanni
A Pannonhalmi Főapátság arculata, kommunikációs- és PR-tevékenysége, turizmusa
: Molnár Bence
: Molnár Bence
Bormarketing a Stier pincészet tükrében
: Stier Lilla
: Stier Lilla
Vylyan szőlőbirtok és pincészet marketingstratégiája
: Ötvös Veronika
: Ötvös Veronika
A villányi és tokaji pincészet a Sauska Pincészet és termékei bemutatása, valamint felhasználásuk a vendéglátásban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A Bezerics és az Istvándy pincészet bemutatása, szőlőinek, borainak összehasonlítása
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
A Villányi Borvidék két kiemelkedő pincészete
: Gyöngyösi Dóra
: Gyöngyösi Dóra
A Jekl Pincészet borturizmusban betöltött szerepe
: Palágyi Réka
: Palágyi Réka
Az Istvándy Pincészet és borainak bemutatása
: Varga Gabriella Boglárka
: Varga Gabriella Boglárka
A Pannonhalmi Bencés Főapátság for-benefit célkitűzései és a kolostorturizmus megvalósítására irányuló marketingstratégia elemzése
: Pappné Tóth Mirjam
: Pappné Tóth Mirjam
A Lenkey Pincészet hazai és export stratégiája
: Lenkey Zalán
: Lenkey Zalán
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Kecskés Szilárd és Fia Pincészet marketingmix elemzése
: Fátyol Ferenc
: Fátyol Ferenc
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia
: Tot Stefánia
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból
: Faluközi Tímea
: Faluközi Tímea
CSR a magyarországi KKV-knál- Hogyan vállalja a felelősséget a Pannonhalmi Főpátság és annak profitorientált vállalatai?
: Zubovics Demeter Gyula
: Zubovics Demeter Gyula
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
A dörgicsei Pántlika Pincészet MSZ EN ISO 9001 2001 szerinti minőségirányítási rendszerének elemzése
: Liebhauser Nóra
: Liebhauser Nóra
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
A Sauska Pincészet és a Kislaki Bormanufaktúra borászatok marketing tevékenységének elemzése
: Monori Anett
: Monori Anett
A Dobosi pincészet és az Auchan-retail ellátási láncainak a vizsgálata
: Krasznai Bálint Levente
: Krasznai Bálint Levente
Az önköltség-számítás bemutatása és elemzése a Csányi Pincészet ZRt.-nél
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
A Molnár és Fiai Pincészet marketingtevékenységének bemutatása és javaslattétel új marketingeszközök alkalmazására
: Molnár Attila
: Molnár Attila
A Napa-völgy piaci helyzetének bemutatása, kiemelten a Robert Mondavi pincészet üzleti stratégiájával
: Schramek Marianna
: Schramek Marianna
A Varga Pincészet Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Lakatosné Mészáros Nóra
: Lakatosné Mészáros Nóra
A Villányi borvidék fejlesztési stratégiájának elemzése a Bock és a Günzer Pincészet összehasonlító elemzésén keresztül
: Draxler Viktória
: Draxler Viktória
A Havas és Tímár pincészet bemutatása, alkalmazható marketing eszközei és a borászatoknak járó uniós támogatások Magyarországon
: Marsa Pelágia
: Marsa Pelágia
A világjárvány hatása a villányi és az egri borturizmusra a Blázsovics és a Böjt pincészet példáján keresztül
: Sági Petra
: Sági Petra
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A fiatal felnőttek a vendéglátásban
: Hankó Szilvia
: Hankó Szilvia
A könyvvizsgálat tervezése, a könyvvizsgálati kockázatbecslés
: Barta Szilvia
: Barta Szilvia
A közösségi média hatása a vállalkozások marketingpolitikájára és a vevők pszichológiai viselkedésére
: Ajpek Szilvia
: Ajpek Szilvia
A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában
: Bereczki Szilvia
: Bereczki Szilvia
A Visegrádi Négyek gazdasága a rendszerváltástól napjainkig
: Kánvási Szilvia
: Kánvási Szilvia
A fegyelmezési módszerek hatékonysága a középfokú oktatásban
: Boda Szilvia
: Boda Szilvia
Similar Items
-
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet marketingtevékenységének vizsgálata
: Böröczky Katalin
Published: (2014) -
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet és borainak bemutatása
: Steczina Zsófia -
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel -
Az európai uniós támogatásból megvalósult pannonhalmi beruházás tanulságai
: Jutasi Fanni -
A Pannonhalmi Főapátság arculata, kommunikációs- és PR-tevékenysége, turizmusa
: Molnár Bence