Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál
Saved in:
Main Author: | Biró Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Brand Márka Corporate Identity Arculat Vendéglátás Marketing Márkapozícionálás a vendéglátásban Brandépítés a vendéglátásban |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23207 |
Similar Items
How Brands Alter Their Corporate Identity to Fit the Current Market Environment A comparison between Dove and Lush
: Abazi Xhesika
: Abazi Xhesika
Az employer branding szerepe és jelentősége a KÉSZ Csoportnál
: Csonka Ágnes
: Csonka Ágnes
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
The effectiveness of digital storytelling in video advertisement as a brand identity building tool.
: Yermekbayeva Zhanel
: Yermekbayeva Zhanel
Beszerzési folyamatok a Prizma Csoportnál
: Takács Anett Zsuzsanna
: Takács Anett Zsuzsanna
The effect of corporate branding on consumer behavior
: Lukács Réka
: Lukács Réka
Rebuilding Kosovo's Global Identity The Role of Public and Cultural Diplomacy in Nation Branding
: Berisha Zana
: Berisha Zana
On the emergence of identity economics a review
: Tóth László, et al.
Published: (2023)
: Tóth László, et al.
Published: (2023)
Shaping and communicating of corporate branding a case study of TikTok
: Zhang Mingcheng
: Zhang Mingcheng
Adapting Multinational Corporations' Communication for Global Branding
: Hegedűs Dora Isabelle
: Hegedűs Dora Isabelle
Számvitel és adózás kapcsolata a MOL Csoportnál
: Schmid Alexandra
: Schmid Alexandra
Impacts of Cyprus's Cultural Identity on Tourism
: Szegedi Dóra Gabriella
: Szegedi Dóra Gabriella
A munkahelyi mentális egészségfejlesztés lehetősége a GYSEV Csoportnál
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
Future challenges in economics – The evolution of identity economics
: Tóth László, et al.
Published: (2024)
: Tóth László, et al.
Published: (2024)
The social impact of virtual identities on generation Z
: Gigor Áron
: Gigor Áron
A gyakornoki program jelentősége az MVM Csoportnál diákmunka vagy tudatos utánpótlás-nevelés?
: Hüvös Dorka Panna
: Hüvös Dorka Panna
A pezsgő és gasztronómiai szerepe
: Magyar Benjamin
: Magyar Benjamin
„Mit rejt a raktár?” - Leltározási gyakorlat a Fino csoportnál
: Antal Viktória Nikoletta
: Antal Viktória Nikoletta
Az SAP Humán Ügyviteli rendszer bevezetése az MVM Csoportnál
: Csernátony Richárd
: Csernátony Richárd
Globális logisztikát kiszolgáló rendszerek és azok fejlődése a Bosch Csoportnál
: Csányi Adrienn Olimpia
: Csányi Adrienn Olimpia
British national feelings and European identity, British Europeanness
: Mészáros Barbara Brigitta
: Mészáros Barbara Brigitta
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
Az eredményelemzés, -előrejelzés és -tervezés módszerei és eszközei a Delta csoportnál
: Gregorich Gábor
: Gregorich Gábor
IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
What makes an Italian? Formation of national and cultural identity in Italy
: Némethy Petra
: Némethy Petra
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
SAP BW/4HANA alapú vezetői információs rendszer a MÁV Csoportnál
: Benedek Károly
: Benedek Károly
A személyes ösztönzésre alkalmazható cafeteria rendszer Magyarországon és azon belül a MÁV csoportnál
: Molnár Alexandra Kitti
: Molnár Alexandra Kitti
Konszern- controlling működésének vizsgálata egy kiadóvállalat-csoportnál, különös tekintettel a költség- és eredménycontrollingra
: Andi Magdolna
: Andi Magdolna
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Zsidó gasztronómiai hagyományőrzés
: Szorgalmatos Dorottya
: Szorgalmatos Dorottya
Gasztronómiai fesztiválok Magyarországon
: Simon Nikolett
: Simon Nikolett
Gasztronómiai kalandok Svájcban
: Csányi Kitti
: Csányi Kitti
Hungarikumok, mint gasztronómiai vonzerők szerepe a magyar turizmusban
: Ritz Noémi
: Ritz Noémi
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Németh Attila
: Németh Attila
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Szabó Róbert
: Szabó Róbert
Gasztronómiai kínálat (bajai halászlé) szerepe Baja város turizmusában
: Friedrich Barbara
: Friedrich Barbara
Similar Items
-
How Brands Alter Their Corporate Identity to Fit the Current Market Environment A comparison between Dove and Lush
: Abazi Xhesika -
Az employer branding szerepe és jelentősége a KÉSZ Csoportnál
: Csonka Ágnes -
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta -
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna -
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca