A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Bence |
---|---|
További közreműködők: | Zelena Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közösségi média Kommunikáció Marketing Online Marketing Magyarország Kis- és középvállalkozások Vendéglátás Turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23205 |
Hasonló tételek
Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Simon Eszter
: Simon Eszter
A közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Góczán Gábor
: Góczán Gábor
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea
: Oláh Dorothea
A közösségi finanszírozás (crowdfunding) a kis- és középvállalkozások esetében
: Sós Sára
: Sós Sára
A marketing fontossága a kis- és középvállalkozások esetében
: Székely Gerda
: Székely Gerda
Controlling bemutatása kis-, és középvállalkozások esetében
: Smolczer Andrea
: Smolczer Andrea
A kis- és középvállalkozások és a közösségi média egymáshoz való viszonya
: Fehér Kornélia
Megjelent: (2013)
: Fehér Kornélia
Megjelent: (2013)
Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében
: Körmendi Mátyás
: Körmendi Mátyás
Értékesítési lehetőségek az online marketing eszközei által kis- és középvállalkozások esetében
: Ruskó Rebeka
: Ruskó Rebeka
Üzleti modell egy bérbeadással foglalkozó kft esetében
: Krecs Fanni
: Krecs Fanni
Kis-és középvállalkozások finanszírozása Magyarországon
: Kámán Zita
: Kámán Zita
Kis- és középvállalkozások generációváltása Magyarországon
: Vandra Dániel Károly
: Vandra Dániel Károly
Kis- és középvállalkozások helyzete Magyarországon
: Rák Soma
: Rák Soma
A kis- és középvállalkozások adómorálja Magyarországon
: Szentivánszky Sára
: Szentivánszky Sára
Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
: Sipos Mercédesz Fruzsina
: Sipos Mercédesz Fruzsina
Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
: Gunya Gréta
: Gunya Gréta
Kis- és középvállalkozások értékelése
: Bandula Bence
: Bandula Bence
Kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Krányecz Anita
: Krányecz Anita
Kis- és középvállalkozások adózási lehetőségei Magyarországon
: Kabai Anita
: Kabai Anita
Kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Kóbori Viktória
: Kóbori Viktória
Számlatömb, telepített program, online számlakiállítás? (Számlázás kis- és középvállalkozások esetében)
: Schvarcz-Fekete Orsolya
: Schvarcz-Fekete Orsolya
A kis- és középvállalkozások helyzetértékelése A KKV-k jelene ahogyan a vezetőik látják
: Mucsi Karolina
: Mucsi Karolina
A kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei európai uniós támogatásokkal Magyarországon
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
A nemzetgazdaság gerince, kis- és középvállalkozások Magyarországon
: Montvai Nátánael
: Montvai Nátánael
A kis- és középvállalkozások forrásszerzési lehetőségei Magyarországon
: Pető Réka
: Pető Réka
A kis- és középvállalkozások helyzetének elemzése Magyarországon
: Nyárádi Nóra
: Nyárádi Nóra
Kis- és középvállalkozások alapítása és fejlesztése Magyarországon
: Bihary Barbara
: Bihary Barbara
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
Társasági adó és kisvállalati adó összehasonlítása konkrét kis- és középvállalkozások esetében
: Vincze Mária
: Vincze Mária
Mikro-, kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Soós Adrienn
: Soós Adrienn
A gyártástechnológia fejlesztése egy kézműves tejfeldolgozással foglalkozó családi vállalkozás esetében
: Szabó-Burján Anna
: Szabó-Burján Anna
Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében
: Csonka Zsanett
: Csonka Zsanett
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
: Kapunics Gréta
: Kapunics Gréta
Online kereskedelemmel foglalkozó mikrovállalatok működése Magyarországon
: Fromm Gergely
: Fromm Gergely
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Felelős vállalatvezetés a kis- és középvállalkozások körében Magyarországon
: Gorgyejev Rita
: Gorgyejev Rita
A kis- és középvállalkozások nemzetköziesedésének néhány kérdése Magyarországon
: Losoncz Miklós, et al.
Megjelent: (2020)
: Losoncz Miklós, et al.
Megjelent: (2020)
Induló mikro-, kis- és középvállalkozások finanszírozási forrásai Magyarországon
: Lovassy Tamás
: Lovassy Tamás
Induló mikro, kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Dávid Melinda
: Dávid Melinda
Hasonló tételek
-
Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Simon Eszter -
A közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Góczán Gábor -
A közösségi média jelene és az influencer-marketing szerepe Magyarországon
: Oláh Dorothea -
A közösségi finanszírozás (crowdfunding) a kis- és középvállalkozások esetében
: Sós Sára -
A marketing fontossága a kis- és középvállalkozások esetében
: Székely Gerda