A szállodai marketing tevékenység értékelése a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, a Four Seasons Hotel Singapore és a Four Seasons Resort Kuda Huraa összehasonlító példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Hajtó Abigél |
---|---|
További közreműködők: | Kovács dr. Miklós |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szálloda Marketing Four Seasons |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23234 |
Hasonló tételek
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda
: Györkő Melinda
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára
: Kovács Anna Sára
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna
: Torma Ramóna
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi
: Major Noémi
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
Pénzügyi vezetés, pénzgazdálkodás a budapesti Four Seasons Hotel Gresham Palace pénzügy osztály szemszögéből
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Four Seasons in One Day The Different Shades of Organisational
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
: Heidrich Balázs, et al.
Megjelent: (2015)
Minőségbiztosítás a luxus hotelek esetében, a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Miseta Fanni
: Miseta Fanni
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
Critical analysis of the relation between sustainability and luxury in the event management of Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest
: Barcsay Vivien
: Barcsay Vivien
A piaci szegmentáció szerepe és hatása az árbevételre a Four Seasons Hotel Gresham Palace esetében
: Beer Márkó
: Beer Márkó
A szállodai szobafoglalás, az értékesítési csatornák, és a szobafoglalási szokások vizsgálata a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján
: Varga Dóra
: Varga Dóra
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
Rendezvényszervezés és a terület jövedelmezőségi faktorainak bemutatása a Four Seasons Gresham Palace szállodán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
A Rezerváció részleg komplexitása és a vendégek szobafoglalási szokásainak alakulása a Four Seasons Hotel Gresham Palace példáján keresztül
: Ivanics Bettina
: Ivanics Bettina
A 2020-as COVID-19 egészségügyi válsághelyzet hatása a szállodaiparra a Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest példáján keresztül
: Bugovics Dániel Péter
: Bugovics Dániel Péter
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Az olasz gasztronómia helyzete a Four Seasons Hotel Milánó F&B részlegén keresztül
: Németh Andrea
: Németh Andrea
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
A Front Office és a Four Seasons szervíz elemzése a Retreat Host pozíción keresztül, a Sensei Lanai szállodában
: Juhász Virág
: Juhász Virág
Seasonality in hospitality at the Lake Balaton
: Varga Dorottya
: Varga Dorottya
Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül.
: Rosta Petra
: Rosta Petra
A study of the influence of digital technologies on Budapest's four-star hotels
: Rabbi MD Abdur
: Rabbi MD Abdur
The potential of a Seasonal Sport Hotel in the Balaton Region based on an American example
: Halmai Szervác
: Halmai Szervác
A Four Points By Sheraton Kecsekemét Hotel & Konferenciaközpont Bistorant Éttermének bemutatása
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
The Communication Of Immigration from Four Different Aspects
: Sharabi Maya
: Sharabi Maya
Tourism seasonality in Punta del Este, Uruguay Analysis of offer diversification strategies
: Cerecetto Gonzalez Maria Agustina
: Cerecetto Gonzalez Maria Agustina
Audit folyamatok automatizálása a Big Four cégeknél
: Ser Bence
: Ser Bence
Overview of the perception and attitude toward the competition of four-star hotels in Budapest through an example of Mamaison Hotel Andrassy
: Dunai Fruzsina
: Dunai Fruzsina
Analysing the methods of reaching a higher occupancy rate in hotels at lake Balaton, when facing the challenges of seasonality
: Urfi Máté
: Urfi Máté
A 7Seasons Apartments Budapest bemutatása, és tevékenységének elemzése
: Bilau Tímea Johanna
: Bilau Tímea Johanna
Könyvvizsgálati kockázatok és eljárások bemutatása egy "Big Four" környezetében
: Repei Anna
: Repei Anna
Impact of organizational culture on organizational commitment in the luxury hotel segment A case study at Four Seasons Hotel
: Kabyl Yernar
: Kabyl Yernar
A modern szállodai hűségprogram megjelenése a kecskeméti szállodai környezetben, és annak bemutatása a Four Points by Sheraton hotelen keresztül
: Beke Kitti Beatrix
: Beke Kitti Beatrix
Active tourism around Lake Balaton How the active tourism and the seasonality affect Lake Balaton
: Németh Dorottya Natália
: Németh Dorottya Natália
Assesing the Presence of pragmatic Awareness in Four ESP Publications - focusing on Conversation Openings and Closing
: Szendrői Ildikó
Megjelent: (2008)
: Szendrői Ildikó
Megjelent: (2008)
Addressing Delivery Delays During Seasonal Demand Surges in Air Freight Logistics in Hungary A Consumer-Centric Approach
: Tóth János
: Tóth János
Hasonló tételek
-
Koronavírus okozta változások a Four Seasons Hotel Gresham Palace üzemeltetésében
: Györkő Melinda -
Comparative analysis of the Corinthia Hotel Budapest and Four Seasons Hotel Gresham Palace and their role in tourism
: Kovács Anna Sára -
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna -
A Four Seasons Gresham Palace és a Corinthia Hotel Budapest tevékenységének komplex, összehasonlító elemzése
: Major Noémi -
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia